Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Tegnap sikerült hozzájutnom egy 2001-es metálfekete 600-as Divihez :-) Kell egy hátsó gumi, meg valszleg első is mert Heidenau van rajta, és iszonyatosan rázza a kormányt, egy olajcsere és góóóó :-) Visszaolvastam, de nem találtam, hogy Continental ContiGo! gumival van már valakinek tapasztalata gyári méretekben ?
Köszi, és széles utat : gstibb
Gratula a sok szép képhez ami a túrán készült,tavasszal nagyon szép a természet,ez tény..nekem meg ki lett cserélve a teloszimering-porvédő-olaj(20w-motul)..légszüröt is cseréltem,de ma reggel megint eseget itt..:(..széles útat..
Köszönjük a mai gurigát .
Jól éreztük magunkat és szép volt a park is.
Én még a frissítő zápornak is örültem kaja után.

Mafeco! Hova lettetek mögűlünk?
Merre jöttetek vissza?
Mi is szerencsésen hazaértünk. nagyon jól éreztük magunk és köszönjük az idegen vezetést.
Én is felpaszíroztam pár fotót. Remélem lesz megen kis köcsög aki lehúzza....

http://www.sportmotor.hu/motor...
Királyság és jóság volt itt a pár kép
http://www.sportmotor.hu/motor...
Höjj de jó volt ez a mai nap gyárekek ! Főleg azzal a zuhéval Ajka előtt...
Nem, nem írtál hülyeséget, nekem is a felső gyűrűvel volt a problémám, arra kellett volna valami trükk, hogy egyszerűbben tudjam berakni a helyére. Nagynehezen sikerült, már csak a hátsó fékpofákra kell várni és kész is van a motor.
Őskünél? (Berber az indulási helyről... ) Itt már 10 motor van...
Aki akar még jönni a Jeli cool túrára, annak még nem késő.Intéztem jó időt is!
sajnos nem vagyok jó távszerelésben..
nem emlékszem pontosan már a menetére..
úgy emlékszem a csúszógyűrűkkel volt nehézségem nekem.. főleg a felsővel...
ha az visszament, akkor a szimmering , utána a hézagoló fölé a zégergyűrű az föléa porvédő...
ha nagy marhaságot írtam javítson ki valaki!
köszi
Köszi! Nincs valami ötleted az összerakáshoz? Sehogy nem akar összejönni
Megen mekjöttek a kamerák! Nemsoká osztok.
én 375ml/ szárra emlékszem a service manuálból... enyémbe is ennyit raktam
Oké. Délután hívlak holnapi témával. Lehet hogy Veszprémben csatlakozom.
Jövőhét szombaton bográcsolás lesz a RaceCafe-ban. Ha gondolod szójjá be.

Meg Lupusnak is! Már nyitva vagyunk megint!
Okés, megpróbálom! A teleszkópokba felülről teszünk 1-1 vashengert is, hogy a rugó feszesebb legyen. Elvileg jobb lesz, de ha nem akkor ki is lehet szedni.
20 W viszkozitásút tegyél bele a telóba, az a tuti, gyárilag valóban 10 W, de sokkal jobb lett a sűrűbbel .
38x50x8mm vagy 38x50x9.5mm? vagy lényegtelen hogy melyik méret?
Köszi a gyors választ! Majd összebeszélünk és megnézzük egymás gépeit!
Szia!
38x50x8/9,5mm
Olajat én 15w-t tettem bele, itt ajánlották a fórumon, gyárilag 10w van benne. A kettőbe kb 7 dl megy bele.
Ja és nánási vagyok.
Halihó! Az első teleszkópba mekkora szimering kell, nem tudjátok véletlenül? És milyen és mennyi olaj?'95ös 600as diviröl van szó!
Akitől vettem a motort, cserélt vezérműláncot, viszont a feszítőt nem. A szerelőm javasolta, hogy inkább cseréljük ki azt is.
Pusztán ennyi az oka.
Bontottat természetesen ebből nem vennék.
Nem tudom, miért akarsz vezérmű feszítőt cserélni? Az én gépembe 45 ezer van, de semmi baja, legfeljebb feszíteni kell. A Yamahákról általában elmondható, hogy a kopó alkatrészeken kívül nincs után gyártott. Marad a bontó vagy a márkakereskedés.
Senki?
Thx