Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem engedd le a túltöltést! A motorban működés közben túlnyomás keletkezik, valahol ki fogja nyomni a felesleget, szimeringnél, a szelőzőn keresztül a légszűrőbe.
Valami rémlik még az olaj fék hatásról is!
Hát ebben most szerény számítások szerint 3,2 liter olaj került, ami jódarabig, nem mutatta magát. Most a maxig ér. Igaz nem is kell utántöltenem a kövi. 10.000 km-en. Én azért használok full. szint-es olajat, mert az kibírja ezt a ciklust. Igaz hangosabb a blokk, de az olaj nem ég meg, nem bomlik. Egyébként a max 90 C-fokos hő miatt is megtehetem. Ja és amiért kapom 3300Ft/liter szerintem nem horror. Amit leeresztettem az is inkább barna mint fekete.
Ez így nem teljesen igaz.. Mert a szervízkönyvbe benne van hogy mennyi olaj kell ha csak olajat cserélsz, és mennyi ha szűrőt is. Épp múltkor néztem...
Nekem 2,7 liter ment bele összesen. 5000 km alatt pedig egy decit kellett utána tölteni.
Berber
Általába mindig többet kell betölteni mint ami a blokk oldalára van írva, mert a kis japcsik nem számolták bele azt amit felvesz az olajszűrő.
Sziasztok!
Ha valakit érdekel egy yamaha xj900-as blokk. Akkor írjon emailt.
Kevés kilométerrel. jó állapotban. Iá:45000ft. De adom darabokban is.
motorsokk@citromail.hu
Nem akarom szépíteni a dolgot úgy érzem csúszásban,szerettem volna a hónap végére a blokkot vissza tenni de nem sikerült,most állítok szelepeket stb.no és azt is be ismerem hogy bazi hideg van és nem akarok szarrá fagyni. A lényeg hogy keréken a gép a kormány és az első lámpa is helyere került,szóval be lassultam .
Sziasztok!
Köszönöm az elismeréseket!
Jól esik.
Lupus hogy állsz?
Én 13.-án vizsgáztam utoljára 2-ből egyszerre
JJJJJEEEEEE! Megvannak a félévi vizsgáim! 3 hét nyugi következik......
Nagyon baba, jó ez a mentős fíling!
Még én is azt mondom tetszik Biti,jól néz ki TETSZIK
Csini !
Nagyon király. Fura, hogy nemis olyan régen még ilyeneken mentek a mocisjardok, a mostani FJR -ekhez képest.
Sziasztok!
Mint nemrég írtam elég jól haladtam a vassal, tehát "szinte" késznek nyilvánítottam. Már csak az első sárvédőm hiányzik ami szombaton meg is lesz. Nem bírtam magammal 1 év után kiszedtem a pincéből és erős fogösszeszorítva elhaladtam vele 1.5 Km-t. Íme a képek:
Üdv.
köszi az infót, a balosom megvan, párban nem szeretnék venni, csak ha nem találok használtból jobbosat.
a nagyobb gondom az, hogy a tükör helye sincs meg a jobb oldalon
A tükrökkel én is sokat szenvedtem! A gyári túl drága a Yamahára való gagyival nem látsz semmit. Csináltattam egy adapter, toldót, amivel a balos menetet jobbosra alakítja így már nagyobb a választék.
Nekem a TK-034-es bevált, hátra is látok és 160 fölött sem csukódik be.
http://kelomotor.hu/frame.htm
Ne szégyelld magad ! Így is jártam már...
Azthiszem, neked volt igazad. Megjött. Úgy szégyellem magam....
Jobban döntesz balra, lekopott a sztendered!
berber!
nem cinkelésnek szántam! komolyan írtam...
más:
van valakinek elfekvőben Divihez jobb oldali tükre és amibe belecsavarhatom azt?
Berber, milyen idő van a garázsban ? Ha nagyon hideg van az olaj lassan folyik szét a dermedés miatt. De szerintem erre már te is gondoltál. Vagy hülyeséget írtam ?
Ugye ezt nem komolyan írjátok... Döntögetem a gépet oldalsztenderről középre és át magam felé. és nem megy át a kémlelőn az olaj teteje. ILYEN NINCS! Csak ha a dobozok töltése NEM 1 liter! Vissza szedtem a kukábol a dobozokat is, hogy nem e elszámoltam magam. Tényleg 4 van!
Kissb tud valamit.
Így már jártam én is az olájjal.

Generátorlánc - asszem az XJ-kben a primerlánc hajtja a generátort is.