Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hm.. ártorlódás, vagy másképp kellene nevezni?
http://www.kepesmotor.hu/yamah...

ennyiért
láttam már divit is...
Nekem Bridgeston Bt45 van fenn 3. éve. Nagyon szeretem. 140-es. Érzésre jobb mint az eredeti 130-as Maki 100x (nem is tudom hogy bírtam vele.)

Ha ingyér van a gumi egy próbát megér, de ne menj vele 100-al se, mert meghasz! Hogy kanyarban milyen lesz, ki tudja. Lehet csak egyenesen fox tudni menni. Viszont a fogyasztásod felugrik az fix. Azthiszem egyébként van itt gép amin 150-van (Lupus kolléga?)
Igen ezt mi is a haverom dnyepr jéhez szoktuk mondani. Még 7 év alatt nem tudtuk elérni hogy ne csöpögjön az olaj. Pedig már hengert cseréltünk rajta meg minden...
Csak azért kérdezem, mert sikerült hozzájutnom 1 160as gumihoz, és a mostani elég kopott, ezért gondoltam, hogy meg kéne próbálni.
160-as gumi a gyári felnire, ha esetleg fel is menne, nagyon deformálódik és kisebb lesz a futófelületed, mint a 130-assal. Szélesebb felnivel megoldható, de szerintem az nem megy be a lengőkarok között. 140-es gumi szépen felmegy amúgy, ha mindenképp szélesebb gumit akarsz és olcsóbb is. Szerintem csak optikai hatása van, mert 130 és 140-es gumival is elég stabil és jól irányítható a gép.
A telóvédő az sufni tuning, az idom viszont kapható boltban. Nem gyári, de talán valami amerikai oldalon láttam ilyet. Nekem nem teszik amúgy.....
Gyárilag 130-as van rajta a gumisok is max egy mérettel nagyobbat javasolnak.
Szerintem lefordulna a felniről.
Egész hól mutat a masinád legalább is képről.
haliho! Azt szeretném kérdezni, hogy 600as divire 160as gumi felmegy-e hátra? És ha felfér, megéri-e feltenni?
Elöre is köszi a választ!
misii
De azt Orosz mérnökök tervezték csöpögősre.
Nekem azt tanították, hogy ami lötyög az le fog esni....
Rendben, köszi tarka!
Persze hogynem. A fogasléc miatt, nézd meg jobban, majd a fele hiányzik, de nem ovál ne írj már ilyet!
Azért cikis a persely, mert csak támasztásról lehet igazándiból szó és a fogasléc felé el is tud moccanni. Az meg ráadásul (komoly okból biztos , és nem azért mert így könnyebb lefogazni ) mozog mivel kereszt csappal rögzített. Egyszóval nem tudom mit fogna egy persely
Ezt gyártották hozzá, és a 900-hoz is létezett. Van is itt egy pécsi srác, akinek idomos a 900-as zöld gépe (Sajna a nickje nem ugrik be, ritkán ír). Nagyonszép, de esésnél ménkű drága.
Szerbia. Amiről beszéltünk reggel (ami kör alakú,tudod) nem kell, már vett gyárit.

Ha van érdeklődő megkereslek.
Meg azért csöpög az olaj mert van benne....
Ilyeneket nekem is mindig mondanak...
nekem tetszik a telógumit leszámítva
Nem teljesen kööör? Képesek voltak oválisra megcsinálni? Vagy ilyen mittommilyen alakúra. Akkor a perselyezés kilőve. Ezt a felületre műanyag réteget felvinni, hogy tudod megcsinálni? Gondolom ahol dolgozol van erre valami technológia nem?
Minden tiszteletem a tiétek ennyi energiát!
Ladás időből volt egy szeki akivel bütyköltettem a masinát és ő a következő filozófiát tárta elém mikor céloztam rá, hogy a szelepeknek elég erős a hangja. (Nem a vezérléssel van baj, hanem a rádió nem elég hangos)
Én kerestem kuplung visszahúzó rugót, de már sikerült beszerezni a Yamaha worldnél, 800Ft-ért. Egész korrekt a társaság 3-4 nap alatt szállítanak mindent.

Láttátok már ezt a masinát? Vajon ez valami ritka gyári vagy ügyes sufni turing lehet?
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Semmi gond. Egyébként nekem 2 deklim van. (Az egyik ettől kezdve felesleges.) Valaki keresett kuplung visszahúzó rugót, olajbetöltő sapkát, meg ilyenek vannak.

A felfúrást nem annyira javallanám A zörgés ellen meg nagyon célszerű lenne műanyagos perselyezés. Siklása is jobb meg minden. Még 1 gondolat. A kihúzó pöcök se teljes kör keresztmetszet, mégcsak nem is 2/3 kör, úgyhogy rendesen gáz ez az egész. Hameg nagyon szoros, akkor a kuplungolás lesz kemény.
Még annyit megtudnál tenni, hogy a dekliről további képeket raksz be? Mert szerintem én fogok venni egyet és megpróbálom a furatot felfúrni,majd megdörzsárazni, majd egy persely bele és hátha jólesz. Csak erről kellene egy két kép nekem, hogy meglehet e csinálni. Köszi
üdv!
itt vannak a képek, ahogy ígértem.

berber!
örülök, hogy megcsináltad ezt a videót. tuti nem fogom szétszedni és megnézni a sajátomat, hogy mi zöröghet
Csak pár szóban: Műanyagot fogok felvinni a felületre, vékony rétegben, majd kap egy lehelet teflont azt kész. Kb. 1-2 tizedes réteget tudok létrehozni, és igen jó a tpadása, bírja az olajat, és a mechanikus nyúzást. A teflont, meg kiszilárdulás előtt megkapja, úgyhogy össze fognak gyógyulni. Ha lejön az se túl nagy baj, mert nem fog semmit tönkretenni. Bár nem hiszem.
De kíváncsi vagyok mit találtál ki.
Nem lehetne a fedél furatán tágítani? Akkor már meglenne a falvastagság egy megfelelő perselynek.. Érdemes lenne egy tartalék fedéllel kipróbálni. Én is most olajcsere alkalmával ki szeretném iktatni ezt a hibát és én is arra jutottam, hogy csak ott kottyanhat.
Beugrott valami! Sikítani fogsz ha jó lesz, és elmondom hogyan!

=ez mind Te leszel!
Sajnos elsaccoltam magam. A tengely 14,95 mm A luk meg 15,5-nél kisebb mm. Tehát persely szóba sem jöhet. (etalonokkal tudtam csak próbálkozni, mert 60mm mélyen van, és a subler nem viszi.)
Kb. 20 mm-t beül a fogasléc a lukba, tehát szinte megvezetettnek kellene tekintenem. A kupplungfedél meg aluból van, úgyhogy úgy kopik ahogy akar.... nem tudom mit kéne tennem. Szétszedtem a teljes kuplungot, hogy nem e tévedek, de nem leltem más okot.
Szerintem a japó is pont így vakarta a bubját annó. ~0,45~0,55 mm-es résben nincs ami megfogja ezt a szart, ezért aztán csak zörögni tud. Ha határozott lenne a helyzete....