Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello makimi
Nem 100% hogy az a baja. A hajtókar csapágyat csak akkor kell cserélni ha rossz (ha van lógása a hajtókarnak,stb),vezérműláncot se kell piszkálni ha jó,amúgy meg a vezlánc cseréhez nem kell széthúzni a blokkot! Én is szivesen elvállalom a srác által kért munkadíj feléért! A képen egy kolega mocija amihez ma fogtam hozzá! Eléggé le van lakva úgyhogy lesz vele egy kis munka!
Akkor próbálok válaszolni minden kérdésre: szóval háznál lenne javítva nem szervízben. A srác 50 ezres munkadíjat mondott, 30 ezer a fogaskerék pár, meg ha már szét van ennyire kapva, akkor hajtókar csapágy, és vezérműlánc csere is javasolt. Na minderre már 150 ezret mondott. Javasolta, hogy vegyek egy komplett váltót,de a munkadíj akkor is egy 50-es lenne.
Szevasztok!
A hétvégére ajánlanám, hogy Nagybörzsönyben lesz a Hűvös pincék Forró kemencék nevű rendezvény!
Tavaly voltunk ott és a táj is szép és a kaják is csodálatosak!
Mi szombaton reggel indulunk oda!
Ha valaki jön akkor szóljon, és akkor nagyon szívesen körbevezetem a faluban!
A nagymamám ott lakik!
Itt megtalálhatsz minden lényeges infót!
http://www.biker-world.hu/kate...
A hétvégén első osztályú 4 Gigás videót készítettem a kis kacat kamerával Cseszneki kanyargóson. Majd felkerül. Bírta lemerülés nélkül. Úgyhogy lehet hogy van létjogosultsága a 8 Gb-s kártyának is. Viszont a RaceCafé-ban amikor át akartuk másolni, 90 percet tartott volna... Nem egy ágyú a helyi sz.gép
Már légi filmet is nyomtam vele! Csúcs jó kis cucc ez!
srácok valaki legyen szives adja meg a lánc és az első,hátsó lánc kerekek méreteit,nagyon köszi.
sziasztok!
kérdésem lenne:
nyikorog a hátsó rugó/lengővilla...
gondolom nem egyedüli eset..
birkózott már valaki ilyennel?
teljes szétszedés, tisztítás, zsírzás ugye?
Sziasztok!
Senkinek?
Thx
Szerintem is sok. Számoljatok utána, mibe kerülne egy motor ilyen árú alkatrészekből... 5-6 eFt az a fogaskerék reál eladási áron.
Ráadásul nem hiszem el hogy baja van. Szerintem, csak a villa a rosz, és nem is fix, hogy blokkot kell bontani....
Csakhogy, ha megveszi a 100000 FT-os blokkot, plussz a szerelés, valamint az a bizonytalanság, hogy a vett blokkban milyen állapotú a fogaskerék, akkor nem biztos, hogy megéri! De már egy tömítés készlet ami kell hozzá, legalább egy tízes, ha kifutja! Bár szerintem is sok a százezer egy kicsit.
Makimi, nem tudom Makón csinálja valaki?
hopsza , 120000 ért vettem!
Skacok ez szerintem drága! Belegondolva ,hogy multkor a sugo motor hirdetett egy komplett blokkot aszem száz ezer pézért arról már nem is szólva,hogy én 12000 ért vettem a donor mocit!Árak vannak csak szerintem kicsit sok!
Hozzáteszem, a lánccserém árait itt Várpalotán a Yamaha márkaszervizben kalkuláltuk, gyári lánccal és hivatalos munkadíjjal számítva. Tehát ha Makimi szerelője nem Yamaha szerviz, akkor máshogy is számolhat...
Ha ahhoz viszonyítunk, hogy a 900-asom primerlánc cseréje gyári lánccal együtt legalább 80000 Ft.-ba kerülne, akkor szerintem reális ár.
Számoljunk csak :
- két gyári (?) fogaskerék, az árfolyamok miatt nagyon drága
- tömítéskészlet,
- szét kell húzni a blokkot, nagyon időigényes
hát, nem egyszerű dolog...
Bár ki tudja lehet hogy a fogaskerék ennyire drága.
Szeintem ez nagyon sok! Kíváncsi lennék mennyi ebből a munkadíj? Én is segíthetek a probléma megoldásába! Most egy ilyen 600 as van a kezem alatt mint a tied.
Teljesen reális.
Ma kérdeztem meg egy szerelőt, hozzáteszem egy jó szerelőt, hogy mennyiért csinálná meg a mocimat. Írtam régebben, hogy a hatodik fokozata borzalmas hangos. Véleménye szerint fogaskerék párt kellene cserélni, cakk-pakk munkadíjjal együtt 100 ezret mondott. Szerintetek mennyire reális ez az ár?
Bakker, mostanában a RacCafeban nyomom. Ma Veszprémen át Csesznekre megyünk! Cseszneki kanyargós
Vasárnap itthon vagyok.
Szóljatok már hogy mikor ütköztök, mert ezt lehet én is megnézném :D

Ezen a hétvégén kivételesen itt maradok fehérváron a kis 1.0-ás Suzimmal.

Holnap Cricital Mass utána Videoton - Fradi meccs.
Berber mond mikor lehet át gurulni hozzád,holnap,vagy vasárnap? ja és ezt az xjr izét ki kell próbálnod eszméletlen futó műve van könnyebb vezetni,kanyarodni vele mint a 600-sal,szóval átmennék ha nem zavarok!
Nincs én a kínaival simán fel installáltam....
Nekem van 1 hegyesre kopott hátsó lánckerekem elfekvőben. Ha minden igaz a szutykos, öreg, nyúlott lánc is megvan. Szívesen felajánlanám eme nemes cél érdekében. Természetesen lesuvickolom előtte, hogy tapogatható legyen akár öltönyben is

Másfél hete saját kontóra én is rendeltem 2 minikamerát (MD80). Ma érkezett meg. Sajnos nem tudtam még megnézni őket, mert azok Veszprémben vannak, én meg csak köv héten megyek újra haza.
Öcsköst azért rászabadítottam a kamerákra hogy próbálja ki, de panaszkodott, hogy valami elbaszott kódolású lehet a telepítő nyelve.
Van esetleg angol CDtek hozzá ? Csak fizetős linkeket találtam eddig én meg türelmetlen vagyok ... ha a 10. link is fizetős akkor le szoktam mondani a keresésről.
Sziasztok!
Ma viszem az XJ-t szelephézag állításra. (600, 4BR, '94)
Nyilván szétszedés és méricskélés után derül ki, hogy milyen lapkák kellenek, de kérdezném, hogy vannak lapkái valakinek, ami kierült a motorból és a pontos méreteit is tudja?
1 hetet mondtak a lapka legyártásra, de ha lenne, akkor nem kellene addig ott lennie.
Köszönöm
Biztos hogy szelep ? Nálam a vezérműlánc ciripelt, kb. 100-110 Km/h-nál, sacc 4000-es fordulatnál. Kicseréltettem, azóta csend van.