Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked akkor CSAK a műszerfal a gondod. Lámpát akármit felrakhatsz. Ha jól látom a váznak semmi gondja. A teló egyengetés, az jó, de kapásból rendbe kéne hozni teljesen, szimering, olaj, csúszó... ne vacakolj vele. Fejegységet nézek. Jók a Saitó dobjaid! Esetleg kábelköteg is van, de ha újra kötöd, akkor forrassz is! Meg zsugorcső ragadós. Megéri! Amúgy telók is vannak ebayon. Néha annyiért is mint a görgőzés! Semmi lemez, takarás nem halt el? Sérülés?
Van nálam leszedő. Ha gondolod egy pillanat alatt lekaphatjuk....
Szerintem nem lóg be teljesen a végéig, de ha csak 2 centivel eltérsz a középponttól, akkor már nem verheted oda a menetet. Ha meg mégis beleütközöl, azt úgy is észreveszed és csak kicsit csavarnod kell a csavarhúzón, hogy eltérítsd a menettől (mivel a szűrű belseje üreges, és hálós szerkezetű, ezért könnyen deformálódik).
Mondjuk ez nem egy 5 perces mutatvány, főleg nem, ha először csinálja az ember. Nekem bevallom több mint fél órámba tellett a dolog, mert nagyon finomkodtam.
köszi a gyors választ!

bevallom nekem is eszembe jutott ez a megoldás de ahogy te is írtad túl barbárnak tűnt, gondoltam megkérdezem előbb tőletek hátha van más megoldás.

az a bizonyos csavar az olajszűrő végéig belóg? úgy láttam a szűrő végében is van egy relatív vékony átmérőjű menet....ezek szerint odáig belóg?
Empty!

Múlt tavasszal pontosan így jártam tesó Divijével (az enyém mindig könnyen lejött). Mivel az olajszűrőt úgy is kidobod, ezért nem szabad kímélni.
Fogj meg egy hosszú csavarhúzót, aminek kemény a vége (lehet kalapáccal ütni) és verd át keresztben az olajszűrőn (vigyázz, középpen ott van egy csavar ugyebár, szóval ne teljesen középpen üsd át rajta). Ha ez megvan, akkor már csak a csavarhúzó nyelét kell kalapáccsal ütögetned, hogy megengedjen a szűrő.
Barbár megoldásnak tűnhet, de ha nem megy másképp, akkor ezzel biztosan sikerül.

Ha van lehetőséged láncos olajszűrő leszedőhöz jutnod kölcsönbe, akkor azzal is meg lehet próbálkozni első körben (sokkal jobbak azok, mint a gumisak). Vannak egyéb szerszámok is kifejezetten olajszűrők leszedéséhez, de nem mind fér be a divi esetében és 3-4000 Ft-ba kerülnek. Én személy szerint nem költök ilyenre, inkább barbárkodom
Asszem láttalak is bent a városban úgy jó késő délután felé (talán 5-6 óra lehetett). Persze elsuhantál mellettem, de nem is vártam el, hogy felismerj. A hónap eleje óta fehér 5 ajtós Swiftnek álcázza magát a Skoda

Egész héten nagyon klafa idő volt. Már nagyon vártam a hétvégét, hogy én is végre gurulhassak egyet. Erre meg itt van ez az időjárás. Reménykedem benne, hogy azért nem ez lesz ezen a 2 szabad napomon.
Urak! A 2010.07.11 - 17 -ig történő túra lesz a végleges időpont, mert nekem lassan le kell adnom a főnökeimnél, hogy mikor szándékszom menni nyaralni. :(
üdvözletem mindenkinek!

segítséget és ötleteket szeretnék kérni!

az a probléma hogy ma olajszűrőt akartam cserélni csak éppen a régi úgy rá van szorulva, hogy az istennek nem akar lejönni.

azt még az előző tulaj intézte valszeg szervizben...nekem ez lenne az első csere.

tudtok esetleg valami tippet hogy hogyan lehetne leszedni? járt már valaki így?

előre is köszönöm!
Szóval van egy komplett motojkám aminek az első teloja hajlott ,az első lámpája és a müszerfal a km óra és a ford mérő is törött,ennyi.A telót görgöztetem ,kéne km óra ford mérő és müszerfal.A tartó javítható. Olyan motort szeretnék belőle csinálni/ha lessz pénzem rá/mint lupus motorja,mármint az xy.köszönöm a segítséged!
Hidd el menni fog. Tudni kéne hogy mi az ami van. Kiszámolni hogy mennyibe lesz..
Berber ááá rosszul látod csak egyik göbe/vagy mégse, /majd ha szétszedem kiderül Azt mondod ruházzam föl ezt a masinát? csak akkor nem divi lesz ami ugyi ,nem baj csak hát nem tom.Segítenél az ebay -on szétnézni,kéne egy müszerfal és egy első lámpa.A telót megpróbálom görgöztetni.KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!
Szevasz ifjú lovas,nézd meg a gépem képeit könnyen megeshet hogy eladó lesz,ez a gép nem zsákba cica.
Szia!
8-as anya / 10-es kulcsnyílású és fekete természetesen.
Részleteket megbeszéljük a takacs.zoltan. kukac rednet pont hu
Segítségedet köszönöm!
Üdv.:XJ750
Üdv!
Mekkora anyára kellene?Fekete műanyag jó?
Üdvözlet!
Diversion-hoz érdekel valakit gyári szerszámos?
Ha az a dugós dologra gondolsz a sor oldalán, az a gázállás érzékelő és a CDI-be (gyujtáselektrónika) megy. Én inkább erre az alvázra raknék át mindent. De felruházni se drága. Amúgy mindkét telója görbe. Tisztán láccik inne. Majd Te is látod ha kiveszed! Ha a váz nem sérült inkább ezt tartsd meg!
Ha jól tudom az újabb Divikbe (elsősorban UK kiadás) szereltek karbi fűtést. Ez az a drót amit látsz. Úgy tudom elvileg nincs semmi, ha nem kötöd be, de ezt majd nálam okosabbak megmondják... (max hidegben kicsit nehezebben indul)
Sziasztok! Berber köszi a segítséget!Most nem tudom eldönteni ,hogy mit csináljak.A divibe szeretném átrakni az új blokkot és az elsó telót a dupla féktárcsák miatt.Mindig a szimpla tárcsafék volt a problémám a divin ,nem a hatásfoka miatt,inkább a látvány miatt. A telót kiflistöl együtt átrakom a divire,kisebb átalakítás és kész. A gondom első körben, az új blokk átrakása a divibe, a karbikra megy egy vezeték ami a diviről hiányzik ezt nem tudom még hogy fogom megoldani.Esetleg valakinek van ötlete ne fogja vissza magát
Tegnap mentem egy 160 km-t estefelé.... Volt benne 180-is.... Megnyugtatott.
Van egy fejidomom ha kell... esetleg segítek alkatrészt az ebajrol. Az enyém is ilyen volt. Kis munka, kis pénz és szupi lesz!
Szia Bozontos42!
Köszönöm a segítő szándékot, de azt hiszem félre értettük egymást, nekem a műanyag takaró (dugó) kellene amit az anyára kell rányomni (zárófedél) és így nem látható az anya.
Köszi
Üdv.:XJ750
srácok vettem egy donort 2001es az eleje sérült.A telo görbe,érdekes csak a ball oldali a lámpa és a müszerfal törött.A lámpa elnyírta a gyújtás kapcsoló alatt a vezetékeket,lámpát és a műszerfalat lebontottam,ja 20e km van az órában 3 évet ált!vezetékeket összekötöttem le szigszalagoztam cseréltem benne biztit ,lehúztam a pipákat, átforgattam párszor a motort,hogy az oilt vegye föl, gyujtás, szivató és beindult 3év álás után szinte pöccre! Gyönyörü hangja van a motornak, se kuplung ,sem szelep hang!Örulök mint majom a farkának!
Én még tavasz környékén vettem az enyémet.Én is sokat olvasgattam utna meg ilyesmi. Én egy 95ös példányra tudtam szert tenni garantált 20000 km-el, mondjuk olaszból hoztuk ami kicsit körülményesnek hangzik de 360ezerben megvolt az egész. amiket itton megnéztünk azok kiábrándítóak voltak meg össze voltak már gányolva. de lehet hogy csak én fogtam ki ilyeneket itthon.
Üdv Xj tulajok!
Idén szeretnék vásárolni egy xj 600 -at , mert az egyik barátomnak is az van és a moci minden tulajdonsága megfelel az én elvárásaimnak!
Segítséget szeretnék kérni, hogy mit érdemes jobban megnézni a vásárlásakor, illetve mik a buktatói ennek a motornak! Vannak-e típushibái, vagy jellemző meghibásodások, esetleg arra utaló jelek? Mennyi még az a km állás amivel még bátran megvehető anélkül hogy nagyon tákolgatni kéne mikor hazahozom? Hallottam hogy sokat elmennek ezek a gépek gond nélkül, tehát 50-60ezer km-mel még nyugodtan megvehetek egyet? 97-es vagy fölötte lévő évjáratokban gondolkodtam, idősebb gépcsodában már nem merek, azért mégis....
Egyébként javítás esetén új alkatrészhez mennyire necces hozzájutni?
Köszönöm előre is!
Egy ifjú (és csóró) túramotoros
Sziasztok! xj750 ez jó lesz?