Én nyomatékkulccsal húztam meg, de az elmondható, hogy 8 Nm nem túl sok. Ha megtéped a menetet, akkor nagyon kitolsz magaddal, ha meg nem húzod meg a csavarokat rendesen, és emiatt kiesnek, akkor annak is komoly következményei lennének. Sztem próbálj meg kölcsönkérni valakitől egy nyomatékkulcsot, az a biztos.
Srácok.
Aki leszedte a kuplung kihúzó lemezt, amikor raktátok vissza, mennyire húztátok meg a rugóknál lévő csavarokat. Mert tudom hogy 8 Nm et ír, de nyomatékkulcs híjján ezt nem tudom belőni, de nem merem nagyon megtépni, mert félek, hogy megszakítom. Vagy azt úgy megtéphetem rendesen?
Szerintem én a hétvégén már gurulok egyet. Érzem most is hogy van ereje a napsütésnek . Úgyhogy ha mást nem is de egy kis városi legyeskedést bevállalok.
hali!
én benézek mindig... de hát nincs mihez/kihez hozzá szóljak...
amugy alakul lassan a motorom: telószimmeringek + olaj cserélve, szelephézagok ellenőrizve(de azt hiszem ezekkel már dicsekedtem), szelepfedélen bízok benne hogy sikerült megszüntetnem az olajfolyást, hátul új fékbetét(+elöl, hátul kitisztítottam a féknyergeket), újra húzattam az ülést.
szóval lassan lehetne összerakni, de lenne pár apróbb esztétikai hiba amit eltüntetnék, de ilyen hidegben nem akarok festegetni.
(vázon az idomok kikoptatták a festést több helyen, a gyújtás jeladóját takaró fedél karcos/csúszott, kormányt a kulcstartó csúnyán összekarcolta,kormánysúlyok karcosak)
meg talán nekifutok a kipuffogó könyökök polírozásának, mert elég csúnyák...
azt hiszem hirtelen ennyi...
jah és már csak 13-at kell aludni tavaszig
Bocsi Berber,hívott a főnököm és lehet lesz fuvarom fehérvárra akkor pedig nem akarlak megint téged zargatni,ha mégsem akkor szólok,de tényleg nagyon köszi!
Azért bátorkodik ennyiért hirdetni, mert tapasztalatból tudjuk(szerintem te is), hogy az adott típusból mindig a legleharcoltabb, legproblémásabb darabok a legolcsóbbak. Jelenleg a piacon az általad mondott érték a legalacsonyabb. Ezeket meg sem nézném, szerintem Te sem. Ha esetleg valakit érdekel, mert már megnézett egy párat és min hulladék volt, egy próbát megér, csak meg kell nézni. Anakidején a srác negyedikként nézte meg ezt és ez volt messze a legszebb. Úgy mint nekem, én is sokáig kerestem jó xj600-at, aztán egy régebbi de drágábbat vettem meg, de legalább hibátlan volt. Mindenesetre ti tudjátok, ha sok, akkor sok.
Ha az enyémet valaki el akarná vinni 700-ért nem állnék ellen, pedig '99-es, tökéletes a műszaki állapota, igazolhatóan 30 ekm van benne és még horpadás mentes is! Szóval csak azt akarom mondani, hogy 400-450 körül találni efféle gépeket. Bocs.
Egyik ismerősöm eladja 93-as xj600N-esét, műszakilag kifogástalan, és egy jelentéktelen tank horpadástól eltekintve gyönyörű esztétikai állapotban. Négy éve vette ezalatt 3000km-t motorozott vele, új a láncszett az olaj olajszűrő, műszakija fingom sincsen meddig érvényes. 550-az ára, de kedvellek titeket ezért megsúgom, hogy 520-ért már megválna tőle. A moci pontosan a volt enyém(adatlap) ikertestvére lehetne, csak van rajta kormánylengés csillapító is, meg légterelő plekó is. Olajat nem ereszt sehol, ha lenne pénzem rá én biztosan megvenném.
A srác száma:06709420237
Hívjátok bátran, tényleg jó vétel.
Ha kell kép, vagy még infó irjatok.
Rendesek vagytok hogy próbáltok segíteni 5db korongra van szükségem és hát ezek mellett az árak mellet inkább a 15000-hez van közelebb az áruk ez itt a baj,ugyan is ez kicsit nagyon megviseli a kasszámat,ezért keresgetek jó a bontott is ezek nem mennek tönkre és a bontókban 400-1000 között adják darabját, már ha van.
Aki leszedte a kuplung kihúzó lemezt, amikor raktátok vissza, mennyire húztátok meg a rugóknál lévő csavarokat. Mert tudom hogy 8 Nm et ír, de nyomatékkulcs híjján ezt nem tudom belőni, de nem merem nagyon megtépni, mert félek, hogy megszakítom. Vagy azt úgy megtéphetem rendesen?
akkor lesz március egy
az meg már tavaszi hónap
Ez már lassan a tavasz jele.
én benézek mindig... de hát nincs mihez/kihez hozzá szóljak...
amugy alakul lassan a motorom: telószimmeringek + olaj cserélve, szelephézagok ellenőrizve(de azt hiszem ezekkel már dicsekedtem), szelepfedélen bízok benne hogy sikerült megszüntetnem az olajfolyást, hátul új fékbetét(+elöl, hátul kitisztítottam a féknyergeket), újra húzattam az ülést.
szóval lassan lehetne összerakni, de lenne pár apróbb esztétikai hiba amit eltüntetnék, de ilyen hidegben nem akarok festegetni.
(vázon az idomok kikoptatták a festést több helyen, a gyújtás jeladóját takaró fedél karcos/csúszott, kormányt a kulcstartó csúnyán összekarcolta,kormánysúlyok karcosak)
meg talán nekifutok a kipuffogó könyökök polírozásának, mert elég csúnyák...
azt hiszem hirtelen ennyi...
jah és már csak 13-at kell aludni tavaszig
Egyik ismerősöm eladja 93-as xj600N-esét, műszakilag kifogástalan, és egy jelentéktelen tank horpadástól eltekintve gyönyörű esztétikai állapotban. Négy éve vette ezalatt 3000km-t motorozott vele, új a láncszett az olaj olajszűrő, műszakija fingom sincsen meddig érvényes. 550-az ára, de kedvellek titeket ezért megsúgom, hogy 520-ért már megválna tőle. A moci pontosan a volt enyém(adatlap) ikertestvére lehetne, csak van rajta kormánylengés csillapító is, meg légterelő plekó is. Olajat nem ereszt sehol, ha lenne pénzem rá én biztosan megvenném.
A srác száma:06709420237
Hívjátok bátran, tényleg jó vétel.
Ha kell kép, vagy még infó irjatok.
Akkor megoldódott?
Méreteket tudsz mondani?
Hét elején körbekérdezem az ismerősöket.
Az utolsó hozzászólásom óta volt egy heveny Windows XP földbeállásom, de most már itt vagyok.