Yamaha XJ 600 51J típusú motormat épp felújítom. Néhány dolgott modernebbre cserélek rajta ezért van pár alkatrészem ami felesleges így eladnám őket. A következőktől válnék meg :
- fékkar+pumpa
- kuplungkar
- két kormány csonk - jobbos, balos- a súlyokkal
- két első féknyereg, szinte alig használt szinteres betétekkel
- Szelep dekni
- Egy karburátorsor
- 4 darab gumi a motorblokk és karburátor közé, nem tudom pontosan hogyan hívják, lehet hogy beszívó torkok?
- Felső villahíd amire a kormányt lehet felfogatni, "superbike" kormány felfogatására - nem pászol csak Diversion vagy FZ motorokra.
-egy kicsit lenyüstölt hátsó rész az alúminium kapaszkodóval, hátsó lámpával, és egy rászerelt Givi adapterrel topcase részére.
- Egy 42 literes givi topcase doboz.
- ill. van két kb. 33 literes szövet oldaltáskám.
Ha valami a fent felsoroltak közül érdekel valakit jelezze és küldök róla képet.
Szerintem is, azért kellene a ,méret, ha nem sikerül megnézem az elektromos alkatrészes boltban. (ezt jól megasszondtam) ott tuti olcsóbb, nem is kevéssel.
Még nem oldódott meg, holnap fog kiderülni, hogy meg tudja-e csinálni. Nagyon remélem, hogy sikerülni fog neki mert ez az 5-6000Ft nagyon sok érte szerintem.
Misii a biker world-ban találtam de csak hasonlót (típust) azt is két fajta kefe mérettel. 5790-5890 Ft
Gondoltam itt a fervill kft-nél méret alapján lehet találtam volna olcsóbbat.
Örülök, hogy megoldódott.
Sajnos Fecó nem én voltam a videón de a hasonlóság tényleg meg volt ha jól láttam az egy 1200 gép volt,Berber volt a tökös legény ő legalább le ment,nekem maradt a kis család............de még lesz lehetőség és akkor megyek.
Ahhoz képest, hogy országos rendezvény volt elég kevesen voltak, biztos maradt a végére is bableves. Talán lupus gépét láttam egy videón, de lehet, hogy tévedek.
A Citadellán egy szép nyári napon 5-6-szor többen vannak. Valószínű csak a leg elvetemültebbek tolták ki a gépet.
Holnap viszem a vasat vizsgára, kicsit átnéztem. Az idő szerintem erre volt alkalmas.
Kipróbáltam az új aksit, valami csoda!
Már azon gondolkodtam elektromosan hajtom a gépet úgy is drága a benzin!
Köszi csókák !
Én már próbáltam a hét végén vizes borogatást, svéd cseppet, oregáno olajat, meg talán még macskaalmot is tettem volna rá ha tudnám hogy használ.
Szia Vil!
A szél miatt én se nagyon mentem nekem a térdem fázott meg a héten, de szeremcsére már javul.
Nem tudom még olvastad-e, nekem fülre a kövirózsa nedve jött be zsepin átszűrve. Páromnak is segített Ő is elég fülfájós.
Jobbulást.
Üdv.
Lupus, megnéztem a 250-es fzx-et, nagyon tetszik, és kisebb túrákra alkalmas lenne, bár talán a kétszemélyezést már nem szeretné. Mindenesetre jónak tűnik, de félek az alkatrész ellátástól, meghát csak japán belpiacosok ezek is. Tudtok valamit bővebben róla? Nem sok eladó van neten, és leírást se nagyon találok róla...
Köszi a választ Lupus!
A problémám nem a megtartással meg a súlyával van, az oktatáson az 500-as gépek is 200 kiló körül vannak. Inkább attól tartok hogy pl ha homkos padkán, útszélen állok meg akkor nem elég az a kis felület a talpamból ami leér, ahhoz hogy ne csússzon ki alólam. Mellesleg 2-300 km-es túráknál csak jobb lenne úgy pihizni a pirosnál hogy cuppra állok a talajon. Alacsony létedre neked ez nem gond? csak én parázok rá nagyon?
Hát gabben, ha 600-ra akarsz ülni barátkozz meg hogy ilyen a súlya, a magasságán még lehet kicsit igazítani vagy ha egyik sem kompromisszum számodra ülj egy kisebb ccm gépre azok könnyebbek és kezdésnek is alkalmasabbak. amúgy én még nálad is alacsonyabb vagyok és lányok is sokan járnak ezzel a típussal, csak rutin kérdése hogy meg fogd,de az sok gyakorlás és idő.
Üdv Mindenkinek!
Már írtam ide pár hete, hogy egy XJ 600-as mocit szeretnék, azóta is bújom a netet, utána olvastam minden előnyének, hátrányának stb...
Egyik nap csörög a teló, egy régi komám szólt, hogy ő kitolja az ő yamata csodáját az első indításra idén. Nagyon megörültem, rohantam hogy megcsodálhassam, és hosszas dumaparty után felpattantam rá, nem bírtam tovább. :D
Ám de jött amire nem gondoltam!
Mivel az én drága Apukám anno sajnálta az időt hogy még egyet toljon az én drága Anyukámon, most sajna szembesülnöm kellett a ténnyel: én már nem leszek magasabb! Hát igen, nem éri el teljes talpfelületem a talajt, ha egy ilyen xj-re csücsülök! :S nem elég az a 169 cm, amivel megáldott az ég, vagy csak a testem nagyon aránytalan és rövidek a lábaim. kb olyan pozícióban ér le mint amikor a nők tűsarkúban vannak, és félek hogy ez a biztonságos túrázáshoz nem elég. Vagy tévedek? Azért csak 200 kg az a gép.
Most kutatom a netet mi lenne a megoldás, másik gép, vagy le kéne kicsit ültetni?
Járt már valaki hasonló cipőben?
Ahoy!
Kiderült, hogy mi volt annyira zajos. A 4-es hengernél levő szelephézag lapka egyszerűen 2-é törött (eleve nem lehetett jól bent, mert volt zörej előtte is). Nagyon megnövekedett a szelephézag, meg az a 2 fémdarab ott bukfencezett vezérműtengelynél. Szóval ezek így együtt okozták azt a zajt.
A szerelő srác elismerte, hogy valamit ő nem rakhatott vissza jól, ezért ingyen megjavítja (szerez egy új lapkát, meg beteszi rendesen).
Yamaha XJ 600 51J típusú motormat épp felújítom. Néhány dolgott modernebbre cserélek rajta ezért van pár alkatrészem ami felesleges így eladnám őket. A következőktől válnék meg :
- fékkar+pumpa
- kuplungkar
- két kormány csonk - jobbos, balos- a súlyokkal
- két első féknyereg, szinte alig használt szinteres betétekkel
- Szelep dekni
- Egy karburátorsor
- 4 darab gumi a motorblokk és karburátor közé, nem tudom pontosan hogyan hívják, lehet hogy beszívó torkok?
- Felső villahíd amire a kormányt lehet felfogatni, "superbike" kormány felfogatására - nem pászol csak Diversion vagy FZ motorokra.
-egy kicsit lenyüstölt hátsó rész az alúminium kapaszkodóval, hátsó lámpával, és egy rászerelt Givi adapterrel topcase részére.
- Egy 42 literes givi topcase doboz.
- ill. van két kb. 33 literes szövet oldaltáskám.
Ha valami a fent felsoroltak közül érdekel valakit jelezze és küldök róla képet.