Halihó!
A Szeged-Kiskunmajsa tengely vonzáskörzetében tud valaki ajánlani jó szakembert, aki szelephézagot, karbiszinkront, kipucolást és egyebeket megbízhatóan elvégezné? A jutányos ár sem utolsó szempont.
Más.
A kipufogó bilincsnyak javítására van-e valami kiforrott módszer?
A többi jól bírja, csak ugye...
Jó lenne végre kezdeni a szezont!
Nos kiderült a bibi. A membrán rendben van, de a karbiban volt kosz és víz egyaránt. Az egyik "karburátort összefogó csavar" el van törve, azt is cserélni kell. Ennyit mondtak a szerelők. Jövőhéten elején kész lesz:)
Rendben. Köszönöm a segítséget, már a szerelőnél van, szólok, hogy nézzék a membránt is. Amúgy ma pöccre indult, csak kicsit egyenetlen volt a járása és egy nagyon pici szívató kellett neki, amúgy leállt. A szervizig szépen ment, szívató nélkül is, csak nem szabadott hagyni leesni a fordulatot. Ha ez meglesz akkor még jön egy olajcsere meg gyertyacsere is, aztán nekimerek vágni a nyárnak:) Még alig mentem vele, de már most imádom a berregő dögöt:) Jóban leszünk:)
hello
A PRI állásban kiiktatod a vákumos benzincsapot! Res állásban csak akkor folyik a benya ha jár a motor feltéve ha nincs gond a csapban lévő két membránnal! A PRI állásba a benzin akkor is folyik a nem jár a motor,szerencsétlen esetben úgy áll a vezérlés hogy szitva van a szívó szelep, a benya folyik a hengerbe és indításkor a hajtókar is elgörbűlhet mivel a folyadék összenyomhatatlan!
Az általad leírtak alapján könnyen lehet hogy a vákuum-membránok lyukasak. Mindenképpen vedd le a karburátorsort, és pucold, vagy pucoltasd ki. A membránoknál elég egy-két tűhegynyi lyuk hogy felborítsa a motor járását. Ugyan így jártam Novemberben a frissen vásárolt és 11 évig álló FJ-1200-esemmel.
Az XJ-k legnagyobb ellensége az előző hanyag tulaj!
A karbantartási listát betartották csak a gázt kell húzni!
Természetesen nem árt ellenőrizni a csapágakat, egyenes futást.
Közben jelezték, hogy ha nem vagyok otthon a karbipucolásban, akkor ne álljak neki. Kipucolják ötezerért az egészet, meg ránéznek a membránokra. Remélem nem lesz gubanc vele...
Egyébként, mint tapasztaltabb XJ-sek: Mik azok a típus-jellemzők (hibák, bosszúságok), amik megnehezíthetik az életet és időközönként számíthatok majd rájuk a mindennapokban? Mert azt már több helyen is olvastam, hogy gyertyapucolás időközönként kellhet... Üdv
Köszi... Akkor ugorjak rá a karbira... Nem vagyon nagy szerelő, anno a kismotorjaimat és a 125-ös NSR-emet szerelgettem (karbit pucoltam és egyéb apróságok), de ez az első igazán nagy gépem. Merjek nekiállni (van valami trükkje-buktatója) vagy bízzam szakira? Rosszul írtam amúgy. PRI állásban volt, nem RES-ben, csak nem hagytuk percekig állni...
Hosszú állás után a benzincsapot PRI állásba kell fordítani, hogy a benzin szabadon tudjon folyni a karburátorba. Majd egy pár perc mulva amikor megtelik az úszóház , lehet indítózni. De nálad valószínüleg egy alapos karbi tisztítás is kéne, meg a membránokat megnézni, hogy nem kiszakadtak, vagy lyukasak.
Teljesen újonc vagyok XJ 600 S-t illetően, ezért máris a véleményetekre lennék kíváncsi, mielőtt hozzányúlnék vagy szerelőhöz vinném a mocit. Még decemberben vettem egy '95-ös XJ600-ast, januárban beindítottuk (igaz kicsit nehezen, de végül ment) s azóta nem járt a motor e hétvégéig egy garázsban pihent nagyon elpakolva. A hétvégén kipakoltuk és próbáltuk indítani, de nem reagált (a benzincsap RES állásban volt). Aztán tologattuk a motort hol szívatóval, hol anélkül, de nem reagált. Később előkerült egy vontatókötél is, amivel egy utcahossz vonás után nem történt semmi, majd szívatózva végre beröffent. 15 perc járatás után már meleg volt a blokk, durrogot párat, de ahogy visszanyomtuk a szívatót a gép leállt. Mivel át kellett vinni a motort egy másik helyre (hogy hozzáférjek napi szinten) szívatóval és kicsit óvatos gázadásokkal ment vele át haverom a 3 kilométerre lévő új helyére. Ott amint levettük a szívatót a motor leállt. ON álláson volt a benzincsap, van benne úgy 7-8 liter benzin, nincs elsőre tippem mi lehet a gubanc. Szerintetek mi lehet a bibi, hol kezdjem?
Előre is köszi: Atom - Szombathelyről
Megjöttek a kamerák. Állat kicsik. Hihetetlen.! Elszámolás: Darabja 4000,- helyi posta: 400,- Aki értejön annak persze semmi. Aki többet kért 990,-
Kérek szállítási címes emaileket! Darabszámokat.
Úgy néz ki sikeresen oldalkocsit cseréltem . Minőségi cserének tűnik, pedig azthittem jobb típus nincs.
A Szeged-Kiskunmajsa tengely vonzáskörzetében tud valaki ajánlani jó szakembert, aki szelephézagot, karbiszinkront, kipucolást és egyebeket megbízhatóan elvégezné? A jutányos ár sem utolsó szempont.
Más.
A kipufogó bilincsnyak javítására van-e valami kiforrott módszer?
A többi jól bírja, csak ugye...
Jó lenne végre kezdeni a szezont!
Csak gratulálni tudok!
Gyönyörű lett!
Gyönyörű. Hajrá !
A PRI állásban kiiktatod a vákumos benzincsapot! Res állásban csak akkor folyik a benya ha jár a motor feltéve ha nincs gond a csapban lévő két membránnal! A PRI állásba a benzin akkor is folyik a nem jár a motor,szerencsétlen esetben úgy áll a vezérlés hogy szitva van a szívó szelep, a benya folyik a hengerbe és indításkor a hajtókar is elgörbűlhet mivel a folyadék összenyomhatatlan!
Az általad leírtak alapján könnyen lehet hogy a vákuum-membránok lyukasak. Mindenképpen vedd le a karburátorsort, és pucold, vagy pucoltasd ki. A membránoknál elég egy-két tűhegynyi lyuk hogy felborítsa a motor járását. Ugyan így jártam Novemberben a frissen vásárolt és 11 évig álló FJ-1200-esemmel.
A karbantartási listát betartották csak a gázt kell húzni!
Természetesen nem árt ellenőrizni a csapágakat, egyenes futást.
Egyébként, mint tapasztaltabb XJ-sek: Mik azok a típus-jellemzők (hibák, bosszúságok), amik megnehezíthetik az életet és időközönként számíthatok majd rájuk a mindennapokban? Mert azt már több helyen is olvastam, hogy gyertyapucolás időközönként kellhet... Üdv
A motortartó csavaroknál a szilenteket cserélte már valaki? Nem tudjátok, hol lehet ilyet beszerezni?
Kösz!
Boky
Teljesen újonc vagyok XJ 600 S-t illetően, ezért máris a véleményetekre lennék kíváncsi, mielőtt hozzányúlnék vagy szerelőhöz vinném a mocit. Még decemberben vettem egy '95-ös XJ600-ast, januárban beindítottuk (igaz kicsit nehezen, de végül ment) s azóta nem járt a motor e hétvégéig egy garázsban pihent nagyon elpakolva. A hétvégén kipakoltuk és próbáltuk indítani, de nem reagált (a benzincsap RES állásban volt). Aztán tologattuk a motort hol szívatóval, hol anélkül, de nem reagált. Később előkerült egy vontatókötél is, amivel egy utcahossz vonás után nem történt semmi, majd szívatózva végre beröffent. 15 perc járatás után már meleg volt a blokk, durrogot párat, de ahogy visszanyomtuk a szívatót a gép leállt. Mivel át kellett vinni a motort egy másik helyre (hogy hozzáférjek napi szinten) szívatóval és kicsit óvatos gázadásokkal ment vele át haverom a 3 kilométerre lévő új helyére. Ott amint levettük a szívatót a motor leállt. ON álláson volt a benzincsap, van benne úgy 7-8 liter benzin, nincs elsőre tippem mi lehet a gubanc. Szerintetek mi lehet a bibi, hol kezdjem?
Előre is köszi: Atom - Szombathelyről
Amint tegnap ígértem dobok fel pár képet a "nyuszis felvonulásról".
Üdv.:XJ750