Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szép estét mindenkinek.
Nekem is van egy 18-as Bridgestone Battlax BT-50R 140/60 ZR18 gumim,kb 4mm mélységü mintázattal.
XJ750

Szerintem az a kardán lesz. Van benne egy bazi nagy rugó a racsninál ami szétválassza a kapcsolást ha túl nagy terhelés esne rá, lehet hogy eltört.
Garantálom! Én 25000 km-et tetem bele!
Köszönöm a tanácsot!Én is a Bridgestone 45 mellett döntöttem hátul szintén 140-es,elöl viszont a gyári 110-es méretben.

Remélem én is meg leszek vele elégedve.
Én hosszú keresgélés után a Bridgestone Battlax BT 45 tetettem fel fel a gyári mérettől eltérőt. Elől 120/70 17 58H-t hátul 140/70 18 67V-t szereléssel együtt 43 ezer volt. Még csak 3 ezer kilométert gurultam vele negatív dolgot nem tapasztaltam, sem szárazon, sem esőben. Ha kicsit utána nézel megtapasztalod, hogy az összes új fejlesztésű új gumit általában 18-as méretben csak 160-as mérettől gyártják.
Sziasztok!

Valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy ford.számmérő burkolat vagy az alatta lévő gumi tömítés/rezgéscsillapító?
Hatása nincs a feszítésre, mert ugye a rések átrendezőgnek, és feszített állapotban nem mozog, DE gáz dolog ha valamit szarul illesztenek, viszont az is lehet, hogy a kilincsben van illesztve, és akkor a külsö a csapágypersely, ami jobb kenést, és nagyobb kopófelületet jelent. Tehát lehet, hogs a Gixinek a kilincs lötyög, ennek meg a tengelye. (Szerintebb jobb, persze ha nem esik ki! )
Üdv!
Tegnap megoldódott egy kárpitos segítségével. A szivacs is más, de nagyon szép lett.
Thx még 1x

All:
Gondolom láttatok már páran új vezérműlánc feszítőt.
Aki igen, a képen bejelölt kilincsszerkezet csapjának lehet bármilyen mozgása?

Kattantottunk egyet mechanikusan a feszítőn, de a szerelő szerint ha bekattan, akkor nem kéne neki picit sem ide-oda mozogni. Ez bármelyik fognál kattan be, mozog picit előre-hátra. (kivéve is megnéztük)
Néztem nála egy GSXR kivett feszítőt, az meg sem mozdul semmilyen állásban.

Köszönöm
Szevasztok!

Gond van srácok! Kattog a 750-es hátulja és ráz.
Ha behúzom a kuplungot simán fut, kiengedem katt-katt-katt....
Ha csak tolom a motort simán csendben gurul.Elindítom sebességbeteszem még minden O.K. De amint elindulok kezdődik a kattogás. Nagyon csúnyán és hangosan szól, így most természetesen nem is használom. Találkozott már valaki hasonlóval?
Kardán? Csapágy? Fogaskerék hátul? Nem tudom.
Ha valakinek van ötlete ne kíméljen
Persze mindez nyaralás előtt!
Üdv.:XJ750
elől hátul 17
Heidenaut ne végy. Melegben megpakolva nálam eldeformálódott tavaly.
Heh... dehogynem visszajövök, ilyen könnyen nem szabadultok meg tüllem' ...
Utazz jól! Érezd magad jól! Vissza se gyere ha teheted
Neked 900-on volt nem? Annak is 18-as a hátsója?
Természetesen MEZ6-ot. Szerintem a legjobb túragumik egyike.
Sziasztok!

Én is gumit keresek az XJ-mre és kíváncsi vagyok a véleményetekre!

Milyen márkát,típust ajánlotok és mik azok,amiktől jobb,ha távol tartom magam?

Üdv,
Ogi
Tévedtem! 560 000,- Ft! (Berber)
Nem tudom! Nekem a BT 45 nem így nézett ki 25000-nél És volt még benne vagy 10000 km. Ízlés kérdése...
Viszont a Fazeren a Michelin Pilot Sport az egy szutyok! Már tervezgetnem kell a következő szettet. Lehet benne kb 5000 km. Talán ha 15-öt kibír.. Drága erre minden! Most bukó gombát csinálok rá, házilag, mert a gyári az katasztrófás. Ráadásul most láttam egyet a Grandemotónál 650-ért 2002-es 40 ekm-el Ha valaki váltani akar akkor oda nézzen be!
Berber! Lecseréltem a gummát, nem is ez a lényeg. A boltban felfűzték egy láncra és kirakták a falra, alatta egy címkével. A MEZ6-os 29.000 km után. Lehet, hogy jó reklám?
Höjj !

Átfordult az FJ kilóméterórája a 20000-en. Ja és 2.-án megyek Virginiába...Szeptember 10.-ig leszek ott.
Ahha! Értelek! Ebbe a hibába estem anno én is! Csak fordítva. Sima ülést vettem, a bordázott helyére. Nem megy fel, más az alja. Sőt a tömés is más e miatt. Én aljat cseréltem, ezért maradt meg.
Még egy dolog, ha már itt vagyok: az első telómmal tutira nincs rendben valami, a 7végén egy (nem túl komoly) úthiba majd kivette a kezemből a kormányt, aztán mér riszáltunk egy keveset, valamint kanyarban jobb tempónál bizonytalan a hátulja. Én olajproblémára gondolok, de hogyan lehet (esetleg házilag) ellenőrizni a csillapítás mértékét, illetve az olaj mennyiségét? Ezt a részt még sohasem szedtem szét...
Az erdélyieknek meg üdv itthon, talán jövőre elkészül a ház, oszt' akkor veletek tartunk a párommal.
Szia! Nekem is utólag lett bordázott ülés feltéve, ha gondolod, fotózom az átalakítás utáni állapotot. Sajnos nem én csináltam, már így vettem, de le tudok mérni neked mindent. Valamikor a 7végén lesz rá időm, egyben küldök akkor mindent.
Köszönöm!
Valószínűelg félreérthető voltam: nem az ülés alját szeretném látni, hanem a "motort", tehát amelyik rész a motoron van.