Szerintem te is tudsz "félsokkot" adni, a bal lábad mellett a karbisoron, aztán menet közben visszanyomod ha már jó. Amúgy nagyon sok mindent formáltak át a későbbi gépeken. Gyanítom a környezet védelmi normák miatt. Így került fel a szivató kar is a kormányra. Jelentősége nincsen, csak kényelmi. A karbiban ugyan az a kétlyukas folytású szivató szerkezet van!
Voltam fenn, mivel megláttam Bitiéket a városon átsuhanni
Rövid pihenőt tartottak Mátraházán. (természetesen ettek egy lángost) Beszélgettünk egy keveset, aztán Ők balra, én jobbra el. Remélem, hogy épségben haza is értek!
Ami elszomorító hír, hogy jelen pillanatig egy szem eső nem esett, ráadásul olyan finom langyos idő van ... igazi sátorozós ... sajnálom, hogy így alakult ... pedig ahogyan reggel kinézett ...
Elnézéseteket kérem a nem magyar szavakért és a helyesírási hibákért.
Megpróbálok helyesen érthetően írni mindenki számára.
Köszönöm,a választ.A sokk az pedig nem más mint a szívató.
A félsokk alatt azt értem,hogy a szívató félig be van húzva.
Kép a Diviröl,itt is..
Ne haragudj mar de mit értesz ezalatt a félsokk alatt? Lehet csak én nem ismerem a kifejezést?
Amit olvastál a szivató kar. Az újabb típusú diviknél már olyan karburátor van melynél a kormányra van kivezetni. A régebbieknél, mint amilyen neked is lehet, a karburátoron van, bal oldalt kicsivel a tank alatt. Ha kihúzod akkor rajta van a szivató, ha nem húzod nincs rajta. Egy képet majd dobjálmár az adatlapodra a gépről. Ígyszoktuk.
Sziasztok,
Most olvastam egy XJ600sDiversion kézikönyvet amelyben egy ilyesmire bukkantam Starter(choke)lever (hidegindito kar vagy hogy van a magyar megfelelője)ami a kormányon a bal markolat melet talalható.Hát gyorsan kiszaladtam megnézni,de az enyémen semmi jele annak,hogy lett volna is valamikor.Pedig egy ilyesmi nekem is nagyon klassz lenne mivel még nyáron is a motor hidegen elég nehezen indul,a félsokk ami megoldja a problémát de félek azt használni mivel egyszer 5 km félsokkal tettem meg.Choke lever ez a szerkezet csak az ujab kiadásu diviknél jelenik meg,vagy miért nincs nekem ilyesmim?
Nem akarlak elkeseríteni Benneteket, de Gyöngyös felett most szépen süt a nap. Bár felhős az ég, de pólós-rövidnadrágos jó idő van ...
Ki tudja, mi lesz még ebből
Helyzetjelentés.
Tegnap este istenesen szakadt az eső, ami a városban reggelre csak kisebb nyomokban maradt meg.
Jelenleg veddfelkés idő van. Az ég el van simulva, nem hiszem, hogy könnyen előkerülne a napocska.
Egyelőre úgy fest, hogy ha az úton nem is áznátok meg, itt vizes terep fogadna Benneteket, ami a sátrazáshoz ugye nem épp ideális
Ha van rá igény, akkor később még írok a fejleményekről ...
Nagyon mondja estére az esőt. Nem lett volna kedvem sátorban kuksolni, vagy úgy járni mint a Mezőhegyesiek. Mindenkitől elnézést kérek ezért az átszervezésért. Nem volt könnyű így dönteni.
Ennek ellenére nincs kizárva, hogy a jövő hét is esős lesz, DE abban reménykedhetünk, hogy az Erdélyi tura lesz az első eső nélküli időszak!
Bár már elég késő van de leírom.
Reggel 8 körül egyeztetünk, nekünk lenne kedvünk gurulni akár 1 napra is.
Ha nem esik akkor megyünk.
Ha esik akkor nem.
Ha mégis valaki nagyon elvetemült arra motorozna holnap, akkor írjon, ha nem esik nagyon csak elmegyek szétnézni, meg enni egy fincsi sajtos-tejfölös lángost Mátraházán
Rövid pihenőt tartottak Mátraházán. (természetesen ettek egy lángost) Beszélgettünk egy keveset, aztán Ők balra, én jobbra el. Remélem, hogy épségben haza is értek!
Ami elszomorító hír, hogy jelen pillanatig egy szem eső nem esett, ráadásul olyan finom langyos idő van ... igazi sátorozós ... sajnálom, hogy így alakult ... pedig ahogyan reggel kinézett ...
Megpróbálok helyesen érthetően írni mindenki számára.
Köszönöm,a választ.A sokk az pedig nem más mint a szívató.
A félsokk alatt azt értem,hogy a szívató félig be van húzva.
Kép a Diviröl,itt is..
Amit olvastál a szivató kar. Az újabb típusú diviknél már olyan karburátor van melynél a kormányra van kivezetni. A régebbieknél, mint amilyen neked is lehet, a karburátoron van, bal oldalt kicsivel a tank alatt. Ha kihúzod akkor rajta van a szivató, ha nem húzod nincs rajta. Egy képet majd dobjálmár az adatlapodra a gépről. Ígyszoktuk.
Most olvastam egy XJ600sDiversion kézikönyvet amelyben egy ilyesmire bukkantam Starter(choke)lever (hidegindito kar vagy hogy van a magyar megfelelője)ami a kormányon a bal markolat melet talalható.Hát gyorsan kiszaladtam megnézni,de az enyémen semmi jele annak,hogy lett volna is valamikor.Pedig egy ilyesmi nekem is nagyon klassz lenne mivel még nyáron is a motor hidegen elég nehezen indul,a félsokk ami megoldja a problémát de félek azt használni mivel egyszer 5 km félsokkal tettem meg.Choke lever ez a szerkezet csak az ujab kiadásu diviknél jelenik meg,vagy miért nincs nekem ilyesmim?
Mi is haza értünk alsóörsről.
250 km-t gurultunk ma, sajnálom, hogy nem futottunk össze.
Bár ebbe a tömegbe csoda lett volna!
Ki tudja, mi lesz még ebből
Sajnálom, hogy ennyire közbeszólt az időjárás, a jövő hét sajnos nekem sem jó, de remélem még lesz alkalmam Veletek találkozni.
Üdv!
Ha Valakinek mégis lenne kedve arrafelé motorozni, várjuk 10.30-kor a Kistarcsai OMW kúton.
Sajna a jövő hét családi progi miatt nekem is kiesik.
Tegnap este istenesen szakadt az eső, ami a városban reggelre csak kisebb nyomokban maradt meg.
Jelenleg veddfelkés idő van. Az ég el van simulva, nem hiszem, hogy könnyen előkerülne a napocska.
Egyelőre úgy fest, hogy ha az úton nem is áznátok meg, itt vizes terep fogadna Benneteket, ami a sátrazáshoz ugye nem épp ideális
Ha van rá igény, akkor később még írok a fejleményekről ...
Ennek ellenére nincs kizárva, hogy a jövő hét is esős lesz, DE abban reménykedhetünk, hogy az Erdélyi tura lesz az első eső nélküli időszak!
Reggel 8 körül egyeztetünk, nekünk lenne kedvünk gurulni akár 1 napra is.
Ha nem esik akkor megyünk.
Ha esik akkor nem.
Ha mégis valaki nagyon elvetemült arra motorozna holnap, akkor írjon, ha nem esik nagyon csak elmegyek szétnézni, meg enni egy fincsi sajtos-tejfölös lángost Mátraházán