Tényleg olyan mintha ikertesok lennének,a térkö nem nálam volt hanem az eladónál...ha van valami praktikus ötleted,gondolatod,a gépsárkánnyal kapcsolatban,írd meg..köszi..
Sziasztok,nos elhoztam a divit,megvan minden papírja,rendesen hasít,.majd csinálok képeket is fényképezővel,nem csak teloval,egy kis kérdésem lenne..ha már meleg és mentem vele 40km-et normál tempóban,akkor alapjáraton pici szelep cicergést hallani,amit hidegen nem,van kicsi kuplunghang is ami a tipusra jellemzö,de mellette hallható a szelepciripelés,ha odahúzok neki akkor elhallgat.ez normális?sokat kell még tanulnom...üdv.köszi.
Sziasztok
Mostanába kicsit elfoglalt voltam ezért nem írtam!
Az XJ talira már én is gondoltam. Nekem mindegy hova szervezitek,ott leszek! Olyanba is bennelennék mint amin Lupus agyalt a tavalyi találkozó alkalmával,hogy egy túrával egybekötni,akár két napos is lehetne! Szerintem is az Erdélyi túra előtt lenne jó!
Szeva Vilman, ma én is harc képessé tettem az xjr-t megvan a műszaki és a papirok is rendben,most má talizhatnánk egy közös mustrára! A Fehérvári motoros kocsma jó ötlet benne vagyok !
Úgy gondoltuk itt páran, hogy Fehérváron motoros klubbot csinálunk a helyi igény miatt. Lesz egy igazi motoros kocsmánk. Kerekekkel, láncokkal, vasakkal, nyergekkel, meg ami eszünkbe jut. Ja meg rúddal, és lány-nyal.
Szép napot mindenkinek. A tegnapi napon összeismerkedtem egy kedves nálunk élő angol színésszel, a neve Mike Kelly. Több okból is rokonszenves, Yamaha xj 750-t hajt, továbbá szépen megtanult magyarul. Amiért viszont szomorú az az, hogy az M3-on valahol elhagyta az akkumulátor felőli oldalon az oldal borító műanyag elemet. Kérdés: szerintetek melyik bontóban nézzen körül, hol lelhet ilyet. Csak, hogy érthető legyek, tank és a hátsó kerék közötti "karosszéria" elemről beszélek, ami az akkumulátort is fedi oldalról.
Esetleg, ha valami konkrétat láttok, vagy van valakinek eladó, a mikekelly619@hotmail.com címre is írhattok neki.
A Vasmadárról nincs mit mondanom, köszönöm kérdéseteket, hibátlanul rohangál, széles vigyorral a fejemen.
Van fenn már 2 vidi is. Az elsőn a rögzítés is látszik. A másodikon pedig a minőség is igen jó. Van autópályás menet is, ott 160-nál kicsit remeg, amúgy semmi. Nekem nagyon bejött. Mindíg velem van. Ami még megoldásra vár, hogy menet közben nem látok rá, ezért nem vágom az üzem állapotot. Ezért ki-be kapcsolás kizárt. Vagy összejön, vagy nem. Melé állok, bekapcsolom, megnézem hogy működik e, azt úgy tudok venni. Kéne a ledekhez valami prizmácska. A mikorofon meg megtalálhatatlan. Minden irányból ugyanúgy vesz. Valami szivacs rucin morfondírozok....
Ma én is próbálkoztam vele, autóval. Felerősítettem a kocsi lökhárítójára elöl, már az indításkor zavaró a rezgés, hullámzik végig, idegesítő, élvezhetetlen lesz miatta a kép. Aztán kipróbáltuk szintén kocsiban kézből, és fejről - akkor jó volt a kép - tehát motornál a bukósisakos módszert kéne megpróbálni szerintem.
Neked hova sikerült és hogyan rögzíteni jól Berber? tesztvidit teszel fel róla?
Gartulálok a géphez,remélem sok örömöt fog szerezni!
Egy szelephézag ellenörzés és állítás valószínűleg megoldaná a ciripelést!