Szevasz jani, már napok óta ez a téma másnál is ugyan ez a gond olvasgass kicsit vissza,amúgy meg melegítsd fel a gépet aztán menjél vele és minden elmúlik és rendbe jön,ja egy gyertya pucc esetleg csere az nem árt,üdv!
Szevasztok!
Ma gurultam 70km-t!
Reggeli indításra nagyon nehezen indúlt!
Először még csak egy henger indúlt be majd 2, három, és a negyedik nem akart beindúlni!
Az öszzes többi már üzemmeleg volt, kivéve azt az egyet!
Ha lehúztam félig a gyertyapipát működött az az egy henger is, de amint ráduktam rendesen azonnal leállt!
Egy idő után pedig rendesen működik!
Egész út alatt semmi baj nem volt!
Szerintetek ez mitől lehet?
Gyertyapipák és gyújtáskábelek hozzá mennyibe kerülhetnek?
Van-e értelme cserélni?
A múlt hónapban mikor vezérműláncot cseréltettem az XJ-n, a szervízben valahol elveszett a visszapillantóm anyájának zárókupakja.Visszamentem a szervizbe de nem találtuk meg.Pedig előtte még meg volt.Na mindegy nem egy nagy dolog csak nekem bántja a szememet.
Szeretném a segítségeteket kérni, ha valakinek lenne egy rossz tükre amin ez a műanyag fekete záródugó meg van és tudná nélkülözni akkor értesítsen legyen szíves!
Segítségeteket előre is köszönöm, üdv:
XJ750
Nekem meg tegnap mire beértem Veszprémbe, megint lehúzta a 900-as az aksimból az összes delejt, úgyhogy most már tényleg elviszem egy autóvillamossági emberkéhez kiméretni. Még szerencse hogy a barátnőmnek van itthon aksitöltője...
Majd priviben mesélek a történetéről..... A motor gyönyörű. Nem is érdemli meg a tulaja. Arra leszek kíváncsi, hogy hol és kivel fog gurulni? Vagy csak munkábajáró kuli lesz belőle. Fura az élet.
Ma felhördült az xj -is beröfentetem én is a járgányt és mindjárt viszketni is kezdett a kezem mehetnékem volt az biztos,ha így javul az idő a hétvégén én is megyek egy kis karikát az tuti. Berber szép a CB-n a tankpad tetszik!
Fura problémém volt ma a gépemmel! Ja igen, téptem egyet, volna, ha nem adja elő. Elindul pöccre, veszi a naftát aztán ha rakom sebességbe azonnal leáll. De nem így kezdte, hanem menetbe, kifordulásoknál, megközelítéseknél mindíg megállt. Eleinte, ha rávágtam a szivatót zúgott, aztán már azt se. Aztán megrángattam a tiltsás vezetékeket. Kupplung, oldaltámasz, sebesség...stb. egy kúton, ahonnan végleg nem tudtam elmozdulni. Aztán láss csodát, mintha mise történt volna. Télen nem piszkáltam.
Hétfőn műszaki azt gó! Persze addig is! Visszük egyszerre a CB csirkével.
Kezdődik a sezlony! Szezony!
A gyujtókábel végeit lecsíptem amugy ha gyertya gond lenne elég furi volna hogy egyszerre adja meg magát kettő ráadásul párban 1-4 henger.De azért köszi mindenkinek a segitő szándékot.
Yami, nézd meg a trafóbol a gyertyákra menő kábeleket is. El lehetnek oxidálódva a végei, és akkor kontakt is lehet a ludas. Ha randák akkor csípj le belőlük 2-3 mm-t.
Szia,az a véleményem hogy a 8000km a gyertyáknak már csere idő,ezek a gépek arra lettek tervezve hogy nyüstöljék őket a téli hosszabb állás nem tesz jót nekik ezért van hogy 2-3 hetente illik még télen is be indítani,járatni a vasakat.A hideg nedves levegőt nem szereti az elektronikájuk,az én gépem úgy vélem jó állapotban van és idén 6-8 hetente indítottam el és ugyan ez a jelenség,de ha bemelegszenek minden okés.
A gyertyákkal semmi baj kb.8000km futottak de cserélgettem is és más gyertyával sem müködött viszont ma ismét pöccre indult pedig semmihez sem nyultam mentem is vele pár km-t,de akkor sem normális hogy néha nem szikrázik.
Szia Yami! Örülök hogy hallok felőled, de sajnálom, hogy ilyen apropoból. Én a trafóra gyanakodnék, mert az egyszerre két gyujtáskábel meghibásodására kevesebb esélyt látok.Tudom, hogy talán jobban "örülnél " a kábel hibának.
Sziasztok !Egy kis segitségre szorulok.Leírom a tüneteket .Két hete megpróbáltam beinditani a motort de csak a 2-3 henger indult el .1-4 henger gyertyái ki nincs szikra .Vezetéket átnéztem de semmi.Másnap reggel első érintésre elindult.Tegnap ismét egy próba és ugyanazt produkálta de most elindult 1/2 óra után de a próbaúton kb.1km után ismét leállt az 1-4 henger.Szikra nincs bemenő áram van a trafó előtt.Jól gondolom hogy a trafó vagy a gyujtáskábel lehet a ludas ami sajna fixen van rögzitve a trafóba?Ha valakinek van ötlete kérem ne fogja vissza magát.Köszi
Szép lett az! Most már igazi csajos.
Tegnap egy friss műszakis öröm gurigára beneveztem B.füred és Veszprém felé.ÖLÖM-Bódottág Próbálkoztam egy kis video összeállításon de a felfogatás nem volt még tökéletes ,így az eget vette csak a kamera és megtapasztaltam, hogy a plexim mögött valami írdatlan levegő forgalom van mert lebegtette a kamera felfogatását.
Ma gurultam 70km-t!
Reggeli indításra nagyon nehezen indúlt!
Először még csak egy henger indúlt be majd 2, három, és a negyedik nem akart beindúlni!
Az öszzes többi már üzemmeleg volt, kivéve azt az egyet!
Ha lehúztam félig a gyertyapipát működött az az egy henger is, de amint ráduktam rendesen azonnal leállt!
Egy idő után pedig rendesen működik!
Egész út alatt semmi baj nem volt!
Szerintetek ez mitől lehet?
Gyertyapipák és gyújtáskábelek hozzá mennyibe kerülhetnek?
Van-e értelme cserélni?
A múlt hónapban mikor vezérműláncot cseréltettem az XJ-n, a szervízben valahol elveszett a visszapillantóm anyájának zárókupakja.Visszamentem a szervizbe de nem találtuk meg.Pedig előtte még meg volt.Na mindegy nem egy nagy dolog csak nekem bántja a szememet.
Szeretném a segítségeteket kérni, ha valakinek lenne egy rossz tükre amin ez a műanyag fekete záródugó meg van és tudná nélkülözni akkor értesítsen legyen szíves!
Segítségeteket előre is köszönöm, üdv:
XJ750
Jól néz ki. Gratula
Hétfőn műszaki azt gó! Persze addig is! Visszük egyszerre a CB csirkével.
Kezdődik a sezlony! Szezony!
Gondolom pucolás megvolt?!
Tegnap egy friss műszakis öröm gurigára beneveztem B.füred és Veszprém felé.ÖLÖM-Bódottág Próbálkoztam egy kis video összeállításon de a felfogatás nem volt még tökéletes ,így az eget vette csak a kamera és megtapasztaltam, hogy a plexim mögött valami írdatlan levegő forgalom van mert lebegtette a kamera felfogatását.
szép lett a cb
mi pénz volt a festése? ha nem titok..