Még valami, ha tudsz szerezni egy ütve csavar húzót az kihozza csak a megfelelő fejet kell belerakni.
Nekem kijött kicsi T száras megoldással is. De mielött megpróbálnád kitekerni üsd meg csavarhúzó által kalapáccsal.
Biztos ami tuti a fedélbe fogató csavarjait is küldjem?
Szia paragraf! Sajna emilt nem tudok küldeni szarakodik valami a gépemen,szóval a lábtartó, hát tudom, hogy az évszázad üzletét rontom el meg ügyi a bahamákra akartam menni az árán de ha persze ha neked is jó, akko kifizeted a posta köcséget és a tiéd ok? képet majd rakok föl róla .
Köszi Yami.
Biti már küldi nekem a cserealkatrészt. Én is agyalok a csavarok megfúrásán, már ha nem sikerül őket valahogy megindítani. Nagyon nem akarok vele kínlódni mert holnap nagyon sok dolgom lesz, de azért megpróbálok valamit okozni neki.
Ellenben, még az MZ-TS-ezős időkben megtanultam hogy nem éri meg tollrugót tenni a szénkefe alá. Fél óra alatt kilágyul. Egyszer leégett miatta a TS 150 dinamója...
Hali ! nekem dettó ugyanez volt az egyik ok a másik szinte nullás én faragtam bele egyet asszem flex szénkeféből.Ja és ellenőrizd a kinyomó rugókat enyi idő után ellágyulnak és nem tolja ki rendesen de egy golyóstollból ki lehet venni.A csavarokat nekem szét kellet fúrnom egy vékonyabb fúróval mint a csavar hogy a menet ne sérüljön.
Az én gépemben tuti hogy legalább 100000 Km-van. Tehát ha van időd rá nézd csak meg. Előjelek : gyengülő világítás és műszerfali fények, és gyengülő aksi.
Én még nem cseréltem, és szerintem ezek az eredetiek.Erre abból is tippelek hogy a csavarjai annyira be vannak gyógyulva hogy nem is tudom hogyan fogom őket lelazítani.Meg látszik az egészen hogy még nem volt szétszedve. Érdekes, hogy az alsó kefe totál elkopott, a felső viszont rendben van.
Szia Vilman!
Az érdekelne, hogy kb. hány tízezer km után lehet erre a szénkefe cserére felkészülni?Te már cseréltél, vagy ezek még eredetiek lehettek a motorodban?
Volt valami előjele, arra gondolok, hogy a töltéslámpa fel-fel villant vagy egyszer csak megszűnt a töltés minden előjel nélkül?
Nekem 91 000 km van most a 750-esben de még nem néztem a szénkeféket.Lehet, hogy még eredeti lehet?
Érdemes lenne megnéznem, vagy csak akkor foglalkozzak vele ha már egyáltalán nem tölt?
Üdv.:XJ750
Ezt a Nemzeti Közlekedési Hatóság Csongrád megyei képviselet azaz a Szeged kereskedőközben lévő vizsgaállomás oldaláról másoltam ki: Ezt követően a műszaki vizsgára bejelentkezhet, a bejelentkezés során kap igazolást attól a
vizsgáló állomástól, ahol a vizsgálatot elvégezik. Ezen igazolás egyszeri alkalomra szóló
útvonalengedélynek felel meg.
Hát akkor leírom. Most hoztam el a vasat. A vizsgadíj 15 ezer volt, plusz kerék centírozás, és a helyzetjelző lámpácskát cserélték ki, így (most le ne ess a székről) 21 ezerbe állt meg. Ja, meg új forgalmit kellett csináltatni, mert nem stimmelt az alvázszám a régibe , így új törzskönyvet is kapok. Az még egy ötszázas volt. Egyébként nem értem hogy lehet ekkora az eltérés város, és város között. Az autóknál, meg szinte mindenütt egyforma a díj.
Tudom, drága volt, de túl vagyok rajta, és két évig nem kell vinnem.
Nem fojtott változat az enyém, de az eladó is mondta, hogy nincs lefojtva. Igazából amikor megvettem és megküldtem a 47 -esen akkor lettem biztos a dologban.
Lupus! Pár oldallal ezelőtt láttam, hogy lehet eladó lesz a motorod, nem aktuális még?