Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

makimi
Amikor bejelented műszakira a motort akkor kapsz egy papírt ami feljogosít hogy elviheted lábán a mocit a műszaki állomásra,de csak a műszaki előtti időpontba!
Szia Vilman!
Csak szénkefe kellene, vagy az egész tartó is?
Üdv.: Biti
Megőrülök ! A két csillagfejű csavar úgy bele van gyógyulva a menetbe, hogy fogóval kell őket kicincálni, a két réz anya meg detto !

hello
Én Szegedre viszem műszakira a gépet! Megkérdeztem 5000 ből megvan! Motorszerelőhöz nem viszem mert annak tanulok!
Skacok, szénkefés a 900-as XJ generátorja. Nincs valakinek elfekvőben véletlenül ?
Az én ülésem ilyen volt mielőtt újrahúzattam. Az én megítélésem szerint lehet az eredeti is.
Idomos változatban ilyen színnel én még nem láttam, de amit a rendőrségnél használtak N -esek, mindnek ilyen ilyen színe volt, szal valószínű, hogy gyári.
Megoldottam a gázbowden-tartó konzolt. 2 órám ráment, de teljesen jó lett. Még kicsit sorjás, illetve festetlen, de működik tökéletesen
Mármint a Tied is fojtott volt, és elhitted, hogy ki lett szedve?
De igazából máskép nem tudod meg, hogy hány lovas! Anno én is csak elhittem, pedig kipróbáltam, igaz csak a városban, ott is csak normálisa sebességgel.
Érdekes lenne a próbakörön kipróbálni...
A 61 lovas 190-et megy,ha nem akkor gyengébb változat.
Van ilyen színű gyárilag,legalábbis hirdetésekben láttam.Az ülés is eredetinek tűnik, csak 98 utániak bordázottak, valamint dupla tárcsafékesek. Érdemes megnézni, jó bőrben látszónak néz ki. Ha meg németből hozták, akkor valószínűleg karban is volt tartva.
Köszönöm a választ!
Ez is fojtott volt, de vissza lett alakítva. Azt olvastam, hogy csak a karbi és a szívócsonk közötti betét szűkít, más átalakítást nem igényel.
Első ránézésre teljesen gyári a masina! Nem néz ki rosszul!
A németeknél több teljesítménnyel árulták érdemes megnézni, hogy a 61 pacis változat e.
A kisebb teljesítményűt is fel lehet éleszteni, de macerás.
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Volt XJ ilyen színben? Ez ugye újrahúzott ülés? Vasárnap nézném meg, mit érdemes a szokásosokon felül megnézni rajta? ('94-es, német volt)
XJ
Köszönöm
Nincs valakinek elfekvőben egy '96 utáni XJ600-hoz készült gázbowden-tartó konzol, ami a karburátor tetejére van felszerelve?
Igen, tudom, csak nem akartam bonyolítani a dolgot. Másik város, akkor vagy utánfutó,(ami nincs megfelelő) vagy egyéb más megoldás, és akkor még az üzemanyag is ott van, amit az autó megeszik. Az aradi utcára vittem, ahol egy volt osztálytársam nézi át, tehát benne megbízok, tudom jó kezekben van.
Én leírtam, hogy milyen Makón a műszakivizsga! Ebben a városban minden drága és lassú!
Én is gurultam ma egyet, egészen a szerelőig, aki viszi műszakira. Azt mondták ma kész lesz, de már semmi nem lesz belőle. Talán holnap.
Üdv mindenkinek! Nagyon motorozós idő van végre! Kerültem is egy cseppet délelőtt,jóvolt végre egyet motorozni a környéken.
Indítás kb. 3 hónap állás után. Gép az indulás előtt egy órával kitolva a garázs elé/melegítse át egy kicsit a nap/ benzincsap pri állásba fordítva, akksi fel a tőltőre. Egy óra mulva, szívató tökig ráhúzva és az első pöccre röffen a motor, Mind a négy henger!
Gyertyákba közel 20000 km, cserélni kell sajnos azokat is az idén.
Ezek Ngk CR 8E tipusúak, és ez a gyári ajánlás!
Megcsináltam az FJ-n az olajcserét. Néztem a leeresztő csavaron a mágnest, hát fém tiszta volt, tehát sehol semmi kopás !

Hőálló mattfeketével átfújtam a kihegesztett kipufogórendszert.
Ezután kontakt javítás lesz, meg úgy néz ki szétkapom az elejét. Egy kicsit csálénak tűnik amikor megyek vele, mert jobbra könnyebben fordul mint balra. Meglátom mit mutat.
Helló!
Nem megy az egyik hengerem. Vegyek egyből 4 gyertyát, vagy más egyéb gondja is lehet? A mostaniakban 6000 km van, és Champion, vagyis nem teljesen belevaló.
köszi a választ
Membránok jók! Ráfér egy alapos tisztítás... kívül bellül.
Csak nem az enyém?! Remélem így már fasza lesz a gép, és nem kell 180 km-enként benzikút után kajtatnom.
Berber, örök hálám!