Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen a Miskolcinak az előegyeteme.... Aufod meg ilyenek voltak?
Dunaujban. NME. Én lehet túlkoros vagyok...
Hol végeztél? Én is az lennék, csak egy pár évvel fiatalabb generációban . Nekünk itt borsodban mindig azt mondják, hogy a dunántúl kánaán a gépészeknek, mert rengeteg jólfüzető meló van. Ezek szerint nem?
Igazábol gépészmérnök lennék, valamike kereskedői múlttal. Voltam vezető, tervező, meg karbantartó. Akasztott ember nem. Munkavédelmis is leszek felsőfokon.
Oszt miféle állás érdekelne Berber ? Mondj valami közelebbit hogy mégis mire gondolsz...hátha tudunk eszközölni valamit.
Próbáld meg jó koma szórólapozásra keresnek emberkéket Bodajk és még 5 környékbeli kistelepülésre itt a szám 70-301-8224 és ha nem veszik fel küldj sms-st ez a kérés,sok sikert!
Szépek a g(k)épek , úúúúgy szeretem az ilyen régi motor formályú motorokat .
Sajnos igen.
Neked Berber ?
Ne már! Nekem nagyon bejön az UPC! Akkora a sávszélességem hogy egy DVD 1 óra alatt ideugrik!

Amúgy többiek, bocs hogy ennyire elmentem de problémáim vannak. Tud valaki egy állást errefela Fejérben? Sokat segítene.
Jaj de szépek ! Főleg a CB 900 ! Egyszer majdnem vettem egy ilyet, itt Palotán volt a Yamaha szalonban egy, csak az csupasz változat volt.

Urak, gáz van a netemmel megint..lehet hogy ritka vendég leszek a héten. Átkozott UPC.
Az utolsó lemaradt!
Úgy érzem a Yamahás aktivitás kicsit alább hagyott, felteszek, néhány OFF képet egy ismerősöm gyűjteményéről hátha megmozgatja a fantáziánkat!
Valakinek van, hasonló szívesen látnám!
A legfiatalabb darab a HONDA 81-ből 17ezer kilóméterrel.
De Bitink is valami hasonló van.
Ahogy olvasgatom a fórumot, talán Berber tud neked segíteni.
Sziasztok!
Tudna valaki ajánlani fehérváron vagy környékén MEGBÍZHATÓ motorszerelőt aki nem 5000ft óradijal dolgozik.Mert ugy néz ki az öninditó szabadonfutó megadta magát amihez sajna szét kell szedni a blokkot
Na még a végén csereberélhetünk egymással Lupuskám....
Ha már itt tartunk mi mivel hasonlatos,az XJR-t az FJ-ből,az FZR 1000-ből rakták össze,most állítom a szelepeket a 16-ból csak 5 lapkát kell vennem a többi cserélgetéssel tökéletesen jó lett,és a hab a tortán hogy ugyan olyan a lapka benne mint az XJ-k be na erre varjatok gombot...........
Elhiszem Lupus. Anno én is így voltam a 900-as XJ-vel. Szinte semmi nem volt hozzá, még jó hogy sok minden csereszabatos a 600-assal és a 750-essel...
A fő probléma az hogy ha itthon találsz XJR-t bontani az bazi nagy szerencse,a másik hogy horror ára van eddig az usában találtam a legolcsóbban 210$-ért ez komplett műszerfal,de van ám drágábban is!
"hogy az én XJ-mre 3 éve 20000 Ft.-volt..." nna...
Mennyi lehet ez bontóban ? 15-20e Ft.- ?
Figyelembe véve hogy az én 3 éve XJ-mre 20000 Ft.- volt a műszerfal...
Köszi Berber, rendi vagy de sajna ez nem Yamaha hanem Honda műszerfal de nagyon hasonlóak ez tény,aki meg felrakta jó sokat érthet hozzá
Halihó!
Érdeklődnék, hogy nem-e tud vki egy 87-es évjáratú, UBA-850-es rendzsámú XJ 600-asról. Valaha az enyém volt és jó lenne tudni mi lett Vele. Azon gondolkodom, hogy visszavenném, mert Ő volt életem első japán motorja.
Köszi Berber. Nincs rá szükség hála fateromnak. Igazából nincs más baja csak a dobok és a gyűjtő csonkjai közti cső elrohadása. Azt a részt levágom, majd faterral kipótoljuk.