Én a Kakucs ringen is voltam az enyémmel és nem nagyon szórakoztam a váltóval, inkább folyamatos 7-8000-es fordulaton mentem hogy dinamikusan gyorsíthassak amint lehet. 20 perces volt egy menet, 20 perc pihenőkkel (menetszél nélkül nem nagyon hűl a blokk). 3 karikát mentem vele ilyen körülmények között és nem volt probléma.
Sokkal kevésbé melegszik a blokk, ha rendes, utcai körülmények között használod . Teljesen jó a léghűtés ehhez a blokkhoz.
Voltam motoros felvonuláson is vele, ott sokkal inkább a folyamatos áldogálás volt a probléma, de a motor azt is bírta, bár én már nagyon féltem hogy gond lehet, de tényleg semmi nem volt. Mondjuk én azért kerülöm már a felvonulásokat, nem szeretek kockáztatni.
Ez a motor mindent kibír, ha odafigyelnek rá. Csak benzint tölts bele és tartsd szinten az olajadat és cserélgesd minden szezon elején (olajszűrőt is). Full szint olajat inkább hanyagold (az enyém azt pl megeszi). Félszintetikust vagy az ásványit szereti.
Nekem pont az állam alá veri a szelet a gyári, ez még nem olyan gáz, de egy kicsit zajos. Aztán vettem egy MRA-t a biker-world-ről, ami magasabb és pont a sisakrostélyra terelte a szelet, ami viszont szörnyen zajos. Úgy hogy most keresem a megfelelőt. 184 cm vagyok.
hello
Nekem gyári plexi van rajta! Nem akarom lecseréni. A fölső testem teljesen védve van a menetszéltől csak a karomra meg a sisakomra jön a szél! Nem nagyon ismerem hogy milyen plexik vannak!
Mért nem vált be? Amúgy 178 cm vagyok.
Még nem álltam neki, faterommal fogjuk megcsinálni mert ő 35 éve minősített hegesztő. A héten délutános voltam, ő meg állandó délelőttös. Nem CO lesz mert az nincs itthon. Valószínűleg ív vagy lánghegesztés lesz belőle. Még megnézem hogy hogy férünk hozzá a blokk kiszedése nélkül. Az biztos hogy jóval hosszabb varratot húzunk mint először. Most tört el másodszor.
Érdeklődnék, hogy sikerült-e meghegeszteni az XJ-n a vázat az oldalszetnder mellett?Mivel kellene?Gondolom CO-val.Nem gyengül el a hegesztés mellett a cső?
Sajnos nekem is el van repedve, most vettem észre.Egy kicsit meglepődtem mert erre nem számítottam.
Kösz.
Üdv.:XJ750
Nem ,még nincs xj-m. Érdeklődök csak. Hallottam azt is, hogy nyáron melegben érezni lehet a blokk túlmelegedését.Ami néminemű teljesítmény vesztéssel is jár.
Vasárnap nézek meg egy xj 600ast. 92' es. Van vmi rajta ,amit kiemelten figyelni kell más motorhoz képest?
Ezt azért kérded mert feltűnően melegnek érzed? Én is aggódtam a vizes motor utan egy kicsit, hogy kell e ennek ilyen melegnek lenni, de nem volt eddig probléma sosem...
Szerintem ahhoz, hogy az xj-k túlmelegedjenek, extrém körülmények között kell használni őket. Úgy gondolom, ha az ember rendeltetésszerűen használja, arra amire tervezve lett, akkor te hamarabb dőlsz ki. A 600 -as divi rendőrmotorok között borsodban nem gy példány már 200.000 km felett jár! Karbantartás mellett és aki használja azt mondja, hogy 900 -asra lecserélné, de FJR -re nem. Szerintem ez magáért beszél.
Én egy esetet hallottam. Valami hülye a homokban gyilkolta szerencsétlen gépet 50 fokban, és megszorult. Szerintem normál használat mellett semmi baja nem lesz.
Helló!
Gratula a vashoz! Én lennék a 6-ik fokozat bajos, de már nem vagyok egyedül. Engem megvigasztaltak, hogy el van kopva a fogaskerékpár, és ha így használom tovább, akkor csúnya esés lehet a vége. Lehet, igaz, lehet nem, minden esetre szét kell szedni a gépet rendesen, hogy kiderüljön. Én már találtam egy szerelőt, aki szinte ingyen megcsinálja. (Volt munkatársam) Igaz, ahhoz júliusig várnom kell.
Petya89! Te a gyári plexi-t használod, vagy szereztél hozzá egy magasabb túraplekót. Kérdem azért, mert a képek alapján kb egyforma magasak vagyunk és nekem nem a legfrankóbb. Jobb lenn egy magasabb. Vettem is egy MRA-t a Biker-world -ön, de nem vált be. Ne akarok még egyszer mellényúlni.
hello valterjani
Te hogy állsz az Erdélyi túrával kapcsolatba?
Felvagy írvan a motorozz.hun és érdekelne hogy akkor jössz e mert már a szállásfoglalást beszéljük?!
Üdv Petya
Üdv az XJ-sek kicsiny ám annál komolytalanabb csapatában!
Elég régóta árulták már ezt a vasat a fórúmon is téma volt az idomzata miatt, Bontókba nézz, körül tudomásom szerint a sebességmérő meghajtója több típusé is használható pld. FZR.
Egy 96-os 600-as Diversion-nek lettem nemrég boldog gazdája.
Kb. egyben van, de kisebb nagyobb ügyek azért vannak vele. Például az enyémnek is hangos a 6-ik fokozata, olvastam, hogy előfordul ez mással is. Ha kiderülne a hiba oka, kíváncsi lennék rá.
Ami gyorsabb beavatkozást igényel, hogy megadta magát a sebességmérő meghajtója. Tudtok segíteni beszerzési forrásban?
Előre is köszi.
Én ellennék több emberrel is. Nem kell a 2-fős szállást eröltetni az egyedül állóknak. Amúgy Magyarok írták hogy a Transzfogarasianban mindíg van szállás. Amiot írtál az pontosan hol lehet? GPS?
Sokkal kevésbé melegszik a blokk, ha rendes, utcai körülmények között használod . Teljesen jó a léghűtés ehhez a blokkhoz.
Voltam motoros felvonuláson is vele, ott sokkal inkább a folyamatos áldogálás volt a probléma, de a motor azt is bírta, bár én már nagyon féltem hogy gond lehet, de tényleg semmi nem volt. Mondjuk én azért kerülöm már a felvonulásokat, nem szeretek kockáztatni.
Ez a motor mindent kibír, ha odafigyelnek rá. Csak benzint tölts bele és tartsd szinten az olajadat és cserélgesd minden szezon elején (olajszűrőt is). Full szint olajat inkább hanyagold (az enyém azt pl megeszi). Félszintetikust vagy az ásványit szereti.