Hello makimi
Nem 100% hogy az a baja. A hajtókar csapágyat csak akkor kell cserélni ha rossz (ha van lógása a hajtókarnak,stb),vezérműláncot se kell piszkálni ha jó,amúgy meg a vezlánc cseréhez nem kell széthúzni a blokkot! Én is szivesen elvállalom a srác által kért munkadíj feléért! A képen egy kolega mocija amihez ma fogtam hozzá! Eléggé le van lakva úgyhogy lesz vele egy kis munka!
Akkor próbálok válaszolni minden kérdésre: szóval háznál lenne javítva nem szervízben. A srác 50 ezres munkadíjat mondott, 30 ezer a fogaskerék pár, meg ha már szét van ennyire kapva, akkor hajtókar csapágy, és vezérműlánc csere is javasolt. Na minderre már 150 ezret mondott. Javasolta, hogy vegyek egy komplett váltót,de a munkadíj akkor is egy 50-es lenne.
Szevasztok!
A hétvégére ajánlanám, hogy Nagybörzsönyben lesz a Hűvös pincék Forró kemencék nevű rendezvény!
Tavaly voltunk ott és a táj is szép és a kaják is csodálatosak!
Mi szombaton reggel indulunk oda!
Ha valaki jön akkor szóljon, és akkor nagyon szívesen körbevezetem a faluban!
A nagymamám ott lakik!
A hétvégén első osztályú 4 Gigás videót készítettem a kis kacat kamerával Cseszneki kanyargóson. Majd felkerül. Bírta lemerülés nélkül. Úgyhogy lehet hogy van létjogosultsága a 8 Gb-s kártyának is. Viszont a RaceCafé-ban amikor át akartuk másolni, 90 percet tartott volna... Nem egy ágyú a helyi sz.gép
Már légi filmet is nyomtam vele! Csúcs jó kis cucc ez!
sziasztok!
kérdésem lenne:
nyikorog a hátsó rugó/lengővilla...
gondolom nem egyedüli eset..
birkózott már valaki ilyennel?
teljes szétszedés, tisztítás, zsírzás ugye?
Szerintem is sok. Számoljatok utána, mibe kerülne egy motor ilyen árú alkatrészekből... 5-6 eFt az a fogaskerék reál eladási áron.
Ráadásul nem hiszem el hogy baja van. Szerintem, csak a villa a rosz, és nem is fix, hogy blokkot kell bontani....
Csakhogy, ha megveszi a 100000 FT-os blokkot, plussz a szerelés, valamint az a bizonytalanság, hogy a vett blokkban milyen állapotú a fogaskerék, akkor nem biztos, hogy megéri! De már egy tömítés készlet ami kell hozzá, legalább egy tízes, ha kifutja! Bár szerintem is sok a százezer egy kicsit.
Makimi, nem tudom Makón csinálja valaki?
Skacok ez szerintem drága! Belegondolva ,hogy multkor a sugo motor hirdetett egy komplett blokkot aszem száz ezer pézért arról már nem is szólva,hogy én 12000 ért vettem a donor mocit!Árak vannak csak szerintem kicsit sok!
Hozzáteszem, a lánccserém árait itt Várpalotán a Yamaha márkaszervizben kalkuláltuk, gyári lánccal és hivatalos munkadíjjal számítva. Tehát ha Makimi szerelője nem Yamaha szerviz, akkor máshogy is számolhat...
Ha ahhoz viszonyítunk, hogy a 900-asom primerlánc cseréje gyári lánccal együtt legalább 80000 Ft.-ba kerülne, akkor szerintem reális ár.
Számoljunk csak :
- két gyári (?) fogaskerék, az árfolyamok miatt nagyon drága
- tömítéskészlet,
- szét kell húzni a blokkot, nagyon időigényes
hát, nem egyszerű dolog...
Szeintem ez nagyon sok! Kíváncsi lennék mennyi ebből a munkadíj? Én is segíthetek a probléma megoldásába! Most egy ilyen 600 as van a kezem alatt mint a tied.
Ma kérdeztem meg egy szerelőt, hozzáteszem egy jó szerelőt, hogy mennyiért csinálná meg a mocimat. Írtam régebben, hogy a hatodik fokozata borzalmas hangos. Véleménye szerint fogaskerék párt kellene cserélni, cakk-pakk munkadíjjal együtt 100 ezret mondott. Szerintetek mennyire reális ez az ár?
Berber mond mikor lehet át gurulni hozzád,holnap,vagy vasárnap? ja és ezt az xjr izét ki kell próbálnod eszméletlen futó műve van könnyebb vezetni,kanyarodni vele mint a 600-sal,szóval átmennék ha nem zavarok!
Nekem van 1 hegyesre kopott hátsó lánckerekem elfekvőben. Ha minden igaz a szutykos, öreg, nyúlott lánc is megvan. Szívesen felajánlanám eme nemes cél érdekében. Természetesen lesuvickolom előtte, hogy tapogatható legyen akár öltönyben is
Másfél hete saját kontóra én is rendeltem 2 minikamerát (MD80). Ma érkezett meg. Sajnos nem tudtam még megnézni őket, mert azok Veszprémben vannak, én meg csak köv héten megyek újra haza.
Öcsköst azért rászabadítottam a kamerákra hogy próbálja ki, de panaszkodott, hogy valami elbaszott kódolású lehet a telepítő nyelve.
Van esetleg angol CDtek hozzá ? Csak fizetős linkeket találtam eddig én meg türelmetlen vagyok ... ha a 10. link is fizetős akkor le szoktam mondani a keresésről.
Sziasztok!
Ma viszem az XJ-t szelephézag állításra. (600, 4BR, '94)
Nyilván szétszedés és méricskélés után derül ki, hogy milyen lapkák kellenek, de kérdezném, hogy vannak lapkái valakinek, ami kierült a motorból és a pontos méreteit is tudja?
1 hetet mondtak a lapka legyártásra, de ha lenne, akkor nem kellene addig ott lennie.
Köszönöm
Nem 100% hogy az a baja. A hajtókar csapágyat csak akkor kell cserélni ha rossz (ha van lógása a hajtókarnak,stb),vezérműláncot se kell piszkálni ha jó,amúgy meg a vezlánc cseréhez nem kell széthúzni a blokkot! Én is szivesen elvállalom a srác által kért munkadíj feléért! A képen egy kolega mocija amihez ma fogtam hozzá! Eléggé le van lakva úgyhogy lesz vele egy kis munka!