Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mi van Gino!
Nincs melod? Unatkozol? Na majd szolok én a fönökbácsinak....
Amugy rájöttem h hülyeséget irtam.
Emberböl vagyok no...

Miért fogyasztana többet valami, ami áramvonalasabb?
Nem alakulnak ki negatív légörvények, mint minden kiálló (csupasz motorok esetében) dolog körül.
Köszi a tanácsot. Akkor elviszem majd a szervízbe (majd az első fizetésem után). Addig kénytelen leszek így használni. Elég baj lesz ha nem lesz motor egy ideig, szóval lehet hogy még ezt a szezont így vezetem le.
Hali!

éppen az idom fog fel többet. Nekem kéne többet fogyasztania. Lehet ráférne egy szerviz hátha tudnak valamit állitani a fogyasztásán. Én is azért választottam ezt a gépet mert keveset eszik.
Lehet inkább adj ki egy kis pénzt a szervizben minthogy folyamatosan a jo kis benzinárral szivd meg...
Ja, gondolom valamelyest befolyásolja a fogyasztást az a tény hogy nincs rajta a burok, de a képeimen látszik is. Ez biztos növeli a fogyasztást, de gondolom +1l azért kicsit sok, de nem tom. Ha valakinek van "92-esre való burka eladó az szóljon mert érdekel, vagy ha esetleg tudtok bontót ahol lehet ilyet találni az is jó.
Ha elvinném szelephézag állításra és karbiszinkronra akkor javulhat a fogyasztás? Honnan tudom hogy egyáltalán megfelelően vannak-e bállítva ezek a cuccok?
Nem tudom, de igyekszem kideríteni. Pont emiatt írtam nektek, hátha többen okosabbak leszünk. Szóval, ha valaki tud valami tanácsot adni, azt szívesen fogadnám, mert szeretném minél olcsóbban megúszni a napi 100km-es ingázást.
Szeva Paragraf!

Hogy eszik neked ennyit a géped? Föleg ilyen temponál?
Nekem 100 és 130 között eszik 4-4,5 öt. Ha 150et megyek vagy fölötte akkor kajál 5 körül. De ennyire nem megy fel. Ha 80akat megyek akkor 3,5 öt eszik.
Oké akkor hétfőn a Koronánál 19:00 kor!
Legyen a Korona szálló előtt, a parkolóba.
Nagyon kellemes és lassú kiránduláson (70-130, ált 80-90) a 97es DivXJ900 5 litert evett.
Én Magyarcsanádon lakom! Ha esetleg erre motorozól akkor eljöhetnél! De ha nem akkor mondj te egy helyet (valami ismertet)! Fateromat is érdekli ez a tipus,úgyhogy vele megyek!
Azén motorom 4.7-esetleg 5 litert eszik. utazó sebességem általában 110-120. Most voltam vele Mecsekbe, megpakolva, asszonyostól, cuccostól és igy evett 4.7 litert.
Szia MetzPety!Végre egy makói is feltűnt a fórumon! A válaszom megoldható,hétfő este 7óra körűl, ha megfelel. Csak adj meg egy helyszínt ahol találkozhatunk.
Üdv gazasz! Nekem nagyon tetszenek a Diversionok! Látom hogy makói vagy és arra gondoltam hogy megnézhetném e a motorod és megmutatnád e nekem? Már láttalak Makón a motorozni! Megoldható lenne ez a kérés? Előre is kösz a választ! Bocsánat hogy letegeztelek!
üdv Péter
Kintről lett behozva a gép, szóval hogy gyáriak-e a fúvókák. Karbiszinkront én még nem csináltattam.
Hogy deríthetem ki hogy gyáriak-e a fúvókák és ha nem gyáriak mennyibe kerül hogy azok legyen? Karbiszinkront mikor érdemes csináltatni és az kb mennyibe fájan nekem?
Várpalota - Udvard (TÉRKÉPEN Szlovákia) távon , 130-as utazósebességgel,utassal 4.3 L.
Udvard olyan 140Km.-re van Palotától,persze én 100Km-re értem a 4.2 L-t.
Ehhez ugye tudni kell hogy az én motorommal az előző tulaja 90-100-al járt...
Hát az sok egy XJ 600s -től!

Nekem a GSR eszik 4.3L - 6L / 100 km, attól függ mennyire kenem a száját!
Nekem úgy eszik 5.4-5.5 -öt, hogy van benne város, országút, 1-2-3 tiltásig, aztán soxor előzés nagyon, 120-150 utazó....... és több lovat etetek.

Gyáriak a fuvókák a karbiban? Szinkron?
Ja a Veszprém-SFV oda-vissza értendő.
Kinek mennyit fogyaszt a gépe? Én tegnap teszteltem le a sajátomat, ami egy Veszprém-Székesfehérvár út alatt (91km) 5,2l-t evett meg, ami annyit tesz hogy 5,8l körül eszik 100-on. Az is igaz hogy nem mentem 130nál többel sehol, de általában 110-120 volt az utazósebesség valamint az fordulatszámmérő nem érteel egyszer sem a 6500-at.
Igazából minden lánc cserénél lánckereket is kellene cserélni. De anyagi okból volt, hogy én is kihagytam. De azt ne felejtsük el ,hogy egy kopott lánckerék fokozottabban eszi, nyujtja a láncot. Tehát amit nyerünk a vele, az hosszú távon nem is biztos hogy nyereség. Én nem rég cseréltem láncszettet a motoron, kb. 1500 km mentem vele és semmi nyúlás nem tapasztalható . Ugyan ez már biztos nem lenne igaz használt lánckerekeknél. A két lánckerék ára pedig olyan 10 E Ft. körül volt. Nem egy nagy összeg. Bár nem eredeti gyári Yamaha.
A Castrol a jobb ez tuti! Bár most Motult használok.
Korábbna írta valaki hogy a lánc cserét otthon is el lehet nyugodtan végezni. Ez igaz akkor is ha én lánckereket is cserélni szeretnék? Valamint a láckereket nem érdemes minden lánc cserénél újra cserélni (hú de sok a szóismétlés,de most nézzétek le nekem.már egy kicsit unoma a melót )
Castrol. Szerintem.
Egy motorosboltban kérdeztem hogy milyen láncspray-t ajánlanak nekem utcai túragéphez. Erre mutatott nekem egy Valvoline és egy Castrol sprayt. Árban 1000Ft különbség van köztük(a Castrol a drágább). Szerintetek melyik a jobb?
Hiho..
kossz a tippet, de elég poros után járok én...a tisztitóspray nem használt, ezért ma szépen ecsettel és benzinnel megmostam és gyönyörű lett. Utána tisztitóztam és teflonos sprayeztem...