Húúú gyerekek, nagyon lent voltunk ! Holnap megyünk Pozsonyba motort venni a barátnőmnek, nem XJ vagy fazer ahhoz még sokat kell tanulnia. Egy kis 250-es choppert, első motornak. Hogy miért Pozsony ?! Mert szlovák a barátnőm.
Köszönöm a jó tanácsokat! mindenképpen szétszedem a telót, szimering csere is esedékes és a szárakat el akarom vinni ellenőriztetni.
Biztosra megyek kifolyatom az olajat és beviszem az első gumishoz.
Szia Mafeco,az alsó csavar ha nem jön ki könnyen akkor én azt javaslom ne eröltesd mert vagy meglazul és könnyen ki jön vagy úgy érzed meglazul de valójában elforog a pálcával együtt és ahogy biti mondta ellen kell tartani de sokszor úgy bele tud rohadni hogy szét lehet cseszni az egészet,aztán meg vissza húzni sem lehet ott meg folyatni fog. Iilyenkor azt szoktam csinálni hogy a felső csavarnál kihúzom a rugót és ott kiöntöm a megmaradt olajat és bármivel ami jól oldja az olajat pl.benzinnel többször át mosom amíg tiszta nem jön vissza,utána fejre fordítva hagyom pl.1 éjjszakát és mehet bele a friss oil.viszont ha könnyen kijön az alsó csavar egyértelmü húzd szét,ez csak egy tapasztalat.
Elvileg, vagy legalábbis régi XJ-nél, ha kiveszed a rugót egy szerszámmal (otthon elkészíthető) bele kell nyúlni a szárba és ellen tartani a belső pálcának.
Így könnyedén fellazítható az alsó csavar.
Szerszám a képen 16-os krova, 18-as vagy 19-es kulcsnyílású csavar közé szorítva.
Kiveszed a rugót, ezt beleejted és rányúlsz 1 hosszú szárral.
Így ellent tudsz tartani a lenti csavarnak.
Sziasztok!
Való igaz nem sok mondani valóm volt mostanában!
Hál istennek összeélt a masina.
Kérdésem lenne hátha valaki maga cserélt olajat a telóba.
Az alsó csavart csak légkulccsal lehet kinyitni vagy ha összenyomom a rugóval esetleg a krova is megteszi.
Így van. Szépen is fogmuzsikálni azt garantálom. Ami zajos lehet benne az csak a primer lánc. Megvan mit felejtettem el Bitikém ! A kuplung 3 éve lett felújítva, gyári "Yamaha Genuine" lamellákkal. 34000 Ft.-
Én is erre jutottam, meg hogy 853 cm3.
Csak 83-84-ben volt, viszont svéd.
Ott lehet más törvények uralkodtak és azért a kisseb cm3.
Viszont a vázszám alapján 85.
És a 891-es motorral van szerelve.
Utána jártam de nem találtam nyomokat. Az biztos, hogy mivel 31A, csak 83-85-ös gyártmány lehet. Azt mondta a palotai Yamaha szervizes spanom, hogy elállhatott pár évet raktáron. Ki tudja...
Nem más ez mint típus szerelem.
Nagyon tép a gép.
Viszont nem jártál annó utánna, hogy tuti 88-as e?
Valami könyvecskét sikerült hozzá találni.
Vagy esetleg, ha lenne valakinek megköszönném.
Biztosra megyek kifolyatom az olajat és beviszem az első gumishoz.
Elvileg, vagy legalábbis régi XJ-nél, ha kiveszed a rugót egy szerszámmal (otthon elkészíthető) bele kell nyúlni a szárba és ellen tartani a belső pálcának.
Így könnyedén fellazítható az alsó csavar.
Szerszám a képen 16-os krova, 18-as vagy 19-es kulcsnyílású csavar közé szorítva.
Kiveszed a rugót, ezt beleejted és rányúlsz 1 hosszú szárral.
Így ellent tudsz tartani a lenti csavarnak.
Jó szerelést, remélem érthetően írtam.
Való igaz nem sok mondani valóm volt mostanában!
Hál istennek összeélt a masina.
Kérdésem lenne hátha valaki maga cserélt olajat a telóba.
Az alsó csavart csak légkulccsal lehet kinyitni vagy ha összenyomom a rugóval esetleg a krova is megteszi.
Más, aki akkumulátor töltőt akar venni!
http://www.lidl.hu/cps/rde/xch...
Tavaly vettem egész jó a cucc!
Csak 83-84-ben volt, viszont svéd.
Ott lehet más törvények uralkodtak és azért a kisseb cm3.
Viszont a vázszám alapján 85.
És a 891-es motorral van szerelve.
http://xjbikes.com/Forums/view...
Kérdés, hogy ez mennyire hiteles.
Lényegében ahogy leírják ez a leghosszabban sorozatgyártott típus, tehát elég sokat tudtak variálni vele.
A lényeg, hogy szépen és jól muzsikáljon még vagy 10-20 évig.
Nagyon tép a gép.
Viszont nem jártál annó utánna, hogy tuti 88-as e?
Valami könyvecskét sikerült hozzá találni.
Vagy esetleg, ha lenne valakinek megköszönném.
Vecsési bontó Zoli.
06209745559