Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó hogy megemlítetted ... fel is iratkoztam a palotai indulóra
Sziasztok!

Betegség miatt Budapesten eladó lenne egy XJ 600, bordó, fejidomos moci, friss műszakival, 26000km-el, gyivi tartóval és dobozzal, 600 eFt irányáron. Tel: 06 30 30 43376. Igény esetén további fotokat tudok küldeni.

3000-es fordulat alatt kicsit szaggatottan gyorsul, főleg hidegen. Előtte 2 évig állt. Arra gondoltam, talán a karburátor sort kellene kitisztítani...tudna esetleg valaki ajánlani Bp-en egy nagyon alapos, lelkiismeretes és nem tul drága szerelőt?

Köszönettel,

Németh Zsolt
Tel: 06 30 30 43376
Viszont tudom továbbra is ajánlani, hazai programunkat, akár helyi összefutásos rendsuzerben is a Jeli Cooltúra II.-t

Ide igazán mehetnénk többen is!
Az Transz(XJ)szilvánia guriga ki van írva továbbra is. Viszont többen anyagi és egyéb okora hivatkozva lemondták, vagy vacilálnak. Engem is lekaszáltak anyagilag, úgyhogy az egész pénzkérdés lett, pedig ennyiért Magyarországon egy fél hét se jön össze.
Amúgy a szállások rendben, kivétel az első a Transzfogarasian, ahonnan nem jön válasz. Én mennék... ha egy fillérem is lesz rá!
Üdv!
Érdekel valakit gyári szerszámos Xj 600-hoz?
Ugyan ez volt nekem is... Kurva sokat evett és pont ugyan így megtorpant, főleg ha meleg volt. Nekem is ki lett pucolva a karbi, állítgattuk, de semmi. Úgy oldottam meg, hogy vettem egy másik karbisort. Ennek eredményeképpen, egyenletesebb a gyorsítás, nem torpant, kevesebbet eszik, most pl 4,7 et mértem.
Köszi a segítő jobbot!
Mail ment.
Hello Berber
Az Erdélyi túrával kapcsolatba jó lenne tárgyalni,vagy szerinted még ráér?
Bemutatkozott pár új XJ s a fórumba,ezért jó lenne újra itt közzétenni hogy mire készülünk,hátha lenne még jelentkező!
Kösz a tippet, pedig ezt elvileg kizártam. Az öreg tényleg lelkiismeretesen dolgozott, az utolsó legapróbb csavarig szétszedte a karbit, mindent átmosott, a fúvókákat is újrakalibrálta. Nehéz elhinni, hogy nem vette volna észre a membránok hibáját... A szerviz előtt is jelentkezett 1-2 alkalommal a hiba, de olyan ritkán és röviden, hogy nem lehetett szándékosan előidézni. Most már bármikor megcsinálja, egy gyorsítás alatt akár többször is.
A megtorpanás egyébként olyan érzésre, mintha egy rövid áramszünet lenne. A fordulatszámmérő akár 500-at is visszaesik egy pillanatra, miközben ennyit nem lassulhat a motor, és tényleg egy tizedmásodperc az egész.
A fogyasztásomat utoljára még tavaly mértem, akkor 6-6.5 között volt. Kicsit sokalltam, de betudtam annak, hogy főleg rövid távokon közlekedem és biztos túl sokat fékezek . A szerviz óta még nem mentem annyit, hogy lemérjem, de olyan érzésem van, mintha még többet zabálna
Írj emailt, de még nyomozok. Bocs!
Lehetnék én?
Azthiszem egynek nem tudom a gazdáját.
Üdv!

Van még eladó kamerád? Azt hiszem engem érdekelne...
Jah mé egy kérdés. Mennyit eszik?
Nekem a hibás karbikkal csinálta ezt. Érdemes megnézni, hogy a membránok nem szakadtak e? De ez nekem mindenképpen karbi problémának tűnik, nekem is ezt csinálta. De érezni kellene miként torpan meg.
aaanyira köszi holnap nekivágok
remélem sikerül :)
Sziasztok!
Egy '94-es XJ600N-em van tavaly ősz óta, és egy apró problémám van vele - táv-hibakereső guruk előnyben. Ha terhelés alatt nagyobb gázt húzok, gyorsulás közben néha kihagy egy-egy fél másodpercre, ami kisebb-nagyobb rántás formájában érezhető (és néha elég zavaró ). Olyan, mintha egy pillanatra leállna a motor (tehát szerintem nem egy-egy henger hagy ki), de aztán megy tovább. Kisebb gyorsításnál vagy egyenletes haladásnál csak nagyon ritkán jelentkezik, és kis terhelésnél (lejtőn lefelé vagy 1-2 fokozatban) sem jellemző. Főként meleg motornál tapasztaltam, bár ez azért is lehet, mert hidegen nem húzom annyira.
A téli pihi előtt egy öreg szaki nagyon alaposan átnézte, szétszedte és kipucolta, majd beállította a karbit, a szelepeket/hézagokat, újak a gyertyák (meg az olaj és a szűrő is). Ezek alapján én gyújtás-problémára gondolok, de nem tudom, hol és hogyan kéne keresni a hibát
Akkor megpróbálom konyhanyelven!

Hozzávalók:
- 6-os villáskulcs
- csavarhúzó
- imbuszkulcs készlet
- és majd ha tudod milyen, néhány égő

Elkészítés:
- Plexit rögzítő csavarokat vegyük ki, emeljük le és tegyük biztonságos helyre.
- A plexi alatti fekete idomot óvatosan vegyük le, csak a gumi tartja.
- A fekete idom alatt találsz két csavart távolítsd el.
- Célszerű az első indexeket is levenni 2db. 6-os csavar az idom alatt.
- A lámpa körül 4 kereszthornyos csavar tartja a fejidomot.
- Az idom belsejében az első teló magasságában mind két oldalon van 1-1, 6-os csavar.
- Már csak 4 db. csavar tartja, de az már látszik kívülről.
- Óvatosan előre leemelhető a fejidom
- Eléd tárul a műszerfal, ügyesen cseréled az égőket.

Összeszerelés értelem szerűen fordított sorrendben!
Tovább tartott leírni mint megcsinálni!
Kerestelek. Nálam van.
helo
Én szivesen elvállalom,ha érdekel! Szegeden vagyok! Motorszerelőnek tanulok,tudom mi a dörgés! Jutányosabban megcsinálom neked mint akármelyik szerelő! Hétfőn ha minden igaz akkor egy FZR600 on kell ugyan ezeket a műveleteket elvégezni,utána ráérek!
Uraim, az FJ 1200 sikeres műszaki vizsgát tett délelőtt !

Hétfőn vagy kedden kapja a rendszámot és GOOOOO !
na a olexit leszedtem a többinek technikai hozzáértés miat nem mertem nekiállni ugyhogy ugy maradt
sokat ne várjunk egy szakácstol
köszi
Plexi, Idom, óra!
Berber ha marad vagy ha lesz megen szoljál
van hozzzá felfogato ?

más nem világit a müszerfalon a kilométerora felöli rész honnan érdemes neki állni?