Köszi a képeket. Csak amiatt kérdeztem, mert a neten pont hátulról nem nagyon fényképezte senki. Az enyémen most nincs semmi toldat, és esős poros, sáros úton iszonyat dzsuvás lesz az egész motor. Hátha egy ilyen megoldaná
Hi srácok, Valaki le tudná nekem fényképezni a géperejű járóművét pontosan hátulról? Akinek van rajta eredeti toldatos sárvédő. Kiváncsi vagyok hogy néz ki eredetiben. Köszi előre is.
Akkor ti nem is tudtok Titanikozni? Fúúú de sz@r!
Higyjétek, el, hogy nem függ össze a típussal. Akkor nem lenne kivétel. Nekem olyan a gumim mint a tarajos Sül. (elöl) azt mégis korrekt. Soha egy morzsát nem szitált, csak amikor előrébb volt buktatva, akkor mintha. Csak a műszaki állapottal függ össze.
Pontosan így! A térképen fel is dobtam a vonalat. A Gyömrői híd és társai lenne a megoldás a pesti csúcs ellen. A Pilis meg egy csodás hely. Szóval halyrá! (Csak addigra legyen itt az alkatrészem )
Szia Berber!
Ha jól értelek, akkor az elképzelésetek az lenne, hogy mi tgxj600s kollégával megindulunk Győrből, Esztergomba hozzánk csatlakozna GitaTM, délnek vesszük az irányt Pilisszentlélek, Pilisszentkereszt vonalon. Majd Pomázon találkozunk délben.
Így gondoltad?Ez nagyon jól hangzik.Szerintem tökéletes!
Üdv.:XJ750
Nekem is beszitál a kormány ha elengedem bizonyos sebességnél, pedig most cseréltem kerékcsapágyakat, mert a hátsó az nagyon ki volt, de nem oldódott meg a bajom. A kormánycsapágy nem tűnik rossznak, azt nem cseréltem, tehát nem tudom mi okozza ezt a bajt. Talán a gumi okozza? Mást tipus kellene kipróbálni, mert amikor Dunlop volt fenn, nem volt ilyen jelenség. Valakinek ötlet?
Nekem is ezt csinálja az első kerék, ha elengedem a kormányt 1-2 mp.-ig jó, utána durván beszitál. Első kereket centíroztattam, kormánycsapágyat is meghúztam, nem tom mi lehet vele... Lehet,hogy még húzni kéne rajta? Addig húztam, amíg szépen akadozás nélkül forog. Ja, meg be is zsíroztam a csapágyat, szinte ki volt száradva.
Berber: szerintem én hívtalak, azóta Petyával is beszéltem, jelentkeztem az erdélyi gurulásra is.
Én kuplungcsapágyat cseréltem már (feleslegesen). A Biker-world oldalon keress rá az alkatrészek típusonként menü alatt a motorodra, aztán ott találsz hozzá való szettet. A tömítés is általában elszakad, azt is cseréld. Sok szerszám nem kell hozzá, viszont egy nyomatékkulcs nem árt hozzá.
Ha a többiek bele egyezkednek, mi is becsatolnánk Pomáznál Szombathely, Veszprém, Székesfehérvár gyűjtőről. Annyira szép az a rész, és utána is ami van! Mátarfüredre a Gyömrői híd után nincs járható szakasz, csak a Horti? Nem túl forgalmas viszont rém unalmas.
Szia Gábor!
Jó lesz ez a verzió, hajszál pontosan annyi mint ha pályán mennénk! Nem lesz gyors de legalább lassú.
Viccet félretéve, tudunk gyönyörködni a tájban.Tökéletes.Csak már mennénk!Ahogy az imént írtam a részleteket jövő héten megbeszéljük.
Üdv.:XJ750
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3682&sessi
on_id=
Itt nyomon követhetők az események és találkozási pontok.
Budapestiek Kistarcsán találkoznak!