Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Karbiszinkronod megvolt? Az okoz egyenletlen alapjáratot.
Üdv Mindenkinek!

Érdeklődnék, hogy van-e valakinek XJ 600 S-hez (1994-es) bontott de nem túl kopott porlasztósora?! Sajnos nekem annak kopottsága miatt bizonytalan az alapjárat, és így eléggé csörgős is! Vagy esetleg tipp, hogy hol tudok rendelni/vásárolni esetleg gyárit vagy utángyártottat? Mielőbbi válaszotokat előre is köszönöm és a válaszotokat légyszi a fercsipeter@gmail.com címre küldjétek légyszíves!

Üdv:Fercsi
Szeretnék hétvégén lemenni Kecskemétre a repülő napra ,tud valaki jó helyet ahonnan végig lehet nézni a programot, és a belépőt is meg spórolnám?
Szombathelyen esik is, meg nem is. Borús, felhős, volt sok zuhi. Most épp nincs csapadék...
Pécsen fúj a szél, és dörög az ég, eső egyenlőre nincs.
Szép napot mindenkinek !
Hogyan állunk viharilag itt a Dunántúlon?
Bakker de irigy vagyok! Képeket nyomassál sűrűn, hogy mi is ott érezzük magunkat!
Na hál'isten! De mintha azt írtad volna, hogy attól állt le és azóta se indult... Hja kérem ha a diagnózis rossz a beteg akár bele is halhat..
Kösz i müködött, és ismét üzemel!
Szerencsére a benzinszürő szarakodott, és már újra szalad a vas. Köszi a segítséget!
Ha XJ-vel mész nincs róka:P Jó szórakozást!
Na hali, megjöttem New Yorkba. Minden oké, a leszállásnál volt egy kis rókázás, de hát az belefér. Majd jelentek...
Ok, köszi, az jó lenne, úgy néz ki amúgy is lesz dolgom mostanában Szfhvár felé (talán ma du/este?), ha marad időm beugrani felhívlak.
Előre is köszi

Üdv:
np
Gratula Atom a videóhoz... ! Klassz lett!
Még az esőt is inkább kívánom mint az egész napos monitorbámulást!

:)
Ha mentek azért szóljatok, hátha ráérek, bár én még lassan haladok ezeken a szakaszokon. Már akkor visszavágytam a hegyi utakra, amikor még csak 10 perce kavarodtam ki a hegyekből (az útvonalam ez volt: Google Maps ) A zene egyébként Pendulum: 9000miles - igaz én kevesebb mérföldet tettem meg, mint a szám címe

Köszönöm a dicséretet
Azannya! Ide én is el akarok menni! (Fogok is ha az isten is úgy akarja KrisztiánFZ6-al!) A vágások, a videó, a zene (apropó azt ki csinálja?) a tályak, az efektek, hát nem gyenge munka! Óriási köszönet a megosztásért! Gyönyörű!
Nem azér, de a Rasnov-Brasso szakasz még királyabb volt(!), sőt a Vidratóhoz lefelé is vágattunk egy hatalmasat a Fogarasról (sajnos a 9-es videó belehalt a román vírusba), és a Zeteleka- Gyergyó se piskóta, ha leveszem a víztározó melletti tankkal járható hadi útszakaszt. Nekem ezek mind a kedvenceim voltak!
Egyet tudok tenni. Fotózz egy nagyfelbontású képet az ülésed alatti részről, levéve az ülést. Főleg a csatlakozókat, és megmondom melyik az. Valahol az űléslezáró környékén, fehérek. Vagy ha errejársz akkor is meg tudom mutatni. Egy esetben nincs ilyened, ha elvitte a cica. 92-től minden Yamahában ott vannak a kivezetések. A rajzon hiába nézem nincs! Esetleg a Connektor feliratú, ami viszont 2-3 db-ból kéne lennie...
Szia!

Nagyon jó a videó!
Erdélyi túra is hasonló körülmények kört zajlott, de ott 7 napból 5-ön eláztunk akár többször is. Ilyen a hegyvidéki időjárás! Esőruha kötelező!
Kicsit nagyobb távokat motoroztunk 420-450 km/nap, add hozzá, hogy az utak állapota is hagy némi kívánni valót maga után és a forgalom is jelentősebb (farönköket szállító kamion max. 30km/ó)
Berber Maros völgye videóján talán látszik, hogy öröm motoroztunk! Ez volt az első jó minőségű út ahol nem a kátyúk kerülgetése kötötte le a figyelmünk.
Le a kalappal a csapat hölgy tagja előtt, egy panasz szó nem hagyta el a szájukat a mostoha időjárás miatt!
Sajnos nem boldogulok ezzel a szivargyújtó átkötéssel, a dudával az a baj, hogy az enyém nem testre szól (kimértem), így onnan nem tudok feszültséget szerezni, ami gyújtás után lekapcsolna.
Sajnos nálam az irányjelzővel is pont ez a helyzet (nem testre villan). Egyébként azóta már nem vagyok benne biztos, hogy a bemelegedéshez van köze, bár mintha hidegen nem csinálná.
Van valakinek más ötlete esetleg?
Előre is köszi

Üdv:
np
Üdv!

A múlt héten Ausztriában jártam, tekergő alpesi utakon gurultam. Csináltam egy kis sisakkamerás videót fotókkal tűzdelve (Berber féle kamerával). No meg élménybeszámolóm is van, itt megnézhetitek: Elázott motorozás alpesi tájakon



ui.: Berber! A kamerakép hullámzása, amire eleinte panaszkodtam teljesen megszűnt azzal, hogy a sisakba raktam a kamerát
Üdv Néktek!
Mi is szerencsésen haza érkeztünk :-) Még benzinünk is lett annyi, hogy a Görögöktől lekoccóljunk.Láttam az erdélyi beszámolót képekben és bizony az esős ködös idő így nyáron nem hiányzott, de a tájak, ahol jártatok azok igen szépek voltak.
Berber! Megint nagy iramot diktáltál?
Junior!
Ha ez vigasztal, akkor a BMW 1100 gs sem bírta a felhőszakadást, már oda menetben Kiskőrösnél megadta magát és csak két nap hajszárítózás segített neki. Remélem a Vasmadár is így tett és megint suhan.
A 24 órásoknak pedig gratulálok a teljesítményhez!
Szia!
Nekem van egy ugyanilyen évjáratu paripám fele ennyi km-el. Ha érdekel akkor beszélhetünk e-mailben.
Mondjuk én csak beugrottam körülnézni. 14.00 -kor jöttem, aztán 15.30 körül húztam is. Még a tankot megcsodáltam, de jövőre ott leszek az tuti. Marha jó buli lehet 3 napon keresztül -elázva-
Láttam aztán, de nem vetted fel Te se amikor visszahívtalak... pont a hangnyomás versenyen voltunk Sokáig egy román Thunderrace vitte a pálmát 128,5-el, aztán jött egy verseny GSXR 1000 Suzuki 130-al.
Naná hogy nem hallottam semmit!
Érdekes, hogy a sor 4-ek símán vertek minden V2-őt pedig nem tűntek halknak. Talán azért mert a műszer átlagot mér...