Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a tiéd még gyári színű is ?!
Szia Peesta ! Megnéztem neked pontosan és az 51H , 51j alvázszámmal voltak 600-as gépek "84 től
amik 6 gangos vasak.Elvileg lehet hogy neked pont egy első és egy utolsó generéciós 600-od van de a többi már 5 gangos váltóval jött ki.Én nem bánnám, ha az enyém is 6-os lenne mert simán elférne.
Jééé, ilyen is van?
Jó nem szólok semmit mz s barátunk látom megint okos volt :D
Hát nem tom talán igazad lehet hogy nem akkori de ezen már nem a régi tipusu kipuff van az a durung,nah de mindegy nem foglalkozok vele mikori megy és kész az a lényeg.....
Peesta keress rá a német xj oldalon és minden típus leírását a vázszámozását megtalálod .Akkor már
tudod, hogy ami a forgalmidban van egy kamu a korát illetően.Ezzel nem akarlak kiábrándítani csak azért tanácsolom, hogy te is tisztába legyél vele.Én 1 kw-os vasat vettem a forgalmi szerint ezért egy teljesítménylapot kellet kiállíttatnom a kpm-nél.Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a forgalmi nem egy szentírás.Pedig elvileg a valóságot kéne tükröznie.Egyébként a kpm-nél sem a valós került bele de nem bánom mert kevesebb az adóm.
De így csak egy fantom vagy..........se kép, se adat.......
Nem fixben dolgozom, havi átlagom -50 és 250 között mozog. Most sajna elég rozzant a szekér. Amikor fut, a drága is elérhetőnek tűnik, amikor defektes a dolog, akkor a Babeta is luxus. És szeretek próbálgatni, van a Honda tesztkaraván, Suzuki és BMW nyílt nap pl. Nem árt, ha képben van az ember. Nekem ezek egy egy élményt jelentettek. Különösen tetszett a VFR a motorja, és a K1200GT (az állat!), de a R1200RT is nagyon kezelhető kis gép, nem hiába favorizálják a rendőrők. Az alapjárata kicsit vicces, de utána álom. Persze 4milláért már lehet is. De azt állítom, hogy az XJ-re visszaülni egyikről se volt kellemetlen élmény.
Hát van egy szövegetek, az biztos . Na, még mindig nem értem, miért vagytok ilyen ellenségesek utljára mondom, nem anyáztam, nem baszogattam senkit, egy szóval sem írtam, hogy szar az XJ, de ti tudjátok. Na, nem szaporítom a szót, békén hagyom az Xj-s bagázst, nem vagytok jó arcok (a smile azt jelenti, hogy poént sütök el, és nem komolyan mondom, ennek fényében már remélem érthetővé válik néhány kétes hozzá/beszólás)
Szerintem azért vettél olyan motort amilyet, mert erre volt kereted .És ezt ne vedd sértésnek.

Csak azt nem értem miért próbáltál ki ennyi drága kategóriás motort ha tudtad , hogy ugy se veszel? Vagy kiváncsiságból?
Minden fórumban időnként fel-fel tűnik néha egy észlény, aki óriási tudással kiosztja az észt, aztán amikor ez nem tetszik a többieknek, és hangot adnak ezen véleményüknek, akkor megsértődik, jön az ilyenek meg olyanok vagytok szöveg, összeveszik mindenkivel, vagy csak párakkal, megosztja a társaságot, aztán idővel eltűnik. Talán ez a társaság szakítópróbája. Ahol voltam ez mindenhol megvolt. Nagyobb forgalmú helyek évente 2x 3x is szenvedik ezt. Karma.
Könnyű kinevetni a kisebbet....
Ha ilyen jól tudjátok, csak pörgessétek.
Kedves MZ!

Mint jeleztem én elég sok gépet kipróbáltam, mielőtt vásárlásra adtam a fejem.
PL: Suzuki 1800 Intruder, SV 1000 & 650, Bandit 1200, 1250, 600? Burgman 400, 650, GSX 600, 1000, DL650, 1000 Honda GW1800, CBR1000, 600, CBF1000, 600, VFR, Deauville, Pan European, Silverwing stb. Yamaha FJR1300, BMW RT 1150, 1200 RS1200, K1200GT,
Meg valamiket biztos kihagytam.
Mégis, az ár-kényelem-teljesítmény-szélvédelem-kezelhetőség-pakolhatósá
g-stb szempontok összevetése után nálam az XJ900 jött ki egyik optimumnak.
(Az egyik legfontosabb szempontom az akár 1000es fordulaton is rángatásmentes használhatóság volt)
Vagy tudsz más gépet, amely 1997-es 900 ccm, túragép, és átírással 700eFt? Kérlek szólj!
Amelyik motornak elektonikus, megszakitó nélkűli gyújtása van, azt mindet le lehet szabályozni, ha akarják.
És pl. a jó öreg olajos gixxerek ? Azok is leszabályoztak 12500 körül / ha jól tudom/, pedig nem voltak befecskendezősek!
Óvatosan a 2-esben 10.000 fölé porgetéssel! Az XJ még régi technika, nincs ami leszabályozna benne (szerintem). Leszabályozni régen a diesel motorok tudtak, és mostanában a számítógép vezérelt befecskendezős gépek. A régebbi porlasztós motorok az autókban egyszerűen a nafta és a levegő hiánya miatt nem pörögtek egy határon túl. Ennek ellenére bőven voltak gépek, amelyeket akár csak egy kövér gázzal is, szét lehetett pörgetni egy pill. alatt. Az én motoromon is észre vettem, hogy lazán belepörög a pirosba. Akár 5-ben is! De itt a piros nem az elektronikának szól, hanem nekünk.
Mz !

A legnagyobb problemad neked, hogy feluletes vagy es ugy mondasz barmit, hogy meg sem gyozodsz az igazadrol.
1, Nem vagyok rendor (mar).
2, Egy szoval sem fenyegetoztem ezzel.
3, Az, hogy nezzd meg a kepem, arra vonatkozott, hogy ne legyek szamodra arctalan.
4, Az pedig, hogy ne okoskodj tovabb, az arra, hogy 35 evesen talan van akkora tapasztalatom az eletrol, hogy nem teged kell allandoan hallgassalak.(Talan)
5, A meggondolas meg arra, hogy gondolkodj mielott hulyeseget irogatsz, mert nagy ember nagy pofontot ad, ha ugy alakul. (Na es ez sem fenyegetes! Max igeret )
6, Es mint latod mondandomom erteket a smile-k sem valtoztatjak, hiaba is raktam oket, TEHAT a TE mondandod sem valtozik azaltal, hogy telipakolod vele.
7, Es utoljara kerdem, TALAN nem irok ertelmesen, hogy nem vagy KEPES felfogni ?
Olvasd vissza tobbszor, lassan, talan az se baj ha magadban hangosan, hatha felfogod vegre.
Nem a szemelyeddel van baj, csak nem vagy idevalo!
Egyszeruen NEM kerunk a folyamatos biralatodbol, mert nem alszunk tolle jobban.
Ertheto ?
Figyelj mzgaba! Kétféle motoros van aki bukott motorral és aki nem,és majd eztán fog. Szerintem te az utóbbi vagy. /nem holmi elcsuszásra gondolok kb 20kmh-val/. úgy hogy azért vigyázz magadra! Megmondom őszintén én elsősorban a kényelmet néztem a motor vásárlásnál. De néha azért jó állat módjára is vágtázni az úton, ezzel azért egyet értek veled. Az hogy kinek milyen motorja van sokszor pénz kérdése. 95-ben nyomoromba olyan szakadt 150-es ETZ vettem , hogy többet szereltem, már ha volt alkatrészre pénzem, mint motoroztam. Ja a Divit se volt egyszerű összehozni, még mindig nyögöm a hitelt, de már nem sokáig!
Még mindig nem értem miért kell az Xj 600 Diversiont 10000-ig pörgetni?! Arra ott az R1 és társai.
Na erről beszéltem... Szerintem ehhez nem kell semmit se hozzáfűzni! Ja, és azzal fenyegetőzik, hogy rendőr! Gratula, berezeltem, de mint mondta, én nem anyázok, anyáztam, és nem is fogok. meghagyom neked! jó éjt!
Mz!

Elemegy Te a jo QRVA anyadba !
Egy szova se lettel kioktatva reszemrol te takony, csak megkertunk hogy huzz a retkes picsaba a fellengzos stilusoddal te motoreger.
De, hogy ne legyen felreertes, keress ram az iwiw-en Ferenc Hollo neven.
Talalsz kepet, hogy ne legyek arctalan te tokmag, es ha meg utana is van velemenyed, szivesen meghallgatom szemelyesen.
De mostantol ugy fogalmazz, hogy rossz kedvemben esetleg szamonkerem rajtad kedves szavaidat!
Remelem ertheto es tiszta a szovegem, ezutan a babettasok forumaban gyakorolj seggfej, es ott halgass szelephangokat.
Ja,és egy arc nélküli, meg egy kis mazsola, aki életében nem szerintem 80 lóerőnél erősebb motorral, ha azt hiszi, az ő 600-as XJ-je 72 lóerős ne oktasson ki , hogy melyik jó motor, és melyik nem. az meg, hogy valakivel lehet itt poénkodni, és mások erre ilyen negatívan reagálnak, hát az nálam inkább no comment... A smile-k nem véletlenek
Én nem számolok 2-ig se! Hát jó, mennjetek, aztán tologassátok a villanymotoros gönceiteket a múzeumba! Nem érdekel a hülyeségetek, ha ennyire ellenségeskedtek, akkor részemről OK. csak tudjátok, amíg nem próbáltok ki egy komolyabb motort, addig azt fogjátok hinni, hogy nincs kezesebb, kényelmesebb motor az Xj-nél! Meg ha olyan hangosan csettegnének a kipufogószelepjeim, mint az XJ-ken, Japánig futnék sírva, hogy mi ez? Na jó, levezettem a feszültséget, viszlát Xj-sek, azt hittem, értelmesebbek vagytok, de remélem két ember véleménye nem tükrözi az egész XJ-s társaságét tisztelet a kivételnek...
Teljesen eggyet értek Ravennal ,nem veszzük jó néven ezt h fikázzák a mocijainkat még ha van benne egy kis igazság akkor sem! Nyiss egy hornett fórumot és ott beszéljétek meg h igy jó a hornet meg ugy .....
Erről ennyit , De srácok az h lehet h a 88 as Xj 600 am és a 84 es is 6sebességes?, én nem értem azt mondtátok h csak 5 de az enyimek nem.....
Bár abban hornet-cimbinek igazsága van, hogy akinek egyszer volt egy XJ-je annak csak oda húz a szíve....