most járunk 43ezernél. először azt hittem hogy csak a kuplung de biztos ami biztos kicserélem azt is, mert szeretek hosszú távokat menni, és nem szeretném hogy valami hiba miatt meg kelljen állni. mondjuk az xj-k nem arról híresek hogy buszt vagy trailert kell hozzájuk hívni. amúgy van a lácnak feszítője, mindjárt belinkelek egy veblapot ahonnan le bírod szedni a motor összes robbantott rajzát!
Hát nem lehetetlen, és előfordulhat, hogy véletlenül, megesett hogy a kuplung hang elment. Ez még nem végleges kinyilatkoztatás, és tévedhetek ágyú nagyot, de beindítva, 1-2 perces járatásban, szivató elvéve ócska alapjárat mellett, csak a kuplungom nem csattogott. Mondom, nem 100%. Előfordulhat. A szelepek, és a vezérműlánc hangosabb volt.
pinion!
majd ha szét szeded akkor kíváncsi leszek arra a lánc dologra....
nézegettem a képeket de nem tiszta nekem hogy valami feszíti-e azt vagy csak úgy van..
illetve mennyit ment a géped ,hogy cserélni kell?
Más már cserélte azt itt a fórumosok közül?
nah kíváncsi leszek! én szedem ki a blokkot a hétvégén, kap egy új generátorláncot, meg egy szelephézag állításon is átesik. mostmár muszáj szezonkészre csinálni:D
Kedves motoros cimborák,hosszú évek óta járok egy jó kis blues zenekarral,nyáron Várpalotán lesz egy fesztivál és nagyon szeretnének a srácok ott zenélni ehhez viszont sok-sok szavazatra lenne szükség,tehát ez úton kérnélek benneteket segítsetek bennünket a szavazatotokkal amit az alábbi honlapon találtok http//pannoniafestivál.hu a zenekarra M.C.S Blues Band névvel tudtok MIND AZ 5 helyre beírva szavazni, pontosan írjátok a kis-nagy betűket pont és szó közöket figyelembe mert különben nem fogadják el. Kérlek benneteket SEGÍTSETEK nekünk. Nagyon köszönöm, a kis lupus
Hát belefaragtam a kihúzó pöcköt. Nem lotyog. Nem kotyog, de még valamire rájöttem, hogy elfordulni is eltud, persze csak egy kicsit, amíg a fogasléc engedi. Ott is tud hangot adni, bár ez már valószerűtlen. Olaj nélkül be se ment a pöcök a lukba, annyira stabil, viszont könnyedén kuplungolható kézzel. Nem fog akadni.
No meglássuk milyen lesz a hangja.
Nohát akkor mutogatom mikre jutottam.
1-ső kép a kihúzó hátán egyértelmű maródás/verődés nyomok (a felhordott PTFE (teflon) ne zavarjon meg senkit) ami a kuplung fedél magasságába eseik. Meg letyegtettem a dekniben is, erről nem készült fil, higgyétek el nyomja rendesen.
Többi kép a kiműanyagozás előkészítés, felhordás, kötés alatt a köv. képek. Ezután még illesztve lesz! kb. 0,2 mm került a falra.
Mivel nekem fent van a 150-es és higgyétek el kényelmesen fel megy a 160-as is azt mondom nyugodtan tedd fel de a kanyarogni is újra mg kell vele tanulni mert teljesen másképp viselkedik a gép,ez már tapasztalat.
Köszönöm a gyors választ, kiprobálom, hogy milyen. Majd megírom a tapasztalataimat a 160as gumival kapcsolatban. Bár szerintem a mostani leharcolt gumimnál tuti hogy jobb lesz.
robbantott rajzok
majd ha szét szeded akkor kíváncsi leszek arra a lánc dologra....
nézegettem a képeket de nem tiszta nekem hogy valami feszíti-e azt vagy csak úgy van..
illetve mennyit ment a géped ,hogy cserélni kell?
Más már cserélte azt itt a fórumosok közül?
Holnap még dobok egy másik szavazást a melóhelyről.
Sok sikert!
No meglássuk milyen lesz a hangja.
1-ső kép a kihúzó hátán egyértelmű maródás/verődés nyomok (a felhordott PTFE (teflon) ne zavarjon meg senkit) ami a kuplung fedél magasságába eseik. Meg letyegtettem a dekniben is, erről nem készült fil, higgyétek el nyomja rendesen.
Többi kép a kiműanyagozás előkészítés, felhordás, kötés alatt a köv. képek. Ezután még illesztve lesz! kb. 0,2 mm került a falra.
Meglátjuk.