Van egy gondom,segítsetek lécci :
Ugye nekem XJ900 31A-van. Ez az én drága sárkányom az istennek nem akar kipörögni,9 L-t zabál,
meg erőlködik és kihagy 120 Km/h fölött. A gyertyák újak, kb. 1000 km van bennük.Nemtom mivan vele,
a karburátorokat mondjuk még nem néztem meg,csak egyszer leeresztettem az úszóházakat.
NGK BPR8ES kellene bele de BPR7ES volt a kereskedőnél ahol a szerelő (jó barátom és igazi szakember)
szerint 1 szám ide vagy oda nem számít annyit hogy így viselkedjen a motor.Ja és ugyanúgy van kiégve
mind a négy gyertya...na erre varrjatok gombot!
Hát gondolom a legtöbb ember inkább ujjabb mototron motorozna mint régi xj (bár én ezt is nagyon szeretem ) de ő közüllük nem mindenki engedheti meg magának pl h 600as hornettet vegyen mert az azért mégse 400,000 ft ennyiből pedig már xj t kap az ember ,és nagyon hasonlítgatni nem érdemes mert gondolom nem teljesen egy korosztályú a két járgány,+ ahogy néztem a reglapod sport kipuff rencer sport légszűrő szóval egyáltalán nem egy sulycsoport....biztos jobb meg szebb meg minden de erre telik azt csá
azért egy picit néha utcán is lehet GP-t játszani, persze mértékkel Lehet, néha nekem is jobb lenne egy XJ, azzal legalább ritkábban mennék 200 fölött, igaz, még a 250-es MZ-vel is határon motoroztam, a Hornettel legalább belátom a korlátaimat, még a lábtartó se ért le olyan sokszor , de ezzel legalább lehet 120-130-al kényelmesen menni, ha van egy gyökér autós, azt meg egy pillanat alatt le lehet nyomni, hiába M3-as BMW, ezért is lett inkább Hornet XJ, vagy GS 500 helyett, annyival meg nem volt drágább, és legalább nem unom meg egy év alatt, mindig meg tud lepni, hogy milyen kis kezes, meg milyen kis disznó, amikor nem váltok el tök "véletlenül" 6 ezernél A lényeg a feeling... Szombaton is egész nap motoron ültem, nap végére hulla voltam, de amikor a lenyugvó nap megvilágította a gépemet, és amikor narancssárga volt minden, az árnyékom meg a fákon suhant végig, hát annál gyönyörűbbet nem is kívánhattam volna. A kipufogó csak mormogott, a szél se fújt, mint 200-nál, és komolyan, annyira szép volt, amit nem is tudhat, aki nem próbálta még. ilyenkor mindig különlegesnem érzem magamat, a motorosokat, a mai világban kevés hasonló lehetőség van ilyen érzésekre, momentumokra, és ez nekem megéri a 300 forintos benzint, meg azokat a hatalmas pénzeket, ami miatt a kívülállók hülyének néznek, de nem tudhatják...
Neked is igazad van! Nem egy felhőtlen erőgép az xj de a nyomaték a sor négyben ott van.Mindenki azt dícséri amit éppen hajt (sztem).Ha előzni kell akkor én is rakok 1-et(!) vissza oszt ok, bár a ritmusa nem ua, mint az általad felsorolt masináknak.Ha majd egyszer megtehetem azért én is
egy frissebb gépet hajtanék.Motorozzunk az a lényeg meg a csapat (haverok).A versenyeket meg
a gp megrendezi .Goooooo
Hát, azóta már van sportlégszűrőm, meg hozzá van lőve a karbi, mondjuk 6.ban 30-nál 1000-et forog, ami a 13.500-as leszabályzástól messze van kicsit, meg a 12.000-es teljesítménycsúcstól is , de próbáltam már, hogy 6.ban meddig lehet leengedni a fordulatot, 1500-nál már kezdi csapkodni a láncot, de ha 10-20-nál felkapcsolgatok, 30-at pont viszi, sőt ha elkezdem húzni, 3-400 méteren 110-120 körül van, és onnan meg már elég szépen megindul azt figyeltem, az injektoros motorokon nemigen lehet 30-ig felpakolni, haverom Z-750-e 40-ig tud lemenni 6.-ban, a V-2-kről meg nem is beszélek, azok talán 70-ig Azért mondjuk megnézném, milyen kapcsolgatás nélkül menni, akár két személlyel is, pláne előzni, úgy beszéltek az Xj-ről, mintha 1400-es Gsx lenne, CB 1300 szerintem az Xj-n jobban kell pakolgatni a gangokat, ha az ember komolyabban akar előzni, nem csak elgurulni az előtte lévő előtt 1 percen keresztül
Így van ebben egyetértek!Nem lehet két különböző típusú és kb húsz év különbséggel gyártott vasat
összehasonlítani.Az Öcsémnek hornet 600 s van kb. 10000 km-el és azzal is mentem, így nem a vakvilágba beszélek.Azt a vasat viszont nem a két személy+ csomag konstrukcióra találták ki.
sőt életre sem akkor kel mint az én öreg vasam, ami 5-ben két személlyel kapcsolgatás nélkül
városból kivisz minket (én 105 kg., asszony pedig nem dislexiás) A kanyarstabilitása pedig sokban függ a kardán és lánc különbségétől is+ teló állapot.Nem is folytatom mert nem lenne elég csak egy blog.
Az a lényeg, hogy mindenki jól érezze magát a bőrében és a vasmadáron!Széles utat a vitatkozóknak
is!
Menj egy gixxerel, vagy egy RSV-vel, és megtudod, mi a jó futómű Mondtam, nem akarok veszekedni, de a 200 az 200, és az Xj-n nem éreztem, hogy lenne benne annyi kakaó, hogy menne annyit a Hornethez képest túlságosan hintázik kanyarban, mert magasabb építésű, fékei gyengék a súlyához, de mivel túramotor, ezért nem is vártam jobbat nem az számít, hogy mi szar, és mi nem, hanem az összkép milyen, és abban jó az XJ, ezért nem feltűnők a hiányosságai saját magához lépest, mert nem éreztem rajta, hogy lábtartót karcoljak, meg tiltásig húzzam
Jó akkor nem megy 200 at sőt 100 at se megy mer el sem indul mer szar a berugótnegelyem a 200 at elnéztem egy 0 val , hát sztem az xj knek egyáltalán nem rosz a futómüve de mindegy legyen neked igazad
Lehet, hogy 100-nál tényleg 100-at mutat, de nagyobb sebességnél 160-170-nél már jelentős lehet az eltérés Ugye nem gondolod komolyan, hogy egy 600-as XJ valóban 200-al menne? Mondjuk a 900-as lehet, hogy valóságban is megy annyit, az hány pacis? 90 körül de az meg nem túl nehéz? A régebbi rendőrmoccok megtankolva simán 250kg+ a dobozok, cuccok... Nem akarok ám vitázni, csak mostanában 2 XJ-vel is volt dolgom, de valahogy túlságosan is villanymotorok voltak nekem, csináltunk nyomatékgyorsulást, Hornet 6.-ban, XJ-k 5.ben, 80-ról! ahol a Hornet 3500-at forog, és még csak éledezik, 100-ig együtt mentek, az XJ-k pár centire elhúztak, de 100-tól kb 5000-es fordulattól nagyon lemaradtak, meg nekem nem tetszik bennük, hogy felül nem lódulnak meg, hanem egyenletesek végig, de sehol sem érzem, hogy leszabja a kezem Meg túl nehéz, a futóműve meg "hajós" De hát túramotor, úgyhogy ilyennek kell lennie
Bocsi, de az enyém lazán megy 200 felett, olyan 215 a vége, nem mintha 1nél többször megnéztem volna. A km óra se csal sokat szerintem, mert nagyon szépen össze csengenek mutatott értékek a fordulatszám mérő aktuális értékével. 4200 100nál, 8400 200nál, és 9500 a vége, amelyet minden erölködés nélkül kiforog 5.-ben. Igaz, hogy ez XJ900. A másik oldala a dolognak, hogy ilyenkor a 7-8 liter simán legurul neki.
Hidd el annyi, erősebb mint a Diversionok vhogy megcsinálom a kamerás cuccost és rakok vidit az óra viszont hitelesen mér mi is azt hittük h csal de nem ,montam anyáméknak h menyenek elöttem 100 al és incsenek ki az ablakon ha annyi amikor intetek kb 3lal mentem gyorsabban mint 100 az óra szerint
Hogy bírtak beletuszkolni 88-ban 72 lóerőt egy 8 szelepes léghűtéses blokkba, mikor a CBR-t akkor adták ki, ami 85 lóerő volt, és verte az akkori 750-es GSXR-eket? Nem kötekedni akarok, de mentem már 1997-es Diversionnal, az olyan 55-60 lóerő lehet, az talán 170-et, ha megy, most vettek ismimék XJ 650-et, az még olyan felnis, mint az Rd, az is úgy megy, mint az újabb. Mondom, óra szerint lehet megy 200-at, de az jó, ha van 180, mint mondtam, meg azért megnézném, milyen az a 200 130-as gumival . a 600-as Fazer, Hornet is 200-nál már a vége felé jár, ott már 4.-be vissza kell rúgni, hogy meginduljon, de 220-230-nál azoknak is végük van, pedig az Xj azokhoz képest őskövület , persze nem rosszból, de tényleg kiváncsi lennék egy vidire, ha van rá módod, dobd össze! Xj-s vidi úgysincs nagyon ezen az oldalon
Van egy gondom,segítsetek lécci :
Ugye nekem XJ900 31A-van. Ez az én drága sárkányom az istennek nem akar kipörögni,9 L-t zabál,
meg erőlködik és kihagy 120 Km/h fölött. A gyertyák újak, kb. 1000 km van bennük.Nemtom mivan vele,
a karburátorokat mondjuk még nem néztem meg,csak egyszer leeresztettem az úszóházakat.
NGK BPR8ES kellene bele de BPR7ES volt a kereskedőnél ahol a szerelő (jó barátom és igazi szakember)
szerint 1 szám ide vagy oda nem számít annyit hogy így viselkedjen a motor.Ja és ugyanúgy van kiégve
mind a négy gyertya...na erre varrjatok gombot!