Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

BPR8ES helyett BPR7ES,nna...
Peesta,amikor a 900-as ezt csinálta kihagyogatott,meg olyan volt mintha mindíg motorféken mentem volna.
Jah,meg 9L-t evett százon...
Mint később kiderült,az volt a gond hogy BPR8EES helyett BPR7ES jelű gyertyák voltak benne.
Gyertyák. Én már szívtam ezzel a 900-ason. Nézd meg a hőértéket és az elektródahézagokat is.
Jah,és mindenképp olyan gyertya legyen benne , amit a gépkönyv meghatároz,mással ne is próbáld.
Talán a menetszél a ludas
csá srácok valaki mondjon valami tapasztalatot h nálatok is ugy van h 6 ba 7200rpm nél nem nagyon akar többet forogni a gép nem tom mért van ez 4edikig egész jól elforog 10 ig és 6ba kész vége 140-150 és kakukk.nem értem mi lehet a probléma pedig ez még enm is a diversion hanem a régebbi 72 lovass változat :S
Yamaah XJ 600 4BR-es karburátorhoz hol és mennyiér lehet felújítókészletet kapni?

OFF
Erősen nem ebbe a kategóriába eső kérdés0/kérés:
Van egy fickó aki motorokat restaurál és most épp egy Mérai Puck (200 ccm) motoron van a sor. A helyzet az hogy képek kellenének neki, hogy legyen mihez viszonyítani. Kerestem a guglin de sehol se találtam róla semmit. Ha valaki ud róla képet vay van oylan ismerőse aki esetleg tudhat képet küldeni azt nagyon megköszönnénk, nagyon sokat könnyítene a férfi életén.
közi
OFF vége
Nekem speciel tök tiszta. Sajna a szezon végén lánc és lánckerék csere lesz, elkezdett hangot adni magáról
Örömetli hír viszont hogy egy teljes gyertyadrótkefézés segített valamelyest a foyasztáson. Stabil 5l/100km. Ma egy kicsit meghuzattam és mentem 140-et is vele, kiváncsi vayok hogy a szombat esti tankolásnál menyi jön ki a fogyasztásra. Ha z idő és aforgalom engedi, megint megpróbálok 140el menni. Érdekel hogy így mit eszik. Na széles, kátyú- és ghostrider mentes utat mindenkinek.
Hali!
Azt tapasztaltam , hogy a motor nagyon fáradtan pörög 5500-6000 fölé
5-óra buzerálás árán sikerült beállítanom mind a 4 karbiban a benzinszintet. (a leírás alapján mindezt járó motornál kellett volna csinálni, de ennek a kivitelezését kizártnak tartottam)
Most nincs torpanás, sőt 6000-nél jön a seggberugás és 10-11000-ig tart.
Nem mertem tiltásig kihuzatni, mégis remegő térdekkel jöttem haza a ma esti próbaútról.
Ez a motor kb.60le lehet, nem is merek belegondolni milyen lehet egy 100le-s.
Viszont alapjáratom még mindíg nincs.
Egy kérdés: Nagyon zavar, hogy 100km alatt már 3szor cseréltem olajat mégis gyorsan besötétedik. Nektek milyen színü az olaj a kis ablakban? Tiszta?
Halihóó...
megvan még a 250-es sport Simson is, van egy összetákolt oldalam: http://www.geocities.com/lacaf...
itt láthatók a motraim... az Etz-t már eladtam, mert az XJ-t meg kellett venni valamiből (felpótolva).
Gyönyörű motrozni való utak lettek a Békási-szoros fele, ha valaki jön szoljon és kedvezményes szállást is intézek itt Szovátán.
Most megyek, mert kezdődik a félsziget Marosvásárhelyen, utána pedig a Szebeni találkozó.
Nektek is jó szórakozást Sirokon.
Üdv.
Laca
Isten bizony el is mennék erre az erdélyi találkozóra, régóta tervezek egy ilyen túrát (mármint Erdélybe, nem feltétlenül kell motoros találkozó), de már ez a hétvége foglalt.

Mi történt a 250-es Simsonoddal, eladtad vagy megőrizted az utókornak? Szép motor és nagyon kevés van már belőle...

J.
Jön valaki Sirokra skacok?
Haliho... látom fogyasztás az aktuális téma, akkor én is leírom az én tapasztalataimat:
Dimbes-dombos környezet kb 90-120 km/h, egyedül 4,6 l/100km
hasonló esetben, ha a leány is velem van és két oldalsó dobozzal 5,5 is lesz belőle.
Egy alkalommal sokat jártam városban... kb 200 km-t és így 6,7 jött ki. Szoval elég labilisnek tűnik nekem ez a fogyasztás dolog. Ha valaki kérdi, h mennyit fogyaszt az enyém, mindig 5-öt mondok.
Úgy látszik nagyban függ a tehertől és a vezetési stílustól.
Lesz találkozó most hétvégén Erdélyben pontosabban Szebenben. Ha megtehetitek gyertek el... Erdélyben ez a legszinvonalasabb találkozó.
Minden jót mindenkinek.
... és még egy hozzászólás a fogyasztáshoz: a hétvégén átlagban nem mentem 90-100-as tempónál jobban, de volt benne néhány "domb" is (ld. Vértes, Gerecse). Meglepetésemre 4,9-5L lett a fogyasztás... Lehet, hogy sík terepen 90-nel nekem is kijönne a 4L... attól félek, hogy ezt én sosem fogom kipróbálni ;-)
Esetleg hasznos info budapesti xj tulajoknak: Futár Petinél (Futár motorosbolt a Zichy Jenő utcában) lehet xj-hez is alkatrészeket kapni jó áron, én is vettem ott olajszűrőt és fékbetét-garnitúrát. Régen csak szocimotorokhoz volt nála alkatrész. Tel. szám: (1) 312 1526

ui: mielőtt rákérdeztek, nem kapok tőle jutalékot, csak eddig pozitív a tapasztalatom vele..

J.
Bőven van hely minden oldalról, különben nem került volna fel rá. Való igaz, hogy nem minden tipusra lehet nagyobb méretű gumit felrakni, pl. a sógorom a saját Kawasakijára nem tudott egy számmal szélesebb gumit feltenni, mert beleért volna valamibe...
J.
Szia joe!

Köszke a képeket. Jol mutat a gépen a gumi. És nem ér hozzá semmihez? villa vagy a környezetében lévö elemekhez? Mert ronyo barátunk emlitette h vigyázni kell ezekkel mert lehet h nincs elég hely a guminak és egy eröteljesebb bemozdulánál (telo) lehet h beleérne valahova.
Amugy sztem jo igy is a vas

87
Szia 87, a hétvégén sikerült telefonnal néhány képet csinálni, íme. J.
Csinos lett a vas! Az a lényeg, hogy a biztonsági alkatrészek jók legyenek.A többi meg a hosszú
télen.
Gratula!

Szep munka
Igy sikerült:
Sziasztok!

Sok éjszakába nyúló szerelgetés eredményeképpen sikerült életre kelteni a motort. Apró hiba még rengeteg van ,de saját lábán gurul, van töltés és indítható bika-aksi nélkül. Ma megyek veszek agy bukót és este kipróbálom.
www.kepfeltoltes.hu_.jpg" title="http://kepfeltoltes.hu/070721/PICT0022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" target="_blank">http://kepfeltoltes.hu/070721/..." data-gallery>www.kepfeltoltes.hu_.jpg" title="http://kepfeltoltes.hu/070721/PICT0022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg" target="_blank">http://kepfeltoltes.hu/070721/..." />
Hidd el, nem az ujjamból szoptam. Amikor nekem kellett gumi, az egyik "kereskedő" a legnagyobb lelki nyugalommal rá akart beszélni más, szélesebb méretű gumira. Tolómérővel lemértem, a 10-12 mm szélesség nővekedés azt jelentette volna, hogy a jelenlegi 7-8 mm-ről 2-re csökkent volna a távolság a gumi és a hátsó tartó ill. kardántengely-borítás között. Ez már azért elég kevés. Nagyobb sár, egy kavics és esetleg megszorul, talán. Ott hagytam. Utána 2 helyen voltam, az egyik a Pirelli Pásztóy, Pásztóy Tamás, akire nem lehet azt mondani, hogy ne értene hozzá. Mindketten határozottan elutasították az eltérő méretet. Ő pl. inkább a kanyargeometria eltérését hozta fel. A másik az eltérő igényelt felniméretet.
Persze ez XJ900. Én sem gondolom, hogy más esetben +10mm nagy gond lenne, de nyomos ok (csak ez van, kaptam ingyé) híján érdemes lenne mást tenni rá.
Szeva ronyo!

Nemtom! Sztem tul sokat nem kockáztatok ha egy mérettel nagyobb gumit rakok fel. Maximum jobban lefogja a motort. A nagygépeknél is szokták h ne 190es legyen hátul hanem 180as. A menettulajdonságai megmaradnak. Persze nem szabad elszálni és elmebajos méreteket felrakni (Divire értem) mert azt nem is birná a gép.

87
Tudtommal a motoroknál NINCS gumi váltóméret. Vagyis csak a gyárilag megadott gumi méretet szabad rárakni. Persze, mindenki úgy kockáztat, ahogy akar.
Ja Joe!
Megköszönném a képet. Kiváncsi vagyok az öszképre!

87