Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Betojok nagyon aranyosak,ezek véletlenül nem csaucsauk?
Hogy Te milyen sokoldalú vagy! Aztán kutya van hozzá? Apropó itt is elmondom, ha valakinek ebre fáj a foga nálam 3-4 hónap mulva lesznek ebek. Bocs az off.
Sziasztok!
Kicsit más.
Úgy érzem ez sosem fog elolvadni , ezért ma összedobtunk Pannival egy ilyet :
Le a kalappal a kuplung megoldásoddal kapcsolatban, nagyon precíz!
Gépészetileg kivásókkal küszködöm, de a műanyagozás tüneti kezelésnek tűnik.
Valami rugalmas rögzítésen töröm, a fejemet a rugós csapágy golyó elméletileg jó lehet!
Vajon kivitelezhető lehet?
Ha esetleg tud valaki jó áron eladó Kappa dobozt az szóljon.
Ahha. 3 dobozos Nonfargo. Príma, masszív, + adtak hozzá egy tanktáskát is. Nekem is van, csak kéne hozzá még egy topcase hozzá.
Amúgy annyira nagy volt a kotyogás, hogy az ovalitással élből nem is foglalkoztam.
Remélem annyit a műanyag is kibír mint az alu. Valószínűleg a végleges megoldás igen problémás lenne.
Sziasztok! Már régen jártam erre, vagyis jártam, de inkább csak mint olvasó, sokat kivett belőlem a vizsgaidőszak, de most már több szabadidőm van. Én amikor szétszedtem a kuplungomat a zörgés miatt, legalább ugyanakkora kiverődés volt a kuplungfedélben mint nektek, de mivel a működését nem befolyásolja, ezért nem foglalkoztam vele, főleg szezon közepén, de azóta gondolkodtam a dolgon és egy kicsit más irányban indultam el mint Ti. Nekem olyan ötletem támadt, hogy mi lenne, ha fognék egy olyan szimmeringet, melynek a belseje megegyezik a fogasléces tengely átmérőjével, külső mérete lehetőség szerint minél nagyobb, a harmadik, mélységi méret nem számít, igazából azt a felét le is kell vágni a szimmeringről. Így kapnánk egy tárcsát, melyet 3 db kis csavarral fel lehetne rögzíteni a kuplungfedélre, és akkor a szimmering húzná be középre a fogasléces tengelyt, amiatt nem tudna zörögni.
Jó, ez nem olyan precíz mint a Berber-féle műanyagozás...
Nem igazán értek veled egyet, mert ez egy öntött forma utólag megesztergálva. Ha ki lenne lapolva ugyanabból a fogásból, igazad lenne, de így azt kell mondjam nem. Nem futhat az öntvény és a furat együtt. Nincs oka rá.

A furat ovalitását kizárólag 2 pontos mikróval lehetne mérni, mert a 3 pontos is csalna. Az órázás meg a persely oldalán lévő luk miatt kizárt. Aztán ha belegondolsz, ami belemegy az se körkörös csap, hanem kb 200-210 fokos ív.
Hello bapity
3 dobozos konzolt raktatok föl? Neked van oldaldobozod?
Igen látom hogy ez is kopott, este majd rakok képet az enyémről is.
Lehet megkérlek majd erre a műanyagos dologra, de előbb körülnézek, hogy nincs e véletlenül valakinek egy épp állapotú...
Amúgy a letörésen egyértelműen látszani kell, hogy mekkora a kopás, mert gyárilag ugye annak mindenhol egyformának kellene lennie.
Nnnnannná hogy a kép lemaradt!
Dobok egy képet róla. Már ez is kopott kicsit, de nem hiszem, hogy a letöréshez annyira menni kéne. Ha gondolod ezt is fel műanyagozom, de a beillesztéshez kéne a kihúzód esetleg.
Ha megkérlek meg tudnád nézni, hogy a tartalék kuplungfedeledben, a furat amiben csúszkál a tengely, az féloldalasan van e kopva. Nézd meg hogy a furat elején a letörés végig ugyan akkora e?
Ha esetleg jó lenne el tudjuk bóóóótolni?
Holnap estére csinálok képet, de annyit, hogy az alapból 2mm es letörés, nekem az egyik szélén kb fél mm-re csökken. Egyértelműen látszik a kopás.
Az értekezésed tökéletes. Szerintem is ez a baj. Én még időben elkeptam, és minden nehézség nélkül felműanyagoztam, aztán beilleszetettem a kihuzót. Nem lötyög. Kicsit se. Viszont nem tudom mennyire lesz tartós a megoldás.
Tudod lakva ismerni meg, de erről már irtam isten bizony, hogy 2 perces menet alatt a leghangosabb kütyüm a benzin pumpa volt, mivel üres volt a tankom, és csak levegőt tudott szívni. Aztán a szelepek, vez.lánc. Eghyenlőre jónak tűnik, de nem tudom mennyire lesz időt álló.
Szerintem domi nincs baj az értekezéseddel sőt,ha jól gondolom biztosan még sajna mingíg nem sikerült megfejteni,megoldani zörgő problémát ezért ez is lehet egy alternatíva. Tényleg Berber amit kiokoskodtál megoldás az végül is milyen eredményt hozott,meleg motornál csöndesedett esetleg megszűnt a hang vagy mi a helyzet vele?
Sziasztok!
Berber!
Amikor leszedted a deklit a kihúzó tengely furatának a helyénél nem vettél észre féloldalas kopást?
Levettem ma az enyémet, és láttam, hogy furat peremén lévő letörés valahol kisebb mint a többi részen. Ahogy levettem a deklit belepróbáltam a tengelyt és nem volt olyan vészesen nagy kottyanása. De az a probléma, hogy a kopás miatt megnőtt a távolság a fogaskerék és a fogasléc között. Emiatt az a tengely igen sokat el tud fordulni/mozdulni, így a kihúzó tányér üti a kihúzó tengelyt. Csak nem tudom, hogy kellene ezt a féloldalas kopást beszabályozni, hogy tengely visszakerüljön középre.
Nekem volt olyan jelenség, hogy amikor folyamatosan sokáig egy gázon mentem akkor megszűnt a hang, majd amikor leálltam, egy 5-10 másodperc után visszatért. Ez gondolom azért volt, mert ahogy a kuplung kosár forgott(és az axiál csapágyon kersztül valamekkora "kis" erőt átvitt a tengelyen) összefeszítette a fogaskerék-fogasléc kapcsolatot, majd amikor már nem forgott akkora fordulattal, nem feszült össze a fogazat, és megint jött a hang. Szóval valahogy meg kellene oldani hogy a fogaskerék és a fogasléc távolsága helyre álljon, akkor nem tudna a tengely elfordulni és minden jó lenne.
Majd megpróbálok erről a féloldalas kopásról jó minőségű képet feltenni.
Bocsi a hosszúra sikerült hozzászólásért.
Üdv
Hát akkor engem (is) átk@rtak...
2500 már szintetikus castrolt veszek, nem félszintetikust. Ez drága volt.
Ott vagyunk már?
Na felszereltük az öcsi hondájára a nonfargo-t.
Szia!
Az egy kicsit soknak tűnik, itt 1800/L ha a fekete dobozos GP-ről beszélsz.

Hajrá Lupus, ráérsz még, érzésem szerint is messze van még a jó idő.
Bevalom kicsit én is megfáztam a pincében mire kész lettem.
Én is vettem olajat tegnap az FJ-be. Castrol Actevo 20W50 4 L = 10000 Ft.- beszer áron.

Ha valakinek kell szóljon, bármilyen Castrol terméket beszerzek.
Az lesz vele szerintem is. Visza a dobozba. Márha kijön, és nem úgy kell kikapargatni, ebben a vadállat időben