Csak nem az a nógrádi 150-ért?
Ott az oldalon amit belinkeltem találsz hozzá leírást, azt hiszem csak japánul.
Itthon sajnos szinte minden nehéz lesz hozzá, japán belpiacos modell volt.
Az alváz száma alapján ő az:
COUNTRY: JAPAN
MODEL NAME: XJ750A
STREET NAME: 1981 XJ750
MODEL ID CODE: 5G8
FRAME ID: 5G8
SERIAL NUMBER STARTS AT: 000101
NOTE: uses the XJ650RJ Seca frame, but has the 750 engine.
Injektoros! de úgy lett kettőből össze rakva!Alváz száma 5G8011505.
Nincs típus kártyája a vázon!Ha nem hülyéskedik nagyon megy minden gond nélkül de ha megmelegszik nem lehet vele elindulni és egyenletlenül jár a motor! Mennek a hengerek fel fel pörög de lefullad ha indulnál!
Szia!
Most akkor lényegében karbis vagy injektoros? Egy alváz kódot írj légyszi.
Ha karbis, ahhoz van könyvem, de ha tényleg csak melegen megy szét a mén akkor én inkább a T.C.I.-re szavazok.
Nekem fordítva tette a dolgot, hidegen 1-2 nap állás után nem ment 2 henger fordulaton, csak alapjáraton.
Mikor kicsit bemelegedett egyből megjött mind a 4.
Addíg a gáz huzigatásra csak lehörgés volt a tünet.
Igen állt mert majdnem,hogy kosárban hoztam el! Hol található benne ez a membrán! Nincs véletlen szervizkönyved! Próbáltam lekérni itt a fórumon de nem jártam eredménnyel!
Többször olvastam már itt a fórumon, hogy sokak érdeklődtek, kértek tanácsot a kormány beszitálás miatt. Egy márkatársunk megkérdezte a "motordokit" és a válasza elég komplettnek tűnik, ezért most közreadnám mindenki okulására. "A kormányszitálást általában több dolog okozza. Az első és leggyakoribb az szokott lenni, hogy a felni vagy a gumi üt. Lehet, hogy ki van centrírozva, azonban lehet szövetszál sérült is, ez is okoz enyhe ütést. Ha ezt tetézi, hogy például az első villa vagy a kormánycsapágy kicsit lóg, akkor már ott is a szitálás. Ha esetleg a hátsó rugóstag összeülése nagyobb, mint azt a gyárban gondolták, például a vezető nehezebb, mint 75-80 kg és nincs utána feszítve, akkor a motor eleje kicsit tehermentesül, még hajlamosabb lesz a szitálásra.
Én ezeket nézném meg, ebben a sorrendben, ahogy leírtam. A centrírozást is megismételném."
Az eredeti szöveget itt olvashatjátok: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2010/09/08/elengedett_kormanyn
al_beriszal/
Helló! Köszi a segítséget! Ma kipróbáltam egy két dolgot a vassal amit eddig javasoltak!Mivel injektoros mindent a kompjuter vezérel a levegőt is és valahol fals levegőt szív! Ha letakarom a szívó nyílást szinte semmi változás! Van hogy 3000 nél marad a fordulat van hogy torpan a motor ha gázt adok mindkettő lehet a + levegő miatt! megkeresem és orvosolom a problémát ha nem javul keresek tovább!
Feltételezem a szétszalad a ménes azt jelenti, hogy valamilyen szinten jár a motor, de nincs benne erő!
Az első, amire gondolok, hogy valamelyik trafó trafó tréfálkozik veled.
Nekem még a 250-es MZ csinált ilyet. Nálad valószínű, hogy a négy hengerből kettő leáll.
Ha még is működik mind a négy henger sürgősen visszavinném az eladóhoz, mert valami hengerfej probléma szelepfészek repedés, esetleg hasonló nyalánkság.
Hát persze hogy gyorsabban melegszik ha már ment egy kicsit.
Na de a lényeg, hogy hogyan szalad szét a ménes ? Vannak kísérő jelenségek ? Teszem azt durrogás, ilyenek . Füstöl a gép ? Egyszer csak leáll, vagy szép lassan kihagyogat, és csak aztán áll le végleg ? Ezeket próbáld megfigyelni.
Ha szeretnétek témát hát tessék! Yamaha xj 750! Injektoros ! Szépen indul rendesen pörög de kb 3 km után kihalnak a lovak és el sem lehet vele indulni mert lefullad! Ha kicsit hűl megint megy de ugye egyre gyorsabban melegszik! Mi lehet a gond! Akitől vettem azt mondja feszültség szabályzó de a fórumon azt írták nem függ össze a jelenséggel!
Szép jó estét mindenkinek aki itt leledzik néha.
Hol vagytok kedves típus társak olyan nagy a csönd mostanában.
Talán mindenki elfáradt vagy senkivel nem történik említésre méltó esemény .Nem igaz ,hogy ez a szomorú időjárás mindenkit depresszióssá tesz. http://youtu.be/XKRj-T4l-e8
Köszi!
Már megoldottam úgy, hogy rákötöttem a generátor két kijövő fázisára egy graetz egyenirányítót, majd egy alapállapotban zárt relét!
Tökéletesen jó!
Ott az oldalon amit belinkeltem találsz hozzá leírást, azt hiszem csak japánul.
Itthon sajnos szinte minden nehéz lesz hozzá, japán belpiacos modell volt.
Az alváz száma alapján ő az:
COUNTRY: JAPAN
MODEL NAME: XJ750A
STREET NAME: 1981 XJ750
MODEL ID CODE: 5G8
FRAME ID: 5G8
SERIAL NUMBER STARTS AT: 000101
NOTE: uses the XJ650RJ Seca frame, but has the 750 engine.
Tudom ez most nem volt nagy segítség csak infó.