Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok! Köszi.
Ausztriából hoztuk.10éve állt kint,nem használták.hátsó index,tükör nincs rajta,ezenkivül nincs rossz állapotban.Akinek ilyesmi van,jo alkatrésznek,arrol nem is beszélve,hogy szinte uj avon gumik vannak rajta.60-70ezerért vihető.
Szia Zee!
Van neki valami baja?
60ért eladó kb.egyben.nem szeretnénk sajnos szétbontani..
Zee

köszönöm de egyben nem érdekel, bár ha esetleg elbontod akkor lehet hogy érdekelne 1-2 dolog . Én a következő hetekben fogom meghirdetni az enyémet.
Sziasztok !

1997-es xj 600 diversiont nekiálltam bontani, nagyjából még egyben van ! Egyben vagy darabonként.
20/398-4266
Helló!
Érdekel donornak?
Nincs rossz állapotban,gumik szinte újak!(avon)
Ha igen,mondj 1 árat,és meglátjuk!
Üdv.
Majd ha nem gond akár privátban is írd már meg a motorszámodat, vagy legalábbis az első 3 bötűűt:)
Mindenképpen értesítelek, hogy mire jutotta, de az idényben biztos nem szedem szét, mert napi használatban van. Annyi, hogy legalább nekem eddig a szabadonfutóm nem gatya.
Berber az a baj szerintem nekem meg tg nek is, hogy én amikor beindítom a motort, azt a hangot űber brutál hangosan hallom. Kuplung behúzására nem csendesedig el. Illetve inkabb olyan mintha kétféle hang lenne, és a kisebbik a kuplungé elcsendesedik, de a nagy büdös csörgés megmarad. Én is azt mondom, hogy nem a lánc nyúlt meg, hanem annak a sorozatnak ami nekünk van a feszítője, illetve vezetője körül lehet valami gebasz.
Gyerekek! Van/volt XJ amiben 100 ekm felett se cseréltek primer láncot! Az annyira űber brutál, hogy teljesen kizárt! Amúgy meg nincs is igazán feszítője, csak vezetik.
Ugye lejön a primerrel a főtengelyről a hajtás, egyenest rá a kuplung kosárra. Közben van az indítómotor szabadonfutója és fogaskereke. A kuplungról megy vissza a váltóba, a középtengelyen. Nem tartom valószínűnek.
Amúgy amióta megnyultam a deklimet, nem zörög a kiemelő tengely, és közel 3000 km van benne. Lupus hallotta!
Úgy is mondhatom, hogy nincs más hang, mint a szelepek. Azt meg szeretem. Hamarabb zörög a vezérműlánc mint bármi más.
Amúgy meg kevés a munka, kevés a pénz, szivesen javítanának nekem is... menager stílusú szerelők.


Ezek szerint tényleg nagyon ikermotorunk van, ugyanis nemrég voltam karbiszinkronon, és akkor mondta nekem is a szerelőm, hogy primer lánc hangja van a blokknak.
Ez lenne a kisebb gond, ugyanis nekem az önindító szabadonfutója is szalajt, mint a rossz bicikli, úgyhogy önindítózáskor ilyen csattogó hangja van. Azt mondta csak akkor érdemes szétszedni, ha már abszolút nem indít, a lánc meg hadd zörögjön, azért van . Az új szabadonfutó már ott van az XJ alkatrészes fiókban, így bármikor beszerelhető, viszont ha primer láncot is kell cserélni, az nem filléres móka. Valószínű azt is összeeBayezném Berber barátom segítségével. A gépkönyv ír a primer lánc nyúlásának vizsgálatáról, miszerint ha leteszed az asztalra úgy, ahogy a csatolt képen látni fogod, akkor a közepe nem érhet össze. De ugye hogy ezt kiderítsd, rendesen szét kell borítani a blokkot, ami már csak a tömítést nézve sem két fillér. Majd értesíts hogy mire jutottál!
Egyenlőre nem akarok, csak érdeklődöm a lehetőségekről. Tulajdonképpen azért,mert rátettem egy másik kuplung fedelet a motorra, ami biztos, hogy nincs kikopva és ugyanúgy megmaradt a zörgés. De mindig is gyanus volt hogy nekem a zörgés nem a kuplungtól jön, volt is egy pár hozzászólás részemről, hogy arra gondolok. Aztan voltam múltkor karbi szinkront állítani, és volt egy szerelő, aki ilyen rendőr Diviket szervizelt és mondta, hogy ez tipikusan a primer lánc hangja. Nah most két lehetőség van szerintem. Az egyik, hogy a lánc annyira megnyúlott, hogy a feszítő nem tud már feszíteni rajta tovább. Most egy ekkora nyúlás, egy 6-7 soros lánc esetében eléggé elképzelhetetlen. Másik lehetóság, hogy ott valami különleges láncfeszítő van és ez nem működik megfelelően. Azonban erről nincsennek jó minőségű képek a manualban, és meg akarnám a zizit kérdezni, hogy nem e csinált, vagy csinálna jobb képeket hogy jobban lássam mi a helyzet. Azért se hiszem, hogy annyira kinyúlott a lánc, mert az csak indításko hajtja az indítómotor, amugy szabadonfut. Egyenlőre ennyire jutottam.
Sziasztok,ELADÓ a "brutál hangú"!
Amúgy miért akarsz primer láncot cserélni?
Szia.
Említetted múltkor, hogy elkzedtél primer láncot cserélni. Majd írd már meg a tapasztalataidat légyszi.
Köszi
úgy emlékszem ZiZiBoy írta,de azóta jól eltűnt...
Sziasztok.
Valaki multkor írta, hogy nekikezdett primer láncot cserélni. Majd írja már meg milyen költségekkel járt és hogy mire jutott.
Köszi
Szerintem elég az alját levenni felfordítva...
szia,igen.a helyi rendörőrsre is bementem és megkérdeztem de a válasz az volt hogy ..."amilyen kedve van rendörnek"ha akar megbüntet mert van jogalapja,de ha humánusabb fajta ,akkor nem büntet..ennyi..valahogy kibírom hétföig..
A normális motorosokat nem szokták ilyen esetekben piszkálni. Legfeljebb figyelmeztetik.
Sziasztok,mivel még nem jött meg az okmányhivatalba a jogsim,így karbantartok,polirozok,a benzinszüröt szeretném cserélni az divin.mit javasoltok?nem találok sehol gyárit,helyette milyet tegyek be?kinek van tapasztalata?köszi..amugy egész jól megy, persze nem hivatalosan járkálok vele, hisz csak a okmányirodás igazolással járok ami nem jogsi.és rendörje válogatja hogy megbüntet vagy sem..sziasztok
Höjj ! Tesó !
Sziasztok!
Eladó!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_x
j-3801722
A srác csak azt mondta, hogy ha már szét van szedve, akkor hajtókarcsapágy csere is javasolt. Annyit én is tudok, hogy a vez. lánc cseréhez nem kell széthúzni a blokkot. Traktor széthúzásban, és váltó fogaskerék cserében volt részem, megjegyzem egy traki 18 sebességes, felező, nyúl-béka egyebek, gondolom ez se lehet bonyolultabb, ráadásul nem kell targonca a váltóhoz. Na jó, nem kellene összehasonlítani a kettőt, még gondolkodom az ajánlatodon.