Sajnos csak majdnem, az én idomom már át van fényezve. Most gondolkodom, hogy legyártatom az idomra a matricát.
Ez az üvegtigris valódi helyszíne a Pilisben, Tinnye- Piliscsaba közötti úton.
Itt szabadon lehet, az ember barom legfeljebb azt mondod, Sanyit utánzod esetleg Bajuszt.
A vendéglős szívesen beszél a forgatásról, jó fej.
Én voltam tavaly de megmondom őszintén hogy akivel erről beszéltem azok közül mindenki panaszkodott rá. Dumáltam a Yamaha kiállítóval és ő is azt mondta amit a többiek : rengeteg ember, motor, és kiállító bezsúfolva egy aránylag kis helyre, ráadásul nagyon sok pénzt kértek érte a szervezők. Én meg egy normális képet nem tudtam csinálni semmiről, mert valaki mindig belemászott a képbe.
Ettől függetlenül lehet hogy felmegyünk idén is, meglátom hogy lesz rá gempám.
Nekem idén már kiment egy tank.... Sőt a kis CB-t is hülyére kergettem már. Most hogy rendben van, kész élvezet vele menni. Annyira könnyed, supermotós érzés, hogy az no! Alacsony, nagyon komolyan pufog, és fötör. A kormány könnyed, patent kis jószág lett. A hangja nagyon finom. Na ma meglátjuk eléggé visszafogott e? Valamivel most halkabb lehet mint a Tied. Nagyon csajos motor, márha tudják uralni.
Az elv persze lehet a légszürőből de szerintem ha oda benzin kerül az már baj,inkább valamelyik tömlő ahogy gondolod vagy tudod egyszerűen csak túlfolyt a karbisor és lecsöpögött,erre gondoltam így hirtelen. Amúgy gyerekek én is gurultam ma egy fél órát nagyon élveztem,az idő is jó volt és a kis "brutálhangú" is hibátlanul tette a dolgát,szóval megvolt az idei felvezető
Sziasztok ! Aszem döntöttem az új N-es mociból próbálok csináni egy divit.A régi vasba nem lenne érdemes átrakni a blokkot és a teljes elejét.Mivel a karbik körül annyi a az új vezeték ami a régin nincs,asszem kicsit túl van bonyolítva,pl ki tudja miért megy minden karbira egy elektromos vezeték? Aki tudja segítsen.köszi!
Köszönöm az infokat,majd figyelembeveszem a vásárláskor,még néhány hónap...addig is a jogsira koncentrálok.no meg gyüjtöm a lovét,hihetelenül drágák az iskolák...meg várom a jó idöt mint mindenki más..
szerintem a külföldi motoroktól /persze vannak kivételek/ nem kell tartani,ott szerintem nem divat az óra visszatekerés ,és szervizbe is viszik rendesen ahogy kell.
Köszi Lupus. Igazából tudok mindent a dologról, csak azért benne van a bogár a fülemben a téma miatt.
Más.
Tegnap este bejöttem Adrihoz Veszprémbe, itt is aludtam, és amikor délelőtt néztem az XJ-t, meglepődtem az alatta feketén csillogó folyadékon. Első sasolásra azt hittem hogy olaj, de amikor belenyúltam és megszaglásztam, rájöttem hogy ez bezony benzin.
Méghozzá valamelyik gumitömlőből jöhet, csak még azt nem tudom hogy pontosan melyikből. A karbikból miért is jönne, tehát a légszűrőházra tippelek, mert az kaphat a blokkból olajpárát ami megfestheti az esetleg visszanyomott benzint.
Vagy hülyeséget gondolok megint ?
Már jó ideje életbe lépett az új KRESZ, nem tudom mennyire vagytok tisztában a változásokkal, én most kigyűjtöttem a leginkább ránk vonatkozókat.
-A rendszámtáblát olvashatóan kell tartani, megváltoztatni, letakarni, levenni tilos. Elindulás előtt meglétét, állapotát ellenőrizni kell.
-Párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest harmadik és további belső sávra csak személygépkocsival és motorkerékpárral szabad hajtani.
-Az autóbusz-forgalmi sávban közlekedhetnek az autóbusz és trolibusz zavarása nélkül a kétkerekű motorkerékpár és a kétkerekű segédmotoros kerékpár.
-Ha a járműveknek útkereszteződésben, útszűkületekben, szintbeli vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okokból meg kell állnia, - előre sorolás céljából – kétkerekű motorkerékpárral, illetve segédmotoros kerékpárral az álló járművek mellett, vagy azok között szabad előrehaladni, ha elegendő hely áll rendelkezésre, és ha az irányváltoztatási szándékot jelző járműveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.
-Vasúti átjárót megközelíteni csak fokozott óvatossággal szabad. A vasúti átjáró megközelítésekor , illetve a vasúti átjárón történő áthaladás során eleget kell tenni a vasúti átjáró biztosítására szolgáló közúti jelzéseknek. (30 és 40 km/h-s sebességkorlátozás eltörölve!)
-A járdán csak akkor szabad megállni, ha azt jelzőtábla vagy útburkolati jel megengedi és a jármű a járda szélességének legfeljebb felét foglalja el és a járdán legalább 1,5 méter szabadon marad. A járdán kétkerekű segédmotoros kerékpár és kétkerekű motorkerékpár a fenti szabályok betartása esetén akkor is megállhat, ha a megállást jelzőtábla vagy útburkolati jel nem engedi meg.
'92-95-ig eredetileg vákuumos benzinpumpával szerelt XJ-ket árultak, ám '96-ban visszahívták ezeket és ingyenesen kicserélték a benzinpumpát elektromos hajtásúra. Sajnos néhányan nem vitték vissza a motort, így maradt a nyakunkon néhány vákuumos benzinpumpás változat.
Egész délelőtt azon gondolkoztam, hogy szemrevételezéssel hogyan lehetne megállapítani a futott kilométerek számát, de semmi nem jutott eszembe. 20e km egy XJ esetén semmi, 40e km után van jól bejáratva .
Kíváncsi vagyok hogy megy manapság ez a dolog. Nekem nem lesz annyira egyszerű, mert olaszból van a gép, bár van protekcióm. Te magyar tulajtól vetted ugye ?
szia,köszi a tippeket,olyan 600ezer körül van rá lové,én 98 utánit szeretnék a dupla tárcsam miatt,van is egy- kettö a neten ezen az áron...sok szerszámom van ,köztük nyomaték is,.egy kérésem lenne ..van -e olyan hely a motoron amiböl meg tudom állapitani hogy az 23ezret futott vagy pl:43ezret,és persze nem kell megbontani(lenne egy német import,elsö tulajtol,stb..de félek a külföldi mociktol)nem tudom pontos elöéletét,stb..köszi..
Nagyon köszönöm bozontos de sajna nekem pont a balos kellett volna és mivel látom a másik másnak is nagyon kell átadnám paragrafnak a lehetőséget,köszi!
Szia Robi!
Nem tudom, hogy mennyi pénzt kívánsz motorra költeni, de 300e Ft-tól közel 800e Ft-ig találsz XJ 600-ast. Ha rám hallgatsz, akkor '96 vagy utánit veszel, mert azokon több hasznos változtatást eszközöltek az első kiadásokhoz képest. Ilyenek a takarékosabb karburátor, elektronikus benzinpumpa, újabb fejlesztésű fejidom és ülés.
Ha sikerül jól vásárt csinálnod, akkor az alkatrészárakkal nem kell törődnöd, mert nem kell majd venned hozzá semmit.
Viszont ha már 60e km körül jár a moci, akkor esedékes egy vezérműlánc-csere, ami nem olcsó mulatság. Érdemes megnézni vásárláskor a láncot is. Nyomd össze középen a láncot, hogy megfeszüljön, tartsad, majd a nagy fogaskeréknél húzd meg hátra. Ha kicsit is fel tudod emelni a láncszemről, akkor érik a lánccsere. Ezt azért mondom, mert egy XJ nagyon sokat elfuthat egy jó lánccal (persze megfelelő gondozás mellett).
Természetesen az alapvető dolgok átvizsgálása mindezek előtt szükséges, mikor is ellenőrizd le, hogy a motor nem volt-e megtörve, egyenesen fut-e, villák egyenesek, stb. A festék épségére és az esetleges utólagosan festett elemekre is figyelj oda, lehet találni szinte hibátlan motort is.
Javíthatóságra szerintem verhetetlen az XJ, szinte bármit meg lehet csinálni rajta házilag, persze nem árt néhány szerszám illetve egy nyomatékkulcs, de más motorokhoz képest álom a javítása.
Kezelhetősége szerintem kiváló, ne ijesszen meg a 200 kg-os öntömeg, a súlypont mélyen van, könnyen dönthető, és a 60 + egynéhány lóerő kordában tartása kezdőknek sem okozhat fejtörést.
Elsőre ennyi jutott eszembe! Bármi infó kell, kérdezz!
Szia xeri! Érdekel a lámpa ,csak nem értem a hejzetjelző részét.Rakjál föl róla képet és ragd föl ide ,vagy küld el emilbe .Cserében is gondolkodhatsz,ha kell valami.
sziasztok,új vagyok itt, most csinálom majd a rutint,városit,a motor tipus amit kinéztem magamnak az xj600s..2-3 hónap múlva esedékes a vásárlása,akinek bármilyen infoja van ,tapasztalata,kérem írjon,legyen az jó,vagy rossz..(kezelhetőség,javíthatóság,alkatrészellát
az infot meg köszi
Ez az üvegtigris valódi helyszíne a Pilisben, Tinnye- Piliscsaba közötti úton.
Itt szabadon lehet, az ember barom legfeljebb azt mondod, Sanyit utánzod esetleg Bajuszt.
A vendéglős szívesen beszél a forgatásról, jó fej.
amugy ez hol van?helyileg?
Ettől függetlenül lehet hogy felmegyünk idén is, meglátom hogy lesz rá gempám.
Egy kis programajánló!
Március 19 - 21 Budapest Motor Fesztivál!
http://www.motor.hungexpo.hu/?...
Más.
Tegnap este bejöttem Adrihoz Veszprémbe, itt is aludtam, és amikor délelőtt néztem az XJ-t, meglepődtem az alatta feketén csillogó folyadékon. Első sasolásra azt hittem hogy olaj, de amikor belenyúltam és megszaglásztam, rájöttem hogy ez bezony benzin.
Méghozzá valamelyik gumitömlőből jöhet, csak még azt nem tudom hogy pontosan melyikből. A karbikból miért is jönne, tehát a légszűrőházra tippelek, mert az kaphat a blokkból olajpárát ami megfestheti az esetleg visszanyomott benzint.
Vagy hülyeséget gondolok megint ?
-A rendszámtáblát olvashatóan kell tartani, megváltoztatni, letakarni, levenni tilos. Elindulás előtt meglétét, állapotát ellenőrizni kell.
-Párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest harmadik és további belső sávra csak személygépkocsival és motorkerékpárral szabad hajtani.
-Az autóbusz-forgalmi sávban közlekedhetnek az autóbusz és trolibusz zavarása nélkül a kétkerekű motorkerékpár és a kétkerekű segédmotoros kerékpár.
-Ha a járműveknek útkereszteződésben, útszűkületekben, szintbeli vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okokból meg kell állnia, - előre sorolás céljából – kétkerekű motorkerékpárral, illetve segédmotoros kerékpárral az álló járművek mellett, vagy azok között szabad előrehaladni, ha elegendő hely áll rendelkezésre, és ha az irányváltoztatási szándékot jelző járműveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.
-Vasúti átjárót megközelíteni csak fokozott óvatossággal szabad. A vasúti átjáró megközelítésekor , illetve a vasúti átjárón történő áthaladás során eleget kell tenni a vasúti átjáró biztosítására szolgáló közúti jelzéseknek. (30 és 40 km/h-s sebességkorlátozás eltörölve!)
-A járdán csak akkor szabad megállni, ha azt jelzőtábla vagy útburkolati jel megengedi és a jármű a járda szélességének legfeljebb felét foglalja el és a járdán legalább 1,5 méter szabadon marad. A járdán kétkerekű segédmotoros kerékpár és kétkerekű motorkerékpár a fenti szabályok betartása esetén akkor is megállhat, ha a megállást jelzőtábla vagy útburkolati jel nem engedi meg.
Egész délelőtt azon gondolkoztam, hogy szemrevételezéssel hogyan lehetne megállapítani a futott kilométerek számát, de semmi nem jutott eszembe. 20e km egy XJ esetén semmi, 40e km után van jól bejáratva .
Valakinek van valami ötlete?
robibike: én is külföldről vettem a mocit úgy hogy semmi infóm nem volt, de aztán mégis meglepően jót vettem.
Nem tudom, hogy mennyi pénzt kívánsz motorra költeni, de 300e Ft-tól közel 800e Ft-ig találsz XJ 600-ast. Ha rám hallgatsz, akkor '96 vagy utánit veszel, mert azokon több hasznos változtatást eszközöltek az első kiadásokhoz képest. Ilyenek a takarékosabb karburátor, elektronikus benzinpumpa, újabb fejlesztésű fejidom és ülés.
Ha sikerül jól vásárt csinálnod, akkor az alkatrészárakkal nem kell törődnöd, mert nem kell majd venned hozzá semmit.
Viszont ha már 60e km körül jár a moci, akkor esedékes egy vezérműlánc-csere, ami nem olcsó mulatság. Érdemes megnézni vásárláskor a láncot is. Nyomd össze középen a láncot, hogy megfeszüljön, tartsad, majd a nagy fogaskeréknél húzd meg hátra. Ha kicsit is fel tudod emelni a láncszemről, akkor érik a lánccsere. Ezt azért mondom, mert egy XJ nagyon sokat elfuthat egy jó lánccal (persze megfelelő gondozás mellett).
Természetesen az alapvető dolgok átvizsgálása mindezek előtt szükséges, mikor is ellenőrizd le, hogy a motor nem volt-e megtörve, egyenesen fut-e, villák egyenesek, stb. A festék épségére és az esetleges utólagosan festett elemekre is figyelj oda, lehet találni szinte hibátlan motort is.
Javíthatóságra szerintem verhetetlen az XJ, szinte bármit meg lehet csinálni rajta házilag, persze nem árt néhány szerszám illetve egy nyomatékkulcs, de más motorokhoz képest álom a javítása.
Kezelhetősége szerintem kiváló, ne ijesszen meg a 200 kg-os öntömeg, a súlypont mélyen van, könnyen dönthető, és a 60 + egynéhány lóerő kordában tartása kezdőknek sem okozhat fejtörést.
Elsőre ennyi jutott eszembe! Bármi infó kell, kérdezz!