Nem mondok semmit. Mivel nem gyűlik a hivatalos feliratkozottak névsora, nem tudok biztosat. Nem kevesen tudnak a dologról. Engem amúgy, és leginkább azok érdekelnek, akik a gerincei az XJ falkának. Azokat is várom akik olvasnak, lehet attól kezdve írnak is! Azok is érdekelnek akik teljesen függetlenül jól akarják érezni magukat, egy jó, és igazi baráti társaságban. Mondhatnátok, akkor ugye mindenkit várok, de nem. Biztos hogy nem az a 20 ember kattintott 2300~2400x a kiírásra! 31.-e óta. Ha csak a 10% eljön.... Nem lesz elég a placc, ami egyébként szépen felszáradt és füves.
Nem a végsebessége érdekel,őszintén még nem próbáltam ki ,de nem tudom pontosan milyennek kellene lennie 61 lóerőnek.
Egyszerűen csak szeretném "gyári" állapotra visszaállítani,nem szeretnék félmunkát végezni:gyári torokátmérőt fojtott fúvókákkal. , hanem legyen olyan,mint ahogy kigurult a fojtatlan XJ600 a Yamaha gyár kapuján.
Én meg azt láttam hogy pont jobb idő lesz mint előtte meg utána.
Közben elindítottam a motorozz.hu-n egy FJ-s fórumtopicot. Megkérek mindenkit ha van FJ-s ismerőse szóljon néki. Legyünk ott is minnél többen.
Na persze ezt a jó kis társaságot sem fogom hanyagolni ám...
Szia,
A páromén csak annyi sárvédő van, amekkora a rendszám, és a háta közepéig mocskos lesz vizes úton.
Az enyémen a rendszám alatt van még egy macskaszem. Na az pont annyit fog fel, hogy még a lámpám sem lesz koszos
Csatolok egy képet, amin látszik.
Egy próbát talán megér ...
Köszönöm!Lehet,hogy érdekel!
Kétoldali vagy egy?
Ha megvannak az összekötők hozzá,akkor már csak dobot kell szerezni rá és minden gond nélkül összeállítható?
Egyébként mindegy,hogy milyen dobot veszek hozzá?Úgy értem,hogy típusfüggetlent vagy esetleg más típusra valót?
A dobokat vettem a többit én csináltam hozzá,a teljesítményén is emelt és a hagja is..........deee Berber koma már tökéletesen leírta.Amúgy a két összekötő cső még meg van hozzá a kell!
Neduddmeg! Attól kezdve úgy becéztük, hogy a "Brutál hangú". Monnyuk a műszaki attól kezdve nullás.
Amúgy a videóim között találsz egy CB 500 hangot is, valami hasonló dobbal (fojtva már). Elképzelheted.
Egyszerűen csak szeretném "gyári" állapotra visszaállítani,nem szeretnék félmunkát végezni:gyári torokátmérőt fojtott fúvókákkal. , hanem legyen olyan,mint ahogy kigurult a fojtatlan XJ600 a Yamaha gyár kapuján.
Se erősebb,se gyengébb.
Lehetséges, hogy többen leszünk mint tavaly Kecskeméten?
Ez igaz?
De hát ez jó!
Meg tudnátok nekem mondani pontosan,hogyan állapíthatom meg az XJ-mről,hogy fojtott-e?
Németből lett behozva,25Kw-os papírokkal,a szűkítők biztosan ki vannak belőle véve.
De van még valamilyen más fojtás benne?Fúvókák,elektronika,stb?Hol tudnék utánanézni a gyári,fojtatlan adatoknak?
Előre is köszönöm a segítséget!
Közben elindítottam a motorozz.hu-n egy FJ-s fórumtopicot. Megkérek mindenkit ha van FJ-s ismerőse szóljon néki. Legyünk ott is minnél többen.
Na persze ezt a jó kis társaságot sem fogom hanyagolni ám...
Néztem időjárás jelentést, péntek-szombat esőgyanús, bár köpönyegről néztem tehát lehet, hogy holnap már napsütést meg 35 fokot írnak.
Talán még a rendszámtáblám alsó szegélye szélesebb valamivel...
A páromén csak annyi sárvédő van, amekkora a rendszám, és a háta közepéig mocskos lesz vizes úton.
Az enyémen a rendszám alatt van még egy macskaszem. Na az pont annyit fog fel, hogy még a lámpám sem lesz koszos
Csatolok egy képet, amin látszik.
Egy próbát talán megér ...
Ha esetleg valakinek lenne eladó használt nonfango oldaldoboza, akkor gondoljatok rám, köszi.
Dokypapa műsora.
http://www.motoroshang.hu/
on-line rádióban. Aki úgy gondolja halgassa.
Kétoldali vagy egy?
Ha megvannak az összekötők hozzá,akkor már csak dobot kell szerezni rá és minden gond nélkül összeállítható?
Egyébként mindegy,hogy milyen dobot veszek hozzá?Úgy értem,hogy típusfüggetlent vagy esetleg más típusra valót?
Amúgy a videóim között találsz egy CB 500 hangot is, valami hasonló dobbal (fojtva már). Elképzelheted.
Kompletten vetted vagy csináltattad valahol?
Mennyibe volt mindennel együtt?