Köszi yamahxj a biztatást, ahogy lesz rá pénzem kiprobálok valamilyen gumit.
MzetzPety:
Az enyim xj600n, 80-nál 3500, 100-nál 4500 és igy tovább 120-nál 5500-at forog. Itt beszélték a fiuk, hogy ha fogaskereket cserélsz, akkor nyersz 500 fordulatot. Én most egy picivel magasabb gimit készülök tenni hátul...
Hali!szerintem olyan témába nyúltál bele amire nincs igazi válasz.Ez olyan mint az olaj téma.
Igazán az ember szerintem a saját tapasztalata, stílusa, pénztárcája szerint tud csak dönteni.Nekem
is mondott mindenki mindent, aztán megrendeltem egy fajtát és mondták, hogy csak 3-4 hónap múlva
lesz (Conti) így lett metzeler.Hát így legyen az ember fia okos?
szeva peesta!Nincs véletlenül egy km óra spirál lehajtásotok felesleges? Az enyém megadta magát.
(első kerék bal oldalán)ha 18-as a kereked ez csak akkor téma.
Hát sztem egy xj n nem sok különbséget érzel a gumik közöt ha csak nem 1000 éves gumival mész ,szóval én akármelyik ujj gumira beneveznék szal lehet ez cska az én hülyeségem ....
Vilman képzeld jó a moccom tod két xj-nk van ,na a másikról átraktuk a karbisort és iszonyat jól megy 12 öt ugy leforogja h nagyon figyelni kell rajta bár fater szerint 180 fölött már kicsit labilis a gép a régi karbisoba lehet kivoltak cserélve a fuvókák vagy nem tom ,a lényeg az h most tép mint atom :D
Hello...
mit szoltok a bridgestone gumihoz?... valaki ajánlotta nekem, de nem tudok semmit róla, amúgy most Metzlerem van és már nagyon kopott... egyesek szerint életveszélyes.
Köszike.
Köszi, lehet legközelebb Angliából hozok magamnak motort, ha tényleg lehet ennyiért kapni Sajna szép kis hazánkban ennyi pénzért egy jó 250-es MZ-t kapni, és itt az egy havi fizetés, ha sok a túlórád Amúgy meg milyen a bal oldalon közlekedni? Pont tegnap volt valahol egy baleset, az angol csóka rossz oldalán ment az útnak, aztán fogott egy Fiatot . Nem esik arrafelé túl sokat az eső? Egyszer biztos "elnézek" Angliába, Rossi is ott lakik, meg egy csomó híresség Azért köszi!
De azert leirom.
Mivel en hozzajutottam egyhez ingyen, a sogorom is rogton akart maganak egyet, ugye, hogy egyutt tudjunk motorozni, es akor mar mije ne egyforma geppel ?
Na szoval egy pont olyat amit leirtal, 97-es, ful muszakival, valami 40ezer km, a givi track fent van, de doboz epp nem volt hozza.
Igen szep, hibatlan alapotban 600 fontjaba kerult neki itt a kiralysagban.
Ez mondjuk atszamitva 200 ezer szep magyar forint.
Ennyit tudok mondani, de mint az elejen irtam, rajtatok nem sokat segit ez az info.
Hellósztok! Olyan kérdéssel fordulok felétek, hogy havernek van egy 1997-es XJ 600 Diversionja, 22.000 km, bukócső, Givi doboz, friss műszaki, szép állapotú; szerintetek mennyiért lenne reális meghirdetnie, ill. milyen áron mozognak ezek a gépek, hogy azért ne irreális összegért kínálja előre is köszi
Halihooo!
Brüszelböl irok nektek
Már megint a benzin: Nézegettem h mindenki kb 6 és 7 liter között irta gépe szürcsölését. Nem értem... az enyém hogy bir 4 és 5 között müködni. Akárhogy huzom neki 170 stift, akkor is kicsivel megy csak 5 fölé. De fateré is ilyen mielött azt mondjátok h szerencsés a motor
Amugy itt a belgáknál csak nagy mocit látok: nagy 1200es BMW minden márkábol 1000res vagy nagyobb...hihhetetlen egy divit láttam tegnap az is 900as volt. Van itt della...
sziasztok,
elkeseredés jelenleg 100%, kb 2 hete fizettem 35 e forintot egy olajcserére, és egy szelepbeállitásra. Ma reggel alig indult a moci, szerintem ment vagy 2-3 henger, és 5 perc után leállt, a forgalom közepén.
Mondhatnám h a tököm tele van a szerelökkel, de pont h ismeröshöz vittem. Azt szeretném kérni h valahol debrecen, nyiregyháza, mátészalka környékén tudtok e ajánlani valakit?
Köszi
igen és nagyon király lett a hátulja is.Ég és föld.Sőt kaptam hozzá egy állító szerszámot is grátiszba.Most viszont a km spirál lehajtásom adta meg magát azt hajtom, de ez nem olyan gáz mint a
teló.Ha nem használnám akkor biztos nem romlana el semmi De akkor meg minek motor ?nem?
Én még nem bótóltam velük mert nemkem nem tudnak semmit hozzá csak 1986-tól.vilmannak már vannak tudtommal tapasztalatai a palotai céggel.Van nekik műhely is meg adás-vétel is.
Értem mert most kilettek puculva a karbik szinkron minden ,de olyat is mondatak már h lehet h az előző gazdája kicsit lefujtatta az úszószintet visszavették imeg subereken állitgattak,de a gyertyát mindenkép cserélni akarom mert ngk faszom tuggya mi van benne és hát sztem 88 óta az van benne XD így kétszeméllyel 7 lityót evett de a km számlálóm ratyi mert autóval pécs szigliget táv 183 km kb. mocival 163 érdekesen mér a kis szerekezet
Mennyire drága a palotai Yamaha? Illetve vállalnak szervízt? A veszprémi szervízről sajna rosszakat halottam, nem szeretnék kockáztani hogy valamivel átba&@#anak.(Akivel eddig beszéltem, mindet megrövidítették valahogy, ami azért gáz egy kicsit egy "komoly" műhelytől-motorkereskedéstől)
Igen, a kradánhajásnak sajnos ez az egy hátránya van. Cserébe viszont közvetlenebb hajtást kapsz. A láncnál ugyebár van egy kisebb "szünet" váltáskor, ami megrántja 1 picit a gépet. A lánc nem zavar be kanyarban, viszont drága a csere igénye miatt, ami nálam úgy 1,5-2 évente el is fog jönni, mert melóba járok a géppel és ez napi 100km-t jelen (oda-vissza összesen 100).
lesz az még több is mint 140.Van amikor hazafelé egy kicsit én is megforgatom tiszta helyzetben és nekem 6000 körül olyan kezd lenni mintha egy turbó kapcsolna be így 1 személlyel a 180-190 simán
megy.amikor otthon megállok akkor egy kicsit az alapjárat is magasabb 1500-1800 körül mozog az
átforgatást követően.Most, hogy a hátsó telóim nem csak krómos díszek , már nem is olyan labilis a
kanyarokban.Bár az enyém nem a jól dönthető vasak közé tartozik szerintem, mert a kardán egy kicsi
instabilitást okoz.
Szeva Goris!Az olaj színe nem a minőségével arányos.Olajcsere alkalmával nem tudod a motor belét
tisztára kiüríteni így mindig egy kicsit sötétedik.+ mivel gondolom hogy nem full szintetikussal mész
(mivel ezekbe az nem ajánlott) így ez természetes.Az ásványi elöbb színesedik.Elég ha az előző "gazdái"
nem mindig tartották be az olajcsere intervallumot, így neked nehezebben fog letisztúlni de soha nem
lesz olyan mint egy gsx olaj.
Nékem a kincsem 3000ret forog 70nél 100nál 4200at 120nál kb 5000ret. Nekem 2 foggal kevesebb van hátra téve igy jobb a masina és a fogyasztás is jo
87
MzetzPety:
Az enyim xj600n, 80-nál 3500, 100-nál 4500 és igy tovább 120-nál 5500-at forog. Itt beszélték a fiuk, hogy ha fogaskereket cserélsz, akkor nyersz 500 fordulatot. Én most egy picivel magasabb gimit készülök tenni hátul...
Igazán az ember szerintem a saját tapasztalata, stílusa, pénztárcája szerint tud csak dönteni.Nekem
is mondott mindenki mindent, aztán megrendeltem egy fajtát és mondták, hogy csak 3-4 hónap múlva
lesz (Conti) így lett metzeler.Hát így legyen az ember fia okos?
(első kerék bal oldalán)ha 18-as a kereked ez csak akkor téma.
Vilman képzeld jó a moccom tod két xj-nk van ,na a másikról átraktuk a karbisort és iszonyat jól megy 12 öt ugy leforogja h nagyon figyelni kell rajta bár fater szerint 180 fölött már kicsit labilis a gép a régi karbisoba lehet kivoltak cserélve a fuvókák vagy nem tom ,a lényeg az h most tép mint atom :D
mit szoltok a bridgestone gumihoz?... valaki ajánlotta nekem, de nem tudok semmit róla, amúgy most Metzlerem van és már nagyon kopott... egyesek szerint életveszélyes.
Köszike.
Sajnos a hozzaszolasomtol okosabb nem leszel
De azert leirom.
Mivel en hozzajutottam egyhez ingyen, a sogorom is rogton akart maganak egyet, ugye, hogy egyutt tudjunk motorozni, es akor mar mije ne egyforma geppel ?
Na szoval egy pont olyat amit leirtal, 97-es, ful muszakival, valami 40ezer km, a givi track fent van, de doboz epp nem volt hozza.
Igen szep, hibatlan alapotban 600 fontjaba kerult neki itt a kiralysagban.
Ez mondjuk atszamitva 200 ezer szep magyar forint.
Ennyit tudok mondani, de mint az elejen irtam, rajtatok nem sokat segit ez az info.
Raven
Brüszelböl irok nektek
Már megint a benzin: Nézegettem h mindenki kb 6 és 7 liter között irta gépe szürcsölését. Nem értem... az enyém hogy bir 4 és 5 között müködni. Akárhogy huzom neki 170 stift, akkor is kicsivel megy csak 5 fölé. De fateré is ilyen mielött azt mondjátok h szerencsés a motor
Amugy itt a belgáknál csak nagy mocit látok: nagy 1200es BMW minden márkábol 1000res vagy nagyobb...hihhetetlen egy divit láttam tegnap az is 900as volt. Van itt della...
87
elkeseredés jelenleg 100%, kb 2 hete fizettem 35 e forintot egy olajcserére, és egy szelepbeállitásra. Ma reggel alig indult a moci, szerintem ment vagy 2-3 henger, és 5 perc után leállt, a forgalom közepén.
Mondhatnám h a tököm tele van a szerelökkel, de pont h ismeröshöz vittem. Azt szeretném kérni h valahol debrecen, nyiregyháza, mátészalka környékén tudtok e ajánlani valakit?
Köszi
teló.Ha nem használnám akkor biztos nem romlana el semmi De akkor meg minek motor ?nem?
megy.amikor otthon megállok akkor egy kicsit az alapjárat is magasabb 1500-1800 körül mozog az
átforgatást követően.Most, hogy a hátsó telóim nem csak krómos díszek , már nem is olyan labilis a
kanyarokban.Bár az enyém nem a jól dönthető vasak közé tartozik szerintem, mert a kardán egy kicsi
instabilitást okoz.
tisztára kiüríteni így mindig egy kicsit sötétedik.+ mivel gondolom hogy nem full szintetikussal mész
(mivel ezekbe az nem ajánlott) így ez természetes.Az ásványi elöbb színesedik.Elég ha az előző "gazdái"
nem mindig tartották be az olajcsere intervallumot, így neked nehezebben fog letisztúlni de soha nem
lesz olyan mint egy gsx olaj.