Vagy a tiéd turbós 650-es? Mert az 95 lóerő, az esetleg megy 200-al sík úton, mondjuk erről annyit, hogy ismerős hatalmas lejtőn, kb 4 km alatt GS 500-al felgyorsult óra szerint 200-ig , de hogy az valójában mennyi
200? Én úgy hallottam, csak középsztenderen mennek az XJ-k 200-at A 100 lóerős Hornetem, ami ráadásul 170 és nem 220 kg, az forog 6-ba 10.000-et 200-nál, de XJ-vel az a 200 jó, ha van 180, és ezt nem rosszból mondom, de haveromé, ami elvileg 60-65 lóerő úgy megy hozzáképest, mint egy fasza 250-es MZ Az XJ 5 sebességes? Mert 5. be 10.000 az még nem tiltás?
Sikerült, most egy icipicit 1000 fölött van a mutató. Egész más így állni vele a városban. Nincs az az érzésem hogy mindjárt felrobban a motor. Szóval zsír lett. Köszi a segítséget.
Az a lényeg, hogy melegítsd meg a motort és amikor már üzemmeleg egy kanyar után akkor tekerd el balra
ha jobb oldalon nyulsz be neki.De úgyis adja magát mert mind ezt járó motorral csináld és máris reagálni kel a tekergetésedre.Menni fog !
Jót találtál meg! a karbisor közepén kilógó recés tekerentyű, bizbaz, izé, bigyó., de egy alapjárat állító csavar. A képen egy kicsit jól látszik talán.Ezen is középen találod csak most felfelé áll.
Az előbb kimentem a géphez és találtam valamit, de nem bal oldalt, hanem középen hátrefelé áll ki egy alu csavar nagy recés fejjel karcsú szárral. Gondolom ez lehet az. Még jó hogy megvilágított helyen állok Már úgy várom a reggel 6 órát, mint a messiást.
Ha emlékeim nem csalnak akkor bal oldalt van egy ricnis tekere a rarbinál és azzal tudod állitani az alapjáratot. Ha ott nem leled akkor a másik oldalon keresd Szervizröl szo sincs. Gyerekjáték az egész
Na akkor már csak azt kell megmondanotok hogy hol is tudom beállítani az alapjáratot. Az ETZ-nél még csak-csak megcsináltam de ez azért már 3 karburátorral több :S Ne vigyem szervizbe emiatt?
Hidegen nincs alapjárat paragraf (normális esetben) ezért van a szivató, dúsító.üzemi hőfokon kellene
1000 de inkább 1100 körül lenni.1950-nél tényleg már egy laza gurulást lehet bemutatni.Nem beszélve arról, hogy a váltó és kuplung szerkezeteknek sem használ ez a pörgés. Nem jóóóóóóóóó!
Nem is kicsit magas az alapjáratod. Nekem 1000-1100 között mozog. Ez a normál. 2000ren már haladok a forgalomban Tekerd vissza mert igy is kajálhat a gép.
A hideg értéket meg ne kérdezd mert azt a szivatoval lövöd be. 2500körül csutka szivaton.
Kinek mekkora az alapjárat hidegen ill. melegen (mind2 szivató nélkül). Most csak a melegre van infóm, 1950 körül (a 2000 alatt egy picivel van a mutató). Szerintem egy pöttyet magas.
Hú ember, szinte nincs is rajt minta. Ha egy kicsit is esik, ki ne menj vele, mert drága a szervíz, ja és ma már a doki sincs ingyen :S Szóval az előző hozzászólót erősíteném meg, csere minnél hamarabb!
Amugy nem érzem h gyengébb lenne. 6bol nem 5be hanem4be rakon vissza ha gyorsabban akarok elözni és ugyan olyat tol mint eddig. A loerök nem vesztwk wl...
Hát nem, tom sztem ekkora teljesitménynél olyan hatalmas különbséget nem érzel ha kétfoggal nagyobb vagy kissebb lánckereket raksz rá,a teljesitmény még ekkor is elég bármilyen 4 kerekü átlag járgány előzéséhez.... bár lehet hogy ezt csak én gondolom így
ha jobb oldalon nyulsz be neki.De úgyis adja magát mert mind ezt járó motorral csináld és máris reagálni kel a tekergetésedre.Menni fog !
87
1000 de inkább 1100 körül lenni.1950-nél tényleg már egy laza gurulást lehet bemutatni.Nem beszélve arról, hogy a váltó és kuplung szerkezeteknek sem használ ez a pörgés. Nem jóóóóóóóóó!
Nem is kicsit magas az alapjáratod. Nekem 1000-1100 között mozog. Ez a normál. 2000ren már haladok a forgalomban Tekerd vissza mert igy is kajálhat a gép.
A hideg értéket meg ne kérdezd mert azt a szivatoval lövöd be. 2500körül csutka szivaton.
87
Na meg kanyarban is, mert elég"kockás".....
Cseréld le mihamarabb!
(amúgy most rendeltem újat)
Átlag? Mi az átlag? 1.4-es benyás opel, vw,pözsó?
De most mééé, úgy van, nem? Ez az igazság!