Igen, néztem a mocit, de azt hiszem ez túl fiatal a keretemhez. Mondani mondhatsz, de sajnos erre nem leszek potenciális vevő. Ráadásul mint említettem, az üléspróbánál kicsinek bizonyult...
Üdv Junior! a problémád oka a víz lesz .Két hete voltam a 24 óráson és az alpokban elkapott életem legnagyobb esője beázott a pipáknál és leállt a két szélső henger a tünetek amit leirtál erőtlenség traktorhang stb.kb 1 órán át próbálkoztunk aztán lassan helyrejött.Legrosszabb esetben a gyújtótrafód lesz a ludas.
AtomXJ600 és Mafeco, köszi a segítséget és a tippeket. A hétvégén egy autóvillamoságis haverral végignézzük az összes lehetőséget, bár ő elsőre szintén a relére tippelt látatlanban.
Sziasztok
Valaki készül Sirokra? Én még nem voltam, de csütörtökön megyek pár haverral! Sokan emlegetik hogy jó buli,kíváncsi vagyok! Egy biztos hogy ütős bandák lesznek a fellépők között!
Nézesd meg a relét! Nekem múlt héten szerdán egyik percről a másikra leállt az indexem (a relé kattogott, de nem villantak a lámpák). Aztán megjavult pár kapcsolás erejéig, utána megint leállt. Menet közben vagy indexeltem, vagy a karomat tartottam ki, mikor hogy. A végén villant kettőt-hármat és leállt. Betettünk egy új (nem gyári) relét, de azzal meg nagyon lassan reagált, kapcsolás után kellett neki minimum 1-1,5 másodperc, hogy villanjon. Végül azt mondta a szerelő, hogy az égők teljesítménye nem passzol az új relével, így betettünk egy másik Yamahából egy relét, amivel azóta tökéletesen működik. Szóval nézd meg egy másik Yamaha, hasonló reléjével, vagy vegyél újat, ha más ötlet nem akad (2ezer forint), viszont annál figyelj oda a Wattokra!
Az elakadásjelző effektus csak egy dologra utalhat! Az egyetlen közös pont a kormánykapcsoló, vagy a kapcsoló kontaktiba, érintkezés a vezetékeknél.
A gyors villogás oka, hogy csak az első vagy csak a hátsó lámpa világít, tipikus kontakt hiba.
Ideje átvizsgálni a csatlakozókat!
Csinálnál a fejidom mind a két oldaláról jó minőségű képet?
Szeretném lefényeztetni az idomot és új matricát szeretnék rá gyártatni. Sajnos az enyém már nem gyári fényezésű és a matricát nem tudom róla lemásoltatni.
Előre is ezer köszi!
Sziasztok! Segítséget szeretnék tőletek kérni.
Egy '87-es Yamaha XJ 600 51J típusú motorom van, de kezd az indexe az őrületbe kergetni. Nem a gyári villogók vannak rajta, ezekkel vettem, ami most fent van.
Először hibátlanul működtek, nem volt semmi gond. Aztán tavaly elkezdett szórakozni, mindegy volt, hogy balra vagy jobbra akartam indexelni, villogott mind a négy irányjelző, mintha kb. elakadásjelzőm lenne. Ezt csinálta párszor egymás után, aztán megint rendesen működött egy darabig. Pár hét múlva megint előjött ez a hiba, de akkor is egyszer-kétszer csinálta, aztán nem.
A legújabb "agymenése", hogy ha 90-100km/h sebességgel vagy afelett előzni akarok és kirakom balra az indexet villan kettőt és elalszik, utána a jobbra indexelésnél meg először rohadt gyorsan villog, majd beáll normál tempóra. Az érdekes az, hogy alacsonyabb sebességnél, állóhelyzetben vagy csak gyújtáson normálisan villog jobbra-balra. Emellett egyébként ritkábban, de előjön ugyanúgy az elakadásjelző effektus. Van valami ötletetek a problémára? Lehet, hogy a relém haldoklik?
Csütörtök délután igen De hétfőn megyek Amerikába és csak Szeptember 10.-én jövök haza, úgyhogy úgy kell számolnunk. Vannak kisebb szépséghibái, de a lényeges dolgok rendben vannak.
A legnagyobb gondja hogy az oldaltámasz tartója letörött, de az egy fél órás melóval megoldható. Papírok rendben, most felülsz rá és csak tankolni kell bele.
Esetleg csütörtök délután meg lehetne tekinteni a kisebbik gépsárkányt? Ki tudja, mit hoz a jövő...
Egyébként sem tudok róla semmit. Állapot, műszaki, általános dolgok...
Ha gondolod, mailben is jöhet.
Üdv!
A hétvégén 5 órán át motoroztam a kicsitől a "max 4-5 métert látni előre" esőben. Beterítettek vízzel, volt minden ami szem-szájnak rohadtul nem ingere, de bírta a motor.
Viszont a tiedhez hasonló tüneteket produkált az Apriliám annak idején, amikor megázott a gyertyánál. Alig akart menni, fura hangja volt, nem bírta a nagyobb fordulatot. Lehet, hogy ott lesz a gubanc a pipák körül...
Mondjuk a kamionok, persze beterítettek vízzel nagyjából talptól tetőig, de ilyen is volt már, szóval ettől még nem kellene felfáznia. Most beindítottam, egyelőre nincs az a traktorhang ami tegnap megjelent, de tegnap éjjel már beindulni sem nagyon akart. Most megpróbálok elindulni vele, aztán látom-hallom. Jose persze ilyenkor van Görögbe :-)
Esőtől nem igen lesz baja egy gépnek, hacsak rendesen be nem áztatod... esetleg a gyertyáknál lehet rövidzár száradásig a víztől, vagy repedés a hideg fröccstől. Ha baja van a blokkon belül az nem a vizes úttól eredhet.
Segítsetek srácok, nyakig malajban vagyok. Elgurultam a Vasmadárral Kapolcs mellé Pulára (Aug 1-ig itt dolgozunk) útközben kaptam egy-két esőt. Ismeritek a gépet, eddig a pillanatig svájci óra volt, de most egyszerre csak eléggé letérdelt. Ölég szar hangok jönnek a blokkból, 2000 alatt alig akarja felvenni a fordulatszámot, ereje semmi, nem sorolom. Mondjatok nekem itt Tapolca - Nagyvázsony - Veszprém vonalon szerelőt, akiben megbíztok. Holnap napfénynél megnézem, ha lesz benne annyi élet megpróbálnék vele elvergődni szerelőhöz, ha nem akkor más megfejtést kell találnom.
Mégegyszer mondom, nem a tipus a rosz, de ha féleszü gazdálya van bármelyik gépnek, attól nem nagyon szabad ingyér se venni. Fix bukta a dolog, hiszen ő is csak meg akar szabadulni saját vackától. A ráköltendő biztos, hogy nem arányos a megtakarítással.
Kicsit bővebben kifejtenéd az ajánlatod?
Valaki készül Sirokra? Én még nem voltam, de csütörtökön megyek pár haverral! Sokan emlegetik hogy jó buli,kíváncsi vagyok! Egy biztos hogy ütős bandák lesznek a fellépők között!
Nézesd meg a relét! Nekem múlt héten szerdán egyik percről a másikra leállt az indexem (a relé kattogott, de nem villantak a lámpák). Aztán megjavult pár kapcsolás erejéig, utána megint leállt. Menet közben vagy indexeltem, vagy a karomat tartottam ki, mikor hogy. A végén villant kettőt-hármat és leállt. Betettünk egy új (nem gyári) relét, de azzal meg nagyon lassan reagált, kapcsolás után kellett neki minimum 1-1,5 másodperc, hogy villanjon. Végül azt mondta a szerelő, hogy az égők teljesítménye nem passzol az új relével, így betettünk egy másik Yamahából egy relét, amivel azóta tökéletesen működik. Szóval nézd meg egy másik Yamaha, hasonló reléjével, vagy vegyél újat, ha más ötlet nem akad (2ezer forint), viszont annál figyelj oda a Wattokra!
A gyors villogás oka, hogy csak az első vagy csak a hátsó lámpa világít, tipikus kontakt hiba.
Ideje átvizsgálni a csatlakozókat!
Csinálnál a fejidom mind a két oldaláról jó minőségű képet?
Szeretném lefényeztetni az idomot és új matricát szeretnék rá gyártatni. Sajnos az enyém már nem gyári fényezésű és a matricát nem tudom róla lemásoltatni.
Előre is ezer köszi!
Egy '87-es Yamaha XJ 600 51J típusú motorom van, de kezd az indexe az őrületbe kergetni. Nem a gyári villogók vannak rajta, ezekkel vettem, ami most fent van.
Először hibátlanul működtek, nem volt semmi gond. Aztán tavaly elkezdett szórakozni, mindegy volt, hogy balra vagy jobbra akartam indexelni, villogott mind a négy irányjelző, mintha kb. elakadásjelzőm lenne. Ezt csinálta párszor egymás után, aztán megint rendesen működött egy darabig. Pár hét múlva megint előjött ez a hiba, de akkor is egyszer-kétszer csinálta, aztán nem.
A legújabb "agymenése", hogy ha 90-100km/h sebességgel vagy afelett előzni akarok és kirakom balra az indexet villan kettőt és elalszik, utána a jobbra indexelésnél meg először rohadt gyorsan villog, majd beáll normál tempóra. Az érdekes az, hogy alacsonyabb sebességnél, állóhelyzetben vagy csak gyújtáson normálisan villog jobbra-balra. Emellett egyébként ritkábban, de előjön ugyanúgy az elakadásjelző effektus. Van valami ötletetek a problémára? Lehet, hogy a relém haldoklik?
A legnagyobb gondja hogy az oldaltámasz tartója letörött, de az egy fél órás melóval megoldható. Papírok rendben, most felülsz rá és csak tankolni kell bele.
Esetleg csütörtök délután meg lehetne tekinteni a kisebbik gépsárkányt? Ki tudja, mit hoz a jövő...
Egyébként sem tudok róla semmit. Állapot, műszaki, általános dolgok...
Ha gondolod, mailben is jöhet.
Üdv!
Viszont a tiedhez hasonló tüneteket produkált az Apriliám annak idején, amikor megázott a gyertyánál. Alig akart menni, fura hangja volt, nem bírta a nagyobb fordulatot. Lehet, hogy ott lesz a gubanc a pipák körül...
Segítsetek srácok, nyakig malajban vagyok. Elgurultam a Vasmadárral Kapolcs mellé Pulára (Aug 1-ig itt dolgozunk) útközben kaptam egy-két esőt. Ismeritek a gépet, eddig a pillanatig svájci óra volt, de most egyszerre csak eléggé letérdelt. Ölég szar hangok jönnek a blokkból, 2000 alatt alig akarja felvenni a fordulatszámot, ereje semmi, nem sorolom. Mondjatok nekem itt Tapolca - Nagyvázsony - Veszprém vonalon szerelőt, akiben megbíztok. Holnap napfénynél megnézem, ha lesz benne annyi élet megpróbálnék vele elvergődni szerelőhöz, ha nem akkor más megfejtést kell találnom.
Köszi előre is! Junior
Olajcserém lenne aktruális, ha van valakinek fölös eladó olaja (10W 40 / 20w50, ami itt az összenépi konszenzus) légyszi szóljon.
köszönöm
gergő