Én meg hiába csörgetlek mobilon, nem vetted fel. Ja én még bemákoltam, az eső előtt sikerült lejönnöm a Mátráról, de azért gyöngyösön a LukOil -nál megvártam míg elment a viharka.
sziasztok,a segítségeteket kérem.Kinéztem egy ilyen típusú m otort,de nem tudom,mi a típús hibája,míre figyeljek a megvételekor ?Előre is köszi a segítséget. xj 600 s 1995 évjáratú a gép 47000 km(?)
Tegnapi Sirok látogatás után akkorát mentem a Recsk-Kékes-Sástó-Mátrafüredi vonalon! Persze full esőben! Tiszta Erdély feeéingem volt! Átfolyások, kátyúk, buckák, kanyarok, és folyton bepárásodó bukó... Az utasom hátul meg folyamatosan vonyítozott és nyögött, pedig csak 80 körül mertem húzni.. Minek az intercom, ha nem élvezem?
Szerintem is a CDI-nyekk. Visszafelé sült el a gyertya.. (Most nem röhögök, mert ez azért igen szívás) Láttál már olyat valaha, hogy járó motornál cserél akksit? Enye! Még levenni se szabad! (Amúgy lehet a fesszabályzó is sínylette, de ez későbbi téma.) Szinte fix a CDI. Egyes autótípusokon a gyertyapipát se lehet lehúzni járó motornál (melyik henger nem megy?) mert ott is hazavágja a compútert!
Szia!
Első lépésben ellenőrizném, hogy a gyertyákon van e szikra, ha nincs kinyírtad a CDI-t!
Ha van szikra következik az üzem anyag ellátó rendcser, tank legyen tele, benzincsap PRI állásba, kicsit várj, hogy tele folyjon a karbi, 2-3 perc várakozás, szívató ráhúz, gázt nem babrál!
sok sikert!
Nem vagyok egy villamossági zseni, de szvsz a fesszabályzódat vágtad haza
A hozzáértő fiúk épp Sirokon múlatják az időt, ha gépközelben lesznek, akkor Ők majd hozzáértőbb választ tudnak Neked adni
Sziasztok!
Kéne eggy kis help! 92'-es xj 600s motorom van, két hónapja van meg, de csináltam eggy bakit. Járó motorban akksit cseréltem, leállt a motor és azóta nem tudom elindítani, olyan mintha nem lenne benne benzin, teker az önindító de nem indúl!
Segítséget előre is köszi
üdv Brian
Mész Sirokra Berber ? Ha igen igyál helyettem is valamit !
Hétfő reggel 8:00-ra itt van értem a taxi és 12:45-kor szál fel a gépem. Addig már nem lesz idő írkálni a fórumba, de ha kiértünk Virginiába az első dolgom lesz helyzetjelentést írni.
Feco!
Szombaton ha az idő úgyengedi, átmegyek Pesten Sirok irányában. Ha gondolod összefuthatunk, de utassal leszek és még kétes, mert halálira unom a vizet...
Matricát meg valami ajkai gyerek árul készen.
+1 van egy eladó fejidomom. Mostmár nem hiszem hogy kelleni fog..
Mint már írtam, próbáltam döntögetni és ez alapján írtam le az első utak tapasztalatait.
A felajánlásodat köszönöm, az első gumival kapcsolatban. A méretét és egy árat írnál? Nekem 100/90 - 18-as kellene, tudod ez még régi XJ.
Üdv.
Bakker! Egyenesben minden gumi jó gumi. Amúgy az új gumi mindíg jó gumi. Továbbá, ha az ember nem tudja mit várhatna egy gumátol, mi a maximum amit egy jó abroncs okozni képes, akkor a kicsit jobbat is kíválónak fogja értékelni. Ha kell adok egy pót elsőt. Megvan még és szinte új.
Köszönöm a segítséget mindenkinek, tegnap csúnyán szívtam vele, de most életre kelt a Vasmadár. Találtam amúgy Tapolcán egy szerelőt a József Attila utcában, de úgy néz ki talán megúszom, /bár vízről most nem szívesen beszélnék/
Összeállt az XJ, kardán teszi a dolgát mint rég, és a gumi is jól viselkedik.Megvallom kicsit beparáztam a sok negatív vélemény hallatán ami a Macadám 50 ellen szólt, de kellemesen csalódtam! Klasszisokkal jobb mint a 7 éves kopott Dunlop. Jól tapad, nem szögletes mint a régi és ezáltal frankón dönthető.
Valószínű mivel új még megfelelő a gumi minősége, remélem még egy darabig az is marad.
Tesztelgetem pár napot és vasárnap reggel élesbe ki lesz próbálva - irány az Adria! Ha megjöttem írok a tapasztalatokról, hogy viselkedett autópályán.
A szerelő a vasútállomás után van közvetlen. A vasúti áthajtó után jobbra van egy kerítéssel elkülönített terület egy nagyobb csarnokkal és egy kisebb épülettel az előtérben. Abban a kicsi épületben van a szerelő. Napközben javításra váró motorok sorakoznak előtte, így nehéz elvéteni.
Ha még mindig keresel szerelőt, akkor én Hajmáskéren tudok ajánlani egyet (ha még ott van egyáltalán). A faluból Rátót felé kivezető úton van egy nagyobb vasútállomás (ott szokták felkaolni a harckocsikat a gyakorlatozó katonák).
A szerelő nevét sajnos nem tudom, de a száma elvileg ez: 0620/462-2116
(azért csak elvileg, mert most cseréltem telót és kicsit megkutyulódtak a dolgok a simkártyán és párbetűs szavakból kellett rájönömm hogy ki kicsoda)
Sziasztok!
Decsi István vagyok, a napokban beruháztam egy 2010-es XJ6 S Diversion -ba. Kérdésem, hogy van-e Valamelyikőtöknek ilyen gépe, és róla tapasztalata? XJ6 -os fórumot nemigen találtam.
Első lépésben ellenőrizném, hogy a gyertyákon van e szikra, ha nincs kinyírtad a CDI-t!
Ha van szikra következik az üzem anyag ellátó rendcser, tank legyen tele, benzincsap PRI állásba, kicsit várj, hogy tele folyjon a karbi, 2-3 perc várakozás, szívató ráhúz, gázt nem babrál!
sok sikert!
Nem vagyok egy villamossági zseni, de szvsz a fesszabályzódat vágtad haza
A hozzáértő fiúk épp Sirokon múlatják az időt, ha gépközelben lesznek, akkor Ők majd hozzáértőbb választ tudnak Neked adni
Üdv,
Rike
Kéne eggy kis help! 92'-es xj 600s motorom van, két hónapja van meg, de csináltam eggy bakit. Járó motorban akksit cseréltem, leállt a motor és azóta nem tudom elindítani, olyan mintha nem lenne benne benzin, teker az önindító de nem indúl!
Segítséget előre is köszi
üdv Brian
Jó utat!
Hétfő reggel 8:00-ra itt van értem a taxi és 12:45-kor szál fel a gépem. Addig már nem lesz idő írkálni a fórumba, de ha kiértünk Virginiába az első dolgom lesz helyzetjelentést írni.
Pá mindenkinek !
Szombaton ha az idő úgyengedi, átmegyek Pesten Sirok irányában. Ha gondolod összefuthatunk, de utassal leszek és még kétes, mert halálira unom a vizet...
Matricát meg valami ajkai gyerek árul készen.
+1 van egy eladó fejidomom. Mostmár nem hiszem hogy kelleni fog..
Azért kösz!
A felajánlásodat köszönöm, az első gumival kapcsolatban. A méretét és egy árat írnál? Nekem 100/90 - 18-as kellene, tudod ez még régi XJ.
Üdv.
Összeállt az XJ, kardán teszi a dolgát mint rég, és a gumi is jól viselkedik.Megvallom kicsit beparáztam a sok negatív vélemény hallatán ami a Macadám 50 ellen szólt, de kellemesen csalódtam! Klasszisokkal jobb mint a 7 éves kopott Dunlop. Jól tapad, nem szögletes mint a régi és ezáltal frankón dönthető.
Valószínű mivel új még megfelelő a gumi minősége, remélem még egy darabig az is marad.
Tesztelgetem pár napot és vasárnap reggel élesbe ki lesz próbálva - irány az Adria! Ha megjöttem írok a tapasztalatokról, hogy viselkedett autópályán.
Üdv.:XJ750
A szerelő a vasútállomás után van közvetlen. A vasúti áthajtó után jobbra van egy kerítéssel elkülönített terület egy nagyobb csarnokkal és egy kisebb épülettel az előtérben. Abban a kicsi épületben van a szerelő. Napközben javításra váró motorok sorakoznak előtte, így nehéz elvéteni.
Ha még mindig keresel szerelőt, akkor én Hajmáskéren tudok ajánlani egyet (ha még ott van egyáltalán). A faluból Rátót felé kivezető úton van egy nagyobb vasútállomás (ott szokták felkaolni a harckocsikat a gyakorlatozó katonák).
A szerelő nevét sajnos nem tudom, de a száma elvileg ez: 0620/462-2116
(azért csak elvileg, mert most cseréltem telót és kicsit megkutyulódtak a dolgok a simkártyán és párbetűs szavakból kellett rájönömm hogy ki kicsoda)
Decsi István vagyok, a napokban beruháztam egy 2010-es XJ6 S Diversion -ba. Kérdésem, hogy van-e Valamelyikőtöknek ilyen gépe, és róla tapasztalata? XJ6 -os fórumot nemigen találtam.