Köszi a tanácsot. Akkor elviszem majd a szervízbe (majd az első fizetésem után). Addig kénytelen leszek így használni. Elég baj lesz ha nem lesz motor egy ideig, szóval lehet hogy még ezt a szezont így vezetem le.
éppen az idom fog fel többet. Nekem kéne többet fogyasztania. Lehet ráférne egy szerviz hátha tudnak valamit állitani a fogyasztásán. Én is azért választottam ezt a gépet mert keveset eszik.
Lehet inkább adj ki egy kis pénzt a szervizben minthogy folyamatosan a jo kis benzinárral szivd meg...
Ja, gondolom valamelyest befolyásolja a fogyasztást az a tény hogy nincs rajta a burok, de a képeimen látszik is. Ez biztos növeli a fogyasztást, de gondolom +1l azért kicsit sok, de nem tom. Ha valakinek van "92-esre való burka eladó az szóljon mert érdekel, vagy ha esetleg tudtok bontót ahol lehet ilyet találni az is jó.
Ha elvinném szelephézag állításra és karbiszinkronra akkor javulhat a fogyasztás? Honnan tudom hogy egyáltalán megfelelően vannak-e bállítva ezek a cuccok?
Nem tudom, de igyekszem kideríteni. Pont emiatt írtam nektek, hátha többen okosabbak leszünk. Szóval, ha valaki tud valami tanácsot adni, azt szívesen fogadnám, mert szeretném minél olcsóbban megúszni a napi 100km-es ingázást.
Hogy eszik neked ennyit a géped? Föleg ilyen temponál?
Nekem 100 és 130 között eszik 4-4,5 öt. Ha 150et megyek vagy fölötte akkor kajál 5 körül. De ennyire nem megy fel. Ha 80akat megyek akkor 3,5 öt eszik.
Én Magyarcsanádon lakom! Ha esetleg erre motorozól akkor eljöhetnél! De ha nem akkor mondj te egy helyet (valami ismertet)! Fateromat is érdekli ez a tipus,úgyhogy vele megyek!
Azén motorom 4.7-esetleg 5 litert eszik. utazó sebességem általában 110-120. Most voltam vele Mecsekbe, megpakolva, asszonyostól, cuccostól és igy evett 4.7 litert.
Szia MetzPety!Végre egy makói is feltűnt a fórumon! A válaszom megoldható,hétfő este 7óra körűl, ha megfelel. Csak adj meg egy helyszínt ahol találkozhatunk.
Üdv gazasz! Nekem nagyon tetszenek a Diversionok! Látom hogy makói vagy és arra gondoltam hogy megnézhetném e a motorod és megmutatnád e nekem? Már láttalak Makón a motorozni! Megoldható lenne ez a kérés? Előre is kösz a választ! Bocsánat hogy letegeztelek!
üdv Péter
Kintről lett behozva a gép, szóval hogy gyáriak-e a fúvókák. Karbiszinkront én még nem csináltattam.
Hogy deríthetem ki hogy gyáriak-e a fúvókák és ha nem gyáriak mennyibe kerül hogy azok legyen? Karbiszinkront mikor érdemes csináltatni és az kb mennyibe fájan nekem?
Várpalota - Udvard (TÉRKÉPEN Szlovákia) távon , 130-as utazósebességgel,utassal 4.3 L.
Udvard olyan 140Km.-re van Palotától,persze én 100Km-re értem a 4.2 L-t.
Ehhez ugye tudni kell hogy az én motorommal az előző tulaja 90-100-al járt...
Nekem a GSR eszik 4.3L - 6L / 100 km, attól függ mennyire kenem a száját!
Nekem úgy eszik 5.4-5.5 -öt, hogy van benne város, országút, 1-2-3 tiltásig, aztán soxor előzés nagyon, 120-150 utazó....... és több lovat etetek.
Kinek mennyit fogyaszt a gépe? Én tegnap teszteltem le a sajátomat, ami egy Veszprém-Székesfehérvár út alatt (91km) 5,2l-t evett meg, ami annyit tesz hogy 5,8l körül eszik 100-on. Az is igaz hogy nem mentem 130nál többel sehol, de általában 110-120 volt az utazósebesség valamint az fordulatszámmérő nem érteel egyszer sem a 6500-at.
Igazából minden lánc cserénél lánckereket is kellene cserélni. De anyagi okból volt, hogy én is kihagytam. De azt ne felejtsük el ,hogy egy kopott lánckerék fokozottabban eszi, nyujtja a láncot. Tehát amit nyerünk a vele, az hosszú távon nem is biztos hogy nyereség. Én nem rég cseréltem láncszettet a motoron, kb. 1500 km mentem vele és semmi nyúlás nem tapasztalható . Ugyan ez már biztos nem lenne igaz használt lánckerekeknél. A két lánckerék ára pedig olyan 10 E Ft. körül volt. Nem egy nagy összeg. Bár nem eredeti gyári Yamaha.
A Castrol a jobb ez tuti! Bár most Motult használok.
Korábbna írta valaki hogy a lánc cserét otthon is el lehet nyugodtan végezni. Ez igaz akkor is ha én lánckereket is cserélni szeretnék? Valamint a láckereket nem érdemes minden lánc cserénél újra cserélni (hú de sok a szóismétlés,de most nézzétek le nekem.már egy kicsit unoma a melót )
Egy motorosboltban kérdeztem hogy milyen láncspray-t ajánlanak nekem utcai túragéphez. Erre mutatott nekem egy Valvoline és egy Castrol sprayt. Árban 1000Ft különbség van köztük(a Castrol a drágább). Szerintetek melyik a jobb?
Hiho..
kossz a tippet, de elég poros után járok én...a tisztitóspray nem használt, ezért ma szépen ecsettel és benzinnel megmostam és gyönyörű lett. Utána tisztitóztam és teflonos sprayeztem...
Nincs melod? Unatkozol? Na majd szolok én a fönökbácsinak....
Amugy rájöttem h hülyeséget irtam.
Emberböl vagyok no...