Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Telefon fotó
Nekem még van egy origin úlés aljam... megnézem.. ne inkább mérjem?
Sziasztok!
Akinek bordázott ülés van az XJ-n, legyen szíves fotózza már le nekem az ülés zárszerkezetét (amibe kattan az ülés) és azt a vázrészt, ahol ez a zárszerkezet van.
Vettem egy hibátlan bordázott ülést és nem megy fel a sima helyére, nem ér le a nyelve a zárig...
Köszönöm
Sziasztok!
Örülök, hogy épségben visszaértetek.
Mi megcsináltuk a 24 órás Bike Maratont.
2 '87-es XJ 650 P és 1 '82-es XJ 750 Seca nyegében.
http://totalbike.hu/magazin/2010/07/20/maraton_eletre-halalra/
Ma összefutottam egy XJR 1300-as motoron egy sráccal és éppen Erdélybe indult, azon a nyomvonalon, amin mi is jártunk. A netről leste a csoportja!
Na szóval, utána jártam. 4 év és 29.000 km után a hátsó gummám. MEZ Z6 -ot mindenkinek. :D A végén már igazi rock & roll volt, (főleg esőben), de marhára bírtam.
Szóval annyi volt a probléma, hogy van a két gumi lap, amibe a szelep is van, a gumilapok között van egy műanyag betét. Ezen pedig van két furat amin a levegő áramlik. Helyesebben van egy harmadik, csak először nem vettem észre. Egy egészen kicsi szuszogó, ahol a képződött depresszió le tud épülni szükség esetén. Na nekem ez teljesen el volt dugulva valami olyan színű mocsokkal, mint amilyen a műanyag színe. A 3 szétszedés összerakás után, teljesen darabokra szedtem, kibujtattam belőle a membránt, elkezdtem fújni kompresszorra, és a másik oldalán a műanyagnak, van egy süllyesztés ennek a kis furatnak. Szóval mostmár rendeltetésszerűen működik.
Erre a vákumos őtletre ne nagyon gondolj. Bár húzd le a csövet és fújj, vagy szívj bele. Szabadon kell a levegőnek járnia. Szerintem felakad a membránnál, ergó szerelési bibi. De ha felakad, mikor, hogyan zár le?
Ha jól értem, abszolút nem zár a rendszer ugye?
nah szétszedtem, megnéztem és annyi a probléma, hogy amikor beindítom a motort, akkor szépen elkezd jönni a benzin, viszont amikor leállítom akkor továbbra is ömlik bele a cucc, gondolom a vákum megmarad a csőben. De ezzel nem nagyon tudom mit is kezdhetnék. Egy dologra gondolok, a rugó túl gyenge már, de azt meg nem küldtek a felújító szettben.Lehet alá bajlágolok, próbaképpen, hogy mit mutat.
Sziasztok. Valaki segítsem már nekem, hogy miért folyik a benzincsapom minden állásban. Minden alkatrész gumi minden új benne. Lehet valamit nem jól raktam össze?
Nekem is jöhetne egy teló! Elkezdeném XJ-v alakítani a Fazert. Most komolyan!
Helló! Ment a mail!
Küldtem egy levelet az adatlapodon megadott e-mailre. Nagyon köszönöm, király, király, király! (még akkor is, ha kicsit girbe-gurba a keret)...

Bárkinek kell a srác száma szóljon, küldöm rögtön...
Szia!
Küldd már el a számát légyszíves nekem is!
Köszönöm
Szia!
Köszi, megpróbálok egyet feszíteni a láncon.
Szia!
Köszönöm a választ.
Sajnos melegen folyamatosan csinálja, alapjáraton is, nem csak magasabb fordulaton.
Ne aggódj így van ezzel mindenki! 100-150 kilométerenként meg kell állni kicsit pihizni, főleleg ha utassal vagy, hátul azért kényelmetlenebb.
AtomXJ600!
Nekem xj600n-em van (pont, mint amit bontanak), és tavaly vadásztam hozzá egy jobb állapotú fényszórót, mert ami rajta volt, azon az idő vasfoga (meg főleg az előző tulaj) hagyott nyomokat. De megvan mindene (a kerete is), ha kell, a tied.
Cserébe küldd el a bontó mailcímét, lécci, hátha van még alkatrésze, ami nem kelt el :)
Köszi, emilben dobd már át a számát légyszi. Bár ahogy nézem lehet, hogy pont a jobbos lábtartója már elkelt
Milyen időközönként álltatok meg? Nem tudom ki hogy van vele, nekem úgy másfél-két óra után kezd nagyon zsibbadni az alfelem és nem találom a helyem, ilyenkor meg kell állnom legalább 10 percre. Sima XJ ülésem van, nem bordázott és 195 cm körül van a magasságom... 2316 km az nagyon szép táv:P Szép helyeken jártatok
Üdv!

Lábtartó ügyben:
Egy srác bont szént egy XJ-t, itt: http://auto-motor.vatera.hu/al...

Ha kell a száma vagy e-mail elküldöm. Én most vettem pár alkatrészt tőle.
Örülök hogy mindenki rendben hazaért !
Itthon nem törpént sok minden, kivéve hogy brutális kánikula volt.
Mi is szerencsésen hazaértük! Az eső majd nem hazáig kergetett!
Jól éreztük magunkat! Sok élménnyel lettünk gazdagabbak! Valószínű hogy jövőre megint megyek! Jó volt veletek gurúlni!
Az XJ-k teljesítményéről talán elég annyi, hogy Lépést tudtak tartani Berber 1000-es Fazerével még két személlyel is! ( az igaz a józan ész és az útviszonyok gátat szabtak a száguldozásnak)
Kisebb problémák csak a csirke szárnyas márka képviselőjénél fordult elő.
Most néztem a kis túránk háztól-házig 2316 km volt.
Egyben köszönöm a szervezést!
Még néhány kép a galériámban!