Az a baj,hogy még nem adta el a bőrgatyát és addig bennünket fáraszt
Sztem a bőrgatyánál jobb a cordura 600 .Na jó ez vicc volt és ezzel le is zárom részemről a témát.
Elszamoltam 10-ig, aztan ugy dontottem megiscsak potyogok par sort.
Az nem biztos, hogy # XJ-k rol volt szo # pont egybevag azzal, ha valaki ossze-vissza okoskodik itt es egy teljesen mas rendeltetesu motort hasonlitgat az xj-hez es elorangatja a hatranyait.
Lehet TE nem ugy erzed, hogy beszologatsz, de hidd el, nem igazan vagyunk vevok rad.
Ha visszaolvasod, nyilvan eszreveszed, hogy masoknak is ez a velemenyuk, csak mi egy igen udvarias csapat vagyunk, es nem kuldunk el egybol a f...szba.
Legyszi, kerlek, please, hagyd mar a francba itt a motorod tokeinek nyalogatasat.
Igerem, sot eskuszom, mihelyt kivancsi leszek az xj es a hornet kozotti kulonbsegre, teged kerlek fel eloadast tartani.
Addig azonban amig ez varat magara, legyszi ejsd mar a temat !
Nem arról van szó, hogy én it b*szogatnék is akárkit, csak kifejtem a véleményemet, elmondom, mit tapasztaltam az XJ-kel kapcsolatban, nem mondom, hogy rossz motor, sőt sok embernek a legmegfelelőbb választás. Nem vitatkozni akarok, megbeszélni az észrevételeket. Nem volt egy anyázás se, nem akarok kioktani olyanokat, akik már többezer km-t mentek az XJ-jükkel Az, hogy sokan rosszul reagálnak rá, mert kritizáltam a motorjukat, ami lehet, hogy ha 1 éve ülök rá, életem szerelme lenne, de nekem máshogy hozta sors na, egy szónak is száz a vége, Jó motor az XJ, meg még van, vagy ezer féle jó motor, csak más, mint az enyém.
Gino! A 100 méter meg a követési távolság 200-nál, legalábbis nálam, de ha tényleg féktávon belül van valami, akkor csá
Ez egy kicsi átment "beszólok gipsz jakabnak" fórumba?!Alapvetően xj-kel foglalkozunk és tapaszta-latot cserélünk, tanácsokat kérünk jó érzésü emberektől típustársaktól fórum volt ez.Nyitni kéne egy
vitafórumot vagy odamondogatóst?Ja és nem nekem. Egy kicsit zavaró a stílus ezért nem hagyom
szó nélkül.Megköszönném, ha ezen a fórumon tényleg arról lenne szó amiről a címe szól.Elég nehéz lesz ilyen szemlélettel az életben barátokat találni.Ismerőst azt még lehet, de nem biztos, hogy az használ
a leki világnak.Az ország kicsi az utak összefutnak, az élet rövid, de ha valakinek ez így jó azt csak sajnálni tudom.Mindíg olyat tegyél másokkal, hogy ha azt veled teszik akkor téged sem bántson.
Ennyi lenne a szent beszéd!Aki meg ide jön fikázni meg teszteket levezetni az bekaphatja a bal lábújjamat.Akinek nem inge az ne vegye fel!A zakó viszont jól állhat!
Ha 100 méterrel mész a haverod után 200-al, akkor te is ugyanúgy beleronygolhatsz bármibe!
200 km/h az 55 m/s.
1 mp eltelik az észleléstől a fékezés megkezdéséig. Ezalatt már mentél 55 métert. 200-ról 50-60 méteren nem állsz meg!
Én is nagyon szeretnék kirándulni, de se időm, se pénzem, se társam nincs, akivel el lehetne menni a világ végére, majd ha nagy leszek, talán akkor mást fog jelenteni a dolog, de a Hornet nem arra való számomra. Most építek egy MZ-csoppert, azzal tényleg csak kirándulok majd, 60-70-nel kényelmesen. Még a régi Trophymmal is volt, hogy jobb volt 70-nel lecsorogni a Balatonpartra motorostalálkozóra, teljesen más érzés volt, néztem a tájat, a teherautók le akartok tolni a z útról, de nem számított. Mondjuk szerpentines részen párszor előztem külső sávban, hogy majdnem leért a sátorvas, meg a hálózsák, de hát ha a motor egyszerűen megkívánja
Nem szokott lenni gond, meg ott a kormány is Általában meg úgyis féktávon belül jönnek ki. Persze én se városban, meg lakott területen, vagy kereszteződésben megyek 200-al, mert az félelmetes, és olyankor tudatosul, másra van utalva, és az az érzés nem gyó. Sőt, néha alapba is érzem, mikor gyorsan megyek, olyankor visszaengedem a gázt. Meg haverom szokott elöl menni, én 100 méterrel utána, hogy lássak mindent, ezért én még talán meg tudnék állni...
De legalább nem irja ki, hogy error Haver Z-je télen nem indult be, gyertyák ki, tologattuk, mikor vittük be , a teherautóban meg hirtelen életre kelt. Meg olyan a hangja, mint a régi 486-os számítógépnek, mikor betölt. Meg nem is olyan lágy, mint a karbi. meg különben is...
Azért mert CSAK 20 vagyok, és még egy kicsit élni szeretnék Nem számít, sőt, 240-250-re nem is vágyom, de ha van 5 km egyenes, akkor jó... Meg utálom, ha a sok hülye 200 fölött megelőz, mert az enyém a 230-at épp viszi, a másik meg kanyarban nincs sehol, de egyenesben megelőz. Meg lenyomott egy Corvette . Azér van naked gépem, mert egy idomoson 240 semmi, nem érzem, hogy k*rva hülye vagyok, hogy ennyivel megyek, de a Horneten meg felér egy pofánvágással, mikor leszakad deréktól fölfele minden a széltől jövőre talán lesz R1-em streetfigternek átnyesve, de azzal se fogok 500-al szágukdozni. igazából 160-170 a kényelmes nekem, és előzésnél sem kell már visszarakni, de 110-nél... hú, hát ott rendesen négyig vissza kell rúgni, néha háromig, szerencse, hogy 3. ban megy 180-at Az 1000-es után meg sokat kell fizetni, a 600-ashoz meg még tökösnek érzem magam, és merem cibálni, mint régen az MZ-t
Pláne az FZ6 Kb. ugyanaz a kettő, csak az embélma más rajta. meg hiába az injektor, nem gyorsulja le az FZ6, még 200 fölött se mondjuk a Hornet 6 liter alatt nemigen áll meg, de inkább 6.5-7 Ja, meg szebb a hangja a Hornetnek, a Yamahának csőhangja van,meg a blokkja is picit élesebben szól
Ja, mert ez a te oldalad ? És ha nem olvastad volna, XJ-k ről volt szó! Ha neked az az off, hogy leírom a tapasztalataimat, akkor sajnállak! Lehet, hogy neked az Xj az istenkirály motor, csak lehet azért, mert nem mentél még jó motorral! Nem állítom, hogy a Hornet a világ legjobb motorja, sőt, nekem nemmtetszik a hátsó rugóstag minősége, meg a 16-os első felni, meg a kétdugós fékek, de az összkép az egyik legjobb, ha nem a legjobb kategóriájában. És valamilyen szinten, 5-6 év eltéréssel az XJ is, pl. a fejidom nélküli, egy kategória lenne a Bandittal, meg a többiekkel Na , ennyi...
Hali!Miután tegnap óta ismét jó a km óra megkajtóm, így hozzá tudok szólni a km/ ford témához.
Az Öreglány 100-nál 4000-et 120-nál 5000-et pörög a csúcs ötödik sebességben. az eltérés az hogy ez
750-es "83-as .Sztem semmi baja a fordulatszámmérődnek. Én még olyan 8000-nél többre nem kűldtem fel, mert nem erre találták ki.Kb egyenes arányos a ford mérő különbséged neked is így azzal hiba nem hiszem, hogy lenne.Én diversionnal tanúltam az oktatáson és tudom, hogy pörgősebb mint az
én vasmadaram, sőt egy oktatás során rendőrségi diversiont is hajtottam kb 2,5 órán át, utána ráűltem
a sajátra, hát észlelhető a különbség a diversion javára.De ennek lehet szerepe a kb 50 kg súlykülönbségnek is.Saját tömege a 750-nek a gyári szerint 275, hát ezt meg is kell mozgatni a megmaradt 80 valamennyi lónak.
Ugyan fejezetek mar be a sok OFF-ot.
Ez tovabbra is xj lap, xj tulajoknak, kedveloknek, ne adj isten XJ FANoknak.
Mz, please, nyiss mar egy hornet az istenkiraly lapot, es oda toljad, biztos van akit erdekel a tema, majd ott rakeres !
Kosz.
Kerdesem, valaki tudja-e, hogy mijen elven mukodik az xj 600 s fordulatszammero oraja?
Elkepzelheto-e, hogy csal, ha igen, hogy lehet megtudni, illetve korigalni ?
Nekem kerek egeszeket mutat, Pl 80/4000 100/5000 160/8000.
A km pontos, mert gps-t hasznalok, es az alapjan neztem be a fordulatszamot.
De az itt leirtak alapjan ez tul soknak tunik.
Azonkivul, igaz csak 1-2 szer probaltam kettesben, de joval beleporog ora szerint a 10 be, holott 9.5 nel a pioros kezdodik, es leszabalyozas az itt meg nincs.
Szoval nem ertem.
hello! Látszik, hogy mindenkinek mást jelent a motorozás, én is 100 kg vagyok menetkészen, de engem kifejezetten vonz a könnyű, bicikliként kezelhető, erős, kitépi a kezed motor, amin legyen olyan fék, ami odaragasztja a kereket az úthoz. Ez csak bátorság és rutin kérdése, hogy ki hpgy küzd meg vele. ellenben nem szeretem a lomha, nehéz motorokat, általában a túramotorokat, mert azokj tényleg arra valók, hogy egész nap utassaal , meg 200 liló csomaggal menjen az ember. nekem az nem jön be. A hornetnek sincsenek penge fékei, meg fullos futóműve, de ennél lejjebb már nem adom, mert egy MZ futómű MZ-be való, nem 220 kg-os motorba a CBF 1000-ről meg annyit, hogy egy CBR blokkal ilyet tenni... ezek tényleg kezdőkneek, újrakezdőknek, idősebbeknek, akik már lenyugodtak-nak való, nem a fiataloknak, akik adrenalinra vágynak. szerintem.
Kedves MzGaba!
Valahogy te nem nagyon akarod érteni a világot, már ne haragudj. Te a motorokat műszaki paraméterek szerint vagy hajlandó összehasonlítani, és a mivel a te motorod egy nagyon jó kis masinéria, azt favorizálod mindenek felett. Pedig az emberek különbözőek, ebből következően lehetőségeik, elvárásaik tudásuk, szokásaik mások. Valaki itt, más amott, amaz kevesett, emez többett motorozik, motorozott, tudott stb. Én rengeteg motort ki próbáltam, és képességeim változásával ugyanaz a motor is teljesen más arcát mutatta számomra röpke egy év elteltével. Pedig a motor nem, csak én változtam. Amikor az általad jelzett motorokat anno kipróbáltam, azokat kezelhetetlen és a végletekig kényelmetlen, szinte használhatalan életveszélyes rémségnek tartottam. Valószínűleg most másképp vélekednék. Az XJ900am számomra nagyon stabil gépnek tűnik. A súly pedig a végsebbesség szempontjából szinte semmit se számít. Sok olyan motor, amely számodra jobb, számomra nem. Pl. én 105 kg vagyok. Ez már alapból teljesen más súly elosztást jelent, mint ha egy 65kg-os rossipalánta ül a nyeregben. Azok a motorok számomra "biciglik". A sokak számára mennyei 650-es SV pl. olyan far könnyű volt számomra, hogy minden váltásnál, és a legkisebb fékezésnél kúszott-szitált a hátulja. A nagyon erős ill. direkt fék is inkább riasztó számomra. Valahogy nem vonz a blokkoló első kerék, vagy egy szaltó egy meggondolatlan fékezés eredményeként. Ahogy mondod, az XJ túramotor. A 80-90es évekből. Ehhez mért műszaki tartalommal. Nincs semmi értelme összehasonlítgatni a mostani motorokkal.
De ha mégis, akkor sem a Hornettel. Próbálj ki egy Honda CBF1000 ABS nagy idomos gépet. NA AZ AZ IGAZI folytatása az XJ 900nak. Alacsony fogyasztás, stabil, kiegyensúlyozott, rezgésmentes, megfelelő súly, stb. stb. stb. Ja és 2,5millió.
Hasonló problémám nekem is volt amikor egy suzuki gsx 550 Es mocim volt. Gyujtást vezérlő panel hiba volt neki, de igazábol nem tudták megjavítani, ezért is adtam el végül. Tehát ott is lehet keresgélni a baj forrását.
Más. Nem értem , hogy egy túramotorral miért akartok úgy menni mint sportmotorral. 200 kmh , 12000 fordulat?! Ez nem igazán fekszik ezeknek tipusú mociknak. Akkor inkább vegyél egy R1 és lehet hasítani Egy hengerenként 2 szelepes motort összevetni egy 4 szelepessel hát az ég és föld. Főleg akinek volt alkalma mind a kettőt kipróbálni, azt tudja mit beszélek.
20 vagy 30, nem mindegy? A lényeg, hogy alapjárat alatt se lehetwetlen menni vele, mondjuk a fél év alatt egyszer próbáltam, poénból Amúgy meg egy XJ-re valót összekuporgattam, a motor többi része meg a banké de nem akarrom évente cserélni a motoromat, meg egy újabb motorban jobban megbízok Amúgy én használom mind a 100 pacit, hisz arra vettem, nem csak gurulgatni
Hm, de jó áttételezett az a Hornet, ha 6.-ban 3000-ret forog akkor 100-nál 3300-at? Az XJ csak 60 LE-s a 600cm-ből, ezért alacsony fordulaton sokkal nyomatékosabb mint egy mostani 600 ccm-es 100+ LE-s motor. Az én motorom is 100LE-s és mit érek vele? Szinte semmit, használok belőle vagy 40-60-at.
Sztem a bőrgatyánál jobb a cordura 600 .Na jó ez vicc volt és ezzel le is zárom részemről a témát.