Tavaly kb.8000 ft-ot fizettem. Vásárhelyen a Lévai utca 48 szám alatt található az autóklub műszaki állomása. Tel: 62-533-220.
Megjegyzem a KPM-nél Szegeden a legolcsóbb a vizsga, de ott alaposan átnéznek mindent. Makón nem tudom mennyi most a vizsgadíja, de 10 évvel ezelőtt 15000 ft. körül volt Haluszkáéknál, és akkoriban 5 körűl volt Vásárhelyen. De egy telefont megér tájékozódni az árak felől! De az is fontos, hogy hol mennyit kekeckednek az emberrel.
Én az aradi utcaira gondoltam. Arról van valami tapasztalatod? Maros autó-motor szervíz. Vásárhelyen hol található az autoklub? Ott mennyibe kerül a vizsga?
Én biztosan nem vinném Makóra, sokkal drágább, és szarakodóbbak, mint Vásárhelyen az autóklubnál. Vizsgaköltség fele az itteni áraknál, valamint szinte semmit megnem néznek rajta, igaz tavaly már néztek fékhatást is az első keréken. Bejelentkezel időre, reggel te vagy az első mivel vidéki vagy , gyorsan halad, kedves kiszolgálás, maximálisan megvagyok elégedve velük!
A Baváriát messze kerüld el! Jó tanács!
Felügyeletnél kellett vizsgáztatnom az újbóli forgalomba helyezés miatt (2004-ben ki lett vonva).
Látszólag elég sokat dolgoztam vele, mert mikor kiszedtük a teherautóból egy kis időre megállt a vizsga állomás, mindenki megnézte.
Ezekután már csak egy féket néztek padon.
Én is paráztam, hogy E-s dob meg egyebek de nem kellett hogy az legyen, lényegében be se kellett indítanom.
helo
Én Szegeden a kereskedőközbe vizsgáztattam már kétszer. Ott úgy megy hogy először megnézik a károsanyag kibocsájtást,majd odatóltam a motoroknak kialakított fékpadhoz,a csávó ráült és letesztelte a fékeket,gumikat megnézte , majd kért hogy mutassam meg az összes világítást,indexet,kürtöt.
Ennyi volt!
Köszi a választ! Amiket leírtál, az nekem mind jó, meg működik, kivéve a helyzetjelzőt. De az legyen a legnagyobb probléma. Remélem tényleg simán átgurul.
Hát nekem műszakin lóf*szt sem néztek meg rajta, csak bele kellett állnom először első, majd hátsó kerékkel az autóknak szánt fékpadba, de mivel a nem volt a számítógépükben XJ600, ezért az R6 adatait töltötték be. De nem volt gond, mert egy kicsit megfékezed, aztán ki is dob a fékpad, csak vigyázz, hogy ne ess el. Van ahol nincs ilyen fékhatásmérés, ott lehet hogy át is nézik a motort. Igazából ha nem lötyög a kormányod, világít az összes lámpád, lábtartóid rendben vannak és a gumijaid nincsenek túlságosan elkopva, akkor nincs mitől tartanod. Sok sikert a vizsgához!
Az én masinám meg műszakira megy. Még sose vittem mocit műszakira,kérdésem, hogy miket néznek legjobban, mire számítsak? Pl., a féktárcsáknak hány mm-nek kell lenni, hogy átmenjen? Ilyen, és ehhez hasonló dolgok érdekelnének.
Én meg ma mentem egyet a 900-as Secával városban ahogy terveztem. Egyszer meg kellett vele gurulnom mert egy kissé gyenge az aksija, de amúgy minden zsír...
Tegnapelőtt voltam Nyíregyen, meghúzhattam volna neked, van nekem 2-20 nm-ig nyomatékkulcs. De úgy húzd meg, mint egy5-ös csavart. Épphogy meg kell húzni, 8 nm nem sok, bár tennék rá menetrögzítőt a biztonság kedvéért.
Köszi, de sajna Miskolc.:D:D Az a baj, hogy van egy ismerősömnek 3 nyomaték kulcsa is, de mindegyik csak jóval nagyobb tartományt tud.100-200 Nm eket is.
Megmondom őszintén, már nem emlékszem, hogy milyen anyagba húzod bele a csavart. Ha Mosonmagyaróvár vagy Győr környékén jársz, adok kölcsön nyomatékkulcsot!
Jaja, csak sajna nincs senkinek a környezetembe nyomaték kulcs. De amikor szedtem le, akkor is könnyedén megindultak a menetek, szóval annyira amennyire meg volt huzva szerintem most is megvan. Remélem nem lesz probléma.
Megjegyzem a KPM-nél Szegeden a legolcsóbb a vizsga, de ott alaposan átnéznek mindent. Makón nem tudom mennyi most a vizsgadíja, de 10 évvel ezelőtt 15000 ft. körül volt Haluszkáéknál, és akkoriban 5 körűl volt Vásárhelyen. De egy telefont megér tájékozódni az árak felől! De az is fontos, hogy hol mennyit kekeckednek az emberrel.
A Baváriát messze kerüld el! Jó tanács!
Hálás lennék érte! Akkor leugrassz hozzám, vagy felmenjek érted?
Én tavaly vittem műszakira, de igazándiból akkor inkább csak engem néztek, nem a mocit
Vigyem el a Tiedet is?
Látszólag elég sokat dolgoztam vele, mert mikor kiszedtük a teherautóból egy kis időre megállt a vizsga állomás, mindenki megnézte.
Ezekután már csak egy féket néztek padon.
Én is paráztam, hogy E-s dob meg egyebek de nem kellett hogy az legyen, lényegében be se kellett indítanom.
Én Szegeden a kereskedőközbe vizsgáztattam már kétszer. Ott úgy megy hogy először megnézik a károsanyag kibocsájtást,majd odatóltam a motoroknak kialakított fékpadhoz,a csávó ráült és letesztelte a fékeket,gumikat megnézte , majd kért hogy mutassam meg az összes világítást,indexet,kürtöt.
Ennyi volt!
Az én masinám meg műszakira megy. Még sose vittem mocit műszakira,kérdésem, hogy miket néznek legjobban, mire számítsak? Pl., a féktárcsáknak hány mm-nek kell lenni, hogy átmenjen? Ilyen, és ehhez hasonló dolgok érdekelnének.
Levizsgázott a Police
Már csak az okmányiroda van hátra
Viszont a jövő hétre motorra szorultam, vagy cserélek egy adagolót a Deltán.
Tegnap kerültem egyett a nagy Divivel
Már szinte elszoktam az erejétől,olyan volt mintha először mentem volna vele! Imádom