Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kárpitozás engem is érdekel majd! Engedelmeddel megjegyeztem a lehetőséget!
Viszont előnye, hogy kicserélhető a karbisorra.
Nagyon is gyári az.
Csak kis hazánkba nem került belőle sok.
A jó pap is holtig tanul.
Ugye ez nem gyári? Vagy de? Mert akkor ez egy csoda!
A RaceCafe -ban még nem is jártál?
A fehérváriak fórumon fordulunk elő inkább. Kikostólhatnál egyszer, ottvan 5 percre... gyalog.
Az egyik nagybátyám kárpitos, az enyémet is ő csinálta. Sacc 5000Ft.- anyaggal együtt. Ha aktuális csörgess meg. Mondjuk mi Várpalotán lakunk.
Ha nagyon érdekel meg is nézheted! Brassói 5! A Jolánban még fagyizhatsz is!
Szervusztok! Vasmadárral semmi esemény, amióta kiszáradt a nyári özönvíz után kedélyesen rohangászik az utakon. Én leszek minden idők legunalmasabb fórumozója, bocsi!

Viszont az angol cimborámnak olyan gondja támadt a gépével, (900-as seca) hogy az ülése oldalt felfeslett és meg szeretné javíttatni. Pesten vagy a környékén. Van nyeregjavító ismerősötök esetleg?

Köszi! Junior
Szia Vilikém, Welcome home, örülök hogy itthonvagy !
Íme ennyi látszik belőle! De a napokban szétszedem a légszűrő házat javítani majd kivéve is lefotózom
Egyfolytában melózok. Ma pl. délig. Komolyan érdekelnének dolgok. Meddig vagy? Ja és mikor áll már el ez a qva eső ?
Reméljük addigra szép idő lesz.
Megint kezd unalmas lenni ez a sok eső.
Köszi Biti.
Bezony ám, már alig vártam hogy haza érjek. Ha vasárnap is ilyen idő lesz lesz@rom, akkor is megyek egy kört valamerre...
Üdv. újra itthon.
Detto Berber és Lupus.

Délben egyben hazaértem. :)
Szevasz jó komám őrülök hogy "hallom" a hangod jól vagy minden oksa? még mindíg várom hogy talizzunk egyet!
Bakker! Fotózd má le azt az injektort lécci! Nagyon vagyok kíváncsi rá!
Helló! Így már értem milyen a membrán de injektoros a motor! Bár gondolkodtam ,hogy vissza alakítom karbisra!
Helló! Pest megyében vettem! Már régóta a srácé volt csak kettőből rakta össze! 83 Decemberi a forgalmija alapján! De lehet,hogy a váz régebbi!Most kicsit várat magára a szervizelés mert egy Honda cx 500 c bontása lefoglal! Pénzt kell csinálnom a Yamahához!
Üdv!(1998-as XJ 600 Diversion)Gyári szerszámosa eladó, érdekel valakit?
Hát már minek jössz haza? Szar az idő kis hazánkban!
Ja, és még valami uraim -

HOLNAP JÖVÖK HAZA !
A schuber vagy síber-membrán a karburátorok tetején van, egy majdnem tölcsér alakú gumi, rápréselve a schubertolattyú tetejére. Ha a gép sokat áll, ez nem kap benzint és kiszárad, elöregszik. És akkor megrepedezik. Nagyon pici, tűhegynyi lyukakra gondolj. Amikor kilyukad, pontatlanul szabályozza a benya áramlását a hengerbe, és ettől a motor össze-vissza jár, füstöl, durrog, stb. Nem lehet normálisan felpörgetni magasabb fordulatra, nincs ereje...
Szevasztok,mielőtt mindent kicserélnétek az első keréken és futóművön (és sokszor felesleges) gondolkozzatok,sokan úgy jártok hogy hátul fent van a doboz,a jelenséget amiről beszéltek a túradoboz okozza sokszor, ugyanis turbolencia keletkezik és emiatt ráz vagy szitál az eleje. Egyszerüen kezdjétek azzal hogy leveszitek a tobozt és mentek vele kicsit,eddigi tapasztalataim alapján 10-ből 7esetben ez volt a gond,persze lehet tényleges valamilyen műszaki probléma de akinek van a mociján doboz az vegye le és próbálja ki úgy!