Érdeklődnék, hogy van-e valakinek XJ 600 S-hez (1994-es) bontott de nem túl kopott porlasztósora?! Sajnos nekem annak kopottsága miatt bizonytalan az alapjárat, és így eléggé csörgős is! Vagy esetleg tipp, hogy hol tudok rendelni/vásárolni esetleg gyárit vagy utángyártottat? Mielőbbi válaszotokat előre is köszönöm és a válaszotokat légyszi a fercsipeter@gmail.com címre küldjétek légyszíves!
Ha mentek azért szóljatok, hátha ráérek, bár én még lassan haladok ezeken a szakaszokon. Már akkor visszavágytam a hegyi utakra, amikor még csak 10 perce kavarodtam ki a hegyekből (az útvonalam ez volt: Google Maps ) A zene egyébként Pendulum: 9000miles - igaz én kevesebb mérföldet tettem meg, mint a szám címe
Azannya! Ide én is el akarok menni! (Fogok is ha az isten is úgy akarja KrisztiánFZ6-al!) A vágások, a videó, a zene (apropó azt ki csinálja?) a tályak, az efektek, hát nem gyenge munka! Óriási köszönet a megosztásért! Gyönyörű!
Nem azér, de a Rasnov-Brasso szakasz még királyabb volt(!), sőt a Vidratóhoz lefelé is vágattunk egy hatalmasat a Fogarasról (sajnos a 9-es videó belehalt a román vírusba), és a Zeteleka- Gyergyó se piskóta, ha leveszem a víztározó melletti tankkal járható hadi útszakaszt. Nekem ezek mind a kedvenceim voltak!
Egyet tudok tenni. Fotózz egy nagyfelbontású képet az ülésed alatti részről, levéve az ülést. Főleg a csatlakozókat, és megmondom melyik az. Valahol az űléslezáró környékén, fehérek. Vagy ha errejársz akkor is meg tudom mutatni. Egy esetben nincs ilyened, ha elvitte a cica. 92-től minden Yamahában ott vannak a kivezetések. A rajzon hiába nézem nincs! Esetleg a Connektor feliratú, ami viszont 2-3 db-ból kéne lennie...
Nagyon jó a videó!
Erdélyi túra is hasonló körülmények kört zajlott, de ott 7 napból 5-ön eláztunk akár többször is. Ilyen a hegyvidéki időjárás! Esőruha kötelező!
Kicsit nagyobb távokat motoroztunk 420-450 km/nap, add hozzá, hogy az utak állapota is hagy némi kívánni valót maga után és a forgalom is jelentősebb (farönköket szállító kamion max. 30km/ó)
Berber Maros völgye videóján talán látszik, hogy öröm motoroztunk! Ez volt az első jó minőségű út ahol nem a kátyúk kerülgetése kötötte le a figyelmünk.
Le a kalappal a csapat hölgy tagja előtt, egy panasz szó nem hagyta el a szájukat a mostoha időjárás miatt!
Sajnos nem boldogulok ezzel a szivargyújtó átkötéssel, a dudával az a baj, hogy az enyém nem testre szól (kimértem), így onnan nem tudok feszültséget szerezni, ami gyújtás után lekapcsolna.
Sajnos nálam az irányjelzővel is pont ez a helyzet (nem testre villan). Egyébként azóta már nem vagyok benne biztos, hogy a bemelegedéshez van köze, bár mintha hidegen nem csinálná.
Van valakinek más ötlete esetleg?
Előre is köszi
A múlt héten Ausztriában jártam, tekergő alpesi utakon gurultam. Csináltam egy kis sisakkamerás videót fotókkal tűzdelve (Berber féle kamerával). No meg élménybeszámolóm is van, itt megnézhetitek: Elázott motorozás alpesi tájakon
ui.: Berber! A kamerakép hullámzása, amire eleinte panaszkodtam teljesen megszűnt azzal, hogy a sisakba raktam a kamerát
Üdv Néktek!
Mi is szerencsésen haza érkeztünk :-) Még benzinünk is lett annyi, hogy a Görögöktől lekoccóljunk.Láttam az erdélyi beszámolót képekben és bizony az esős ködös idő így nyáron nem hiányzott, de a tájak, ahol jártatok azok igen szépek voltak.
Berber! Megint nagy iramot diktáltál?
Junior!
Ha ez vigasztal, akkor a BMW 1100 gs sem bírta a felhőszakadást, már oda menetben Kiskőrösnél megadta magát és csak két nap hajszárítózás segített neki. Remélem a Vasmadár is így tett és megint suhan.
A 24 órásoknak pedig gratulálok a teljesítményhez!
Mondjuk én csak beugrottam körülnézni. 14.00 -kor jöttem, aztán 15.30 körül húztam is. Még a tankot megcsodáltam, de jövőre ott leszek az tuti. Marha jó buli lehet 3 napon keresztül -elázva-
Láttam aztán, de nem vetted fel Te se amikor visszahívtalak... pont a hangnyomás versenyen voltunk Sokáig egy román Thunderrace vitte a pálmát 128,5-el, aztán jött egy verseny GSXR 1000 Suzuki 130-al.
Naná hogy nem hallottam semmit!
Érdekes, hogy a sor 4-ek símán vertek minden V2-őt pedig nem tűntek halknak. Talán azért mert a műszer átlagot mér...
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek XJ 600 S-hez (1994-es) bontott de nem túl kopott porlasztósora?! Sajnos nekem annak kopottsága miatt bizonytalan az alapjárat, és így eléggé csörgős is! Vagy esetleg tipp, hogy hol tudok rendelni/vásárolni esetleg gyárit vagy utángyártottat? Mielőbbi válaszotokat előre is köszönöm és a válaszotokat légyszi a fercsipeter@gmail.com címre küldjétek légyszíves!
Üdv:Fercsi
Hogyan állunk viharilag itt a Dunántúlon?
Előre is köszi
Üdv:
np
Még az esőt is inkább kívánom mint az egész napos monitorbámulást!
:)
Köszönöm a dicséretet
Nagyon jó a videó!
Erdélyi túra is hasonló körülmények kört zajlott, de ott 7 napból 5-ön eláztunk akár többször is. Ilyen a hegyvidéki időjárás! Esőruha kötelező!
Kicsit nagyobb távokat motoroztunk 420-450 km/nap, add hozzá, hogy az utak állapota is hagy némi kívánni valót maga után és a forgalom is jelentősebb (farönköket szállító kamion max. 30km/ó)
Berber Maros völgye videóján talán látszik, hogy öröm motoroztunk! Ez volt az első jó minőségű út ahol nem a kátyúk kerülgetése kötötte le a figyelmünk.
Le a kalappal a csapat hölgy tagja előtt, egy panasz szó nem hagyta el a szájukat a mostoha időjárás miatt!
Sajnos nálam az irányjelzővel is pont ez a helyzet (nem testre villan). Egyébként azóta már nem vagyok benne biztos, hogy a bemelegedéshez van köze, bár mintha hidegen nem csinálná.
Van valakinek más ötlete esetleg?
Előre is köszi
Üdv:
np
A múlt héten Ausztriában jártam, tekergő alpesi utakon gurultam. Csináltam egy kis sisakkamerás videót fotókkal tűzdelve (Berber féle kamerával). No meg élménybeszámolóm is van, itt megnézhetitek: Elázott motorozás alpesi tájakon
ui.: Berber! A kamerakép hullámzása, amire eleinte panaszkodtam teljesen megszűnt azzal, hogy a sisakba raktam a kamerát
Mi is szerencsésen haza érkeztünk :-) Még benzinünk is lett annyi, hogy a Görögöktől lekoccóljunk.Láttam az erdélyi beszámolót képekben és bizony az esős ködös idő így nyáron nem hiányzott, de a tájak, ahol jártatok azok igen szépek voltak.
Berber! Megint nagy iramot diktáltál?
Junior!
Ha ez vigasztal, akkor a BMW 1100 gs sem bírta a felhőszakadást, már oda menetben Kiskőrösnél megadta magát és csak két nap hajszárítózás segített neki. Remélem a Vasmadár is így tett és megint suhan.
A 24 órásoknak pedig gratulálok a teljesítményhez!
Nekem van egy ugyanilyen évjáratu paripám fele ennyi km-el. Ha érdekel akkor beszélhetünk e-mailben.
Naná hogy nem hallottam semmit!
Érdekes, hogy a sor 4-ek símán vertek minden V2-őt pedig nem tűntek halknak. Talán azért mert a műszer átlagot mér...