Nekem Bridgeston Bt45 van fenn 3. éve. Nagyon szeretem. 140-es. Érzésre jobb mint az eredeti 130-as Maki 100x (nem is tudom hogy bírtam vele.)
Ha ingyér van a gumi egy próbát megér, de ne menj vele 100-al se, mert meghasz! Hogy kanyarban milyen lesz, ki tudja. Lehet csak egyenesen fox tudni menni. Viszont a fogyasztásod felugrik az fix. Azthiszem egyébként van itt gép amin 150-van (Lupus kolléga?)
Igen ezt mi is a haverom dnyepr jéhez szoktuk mondani. Még 7 év alatt nem tudtuk elérni hogy ne csöpögjön az olaj. Pedig már hengert cseréltünk rajta meg minden...
160-as gumi a gyári felnire, ha esetleg fel is menne, nagyon deformálódik és kisebb lesz a futófelületed, mint a 130-assal. Szélesebb felnivel megoldható, de szerintem az nem megy be a lengőkarok között. 140-es gumi szépen felmegy amúgy, ha mindenképp szélesebb gumit akarsz és olcsóbb is. Szerintem csak optikai hatása van, mert 130 és 140-es gumival is elég stabil és jól irányítható a gép.
Gyárilag 130-as van rajta a gumisok is max egy mérettel nagyobbat javasolnak.
Szerintem lefordulna a felniről.
Egész hól mutat a masinád legalább is képről.
Persze hogynem. A fogasléc miatt, nézd meg jobban, majd a fele hiányzik, de nem ovál ne írj már ilyet!
Azért cikis a persely, mert csak támasztásról lehet igazándiból szó és a fogasléc felé el is tud moccanni. Az meg ráadásul (komoly okból biztos , és nem azért mert így könnyebb lefogazni ) mozog mivel kereszt csappal rögzített. Egyszóval nem tudom mit fogna egy persely
Ezt gyártották hozzá, és a 900-hoz is létezett. Van is itt egy pécsi srác, akinek idomos a 900-as zöld gépe (Sajna a nickje nem ugrik be, ritkán ír). Nagyonszép, de esésnél ménkű drága.
Nem teljesen kööör? Képesek voltak oválisra megcsinálni? Vagy ilyen mittommilyen alakúra. Akkor a perselyezés kilőve. Ezt a felületre műanyag réteget felvinni, hogy tudod megcsinálni? Gondolom ahol dolgozol van erre valami technológia nem?
Minden tiszteletem a tiétek ennyi energiát!
Ladás időből volt egy szeki akivel bütyköltettem a masinát és ő a következő filozófiát tárta elém mikor céloztam rá, hogy a szelepeknek elég erős a hangja. (Nem a vezérléssel van baj, hanem a rádió nem elég hangos)
Én kerestem kuplung visszahúzó rugót, de már sikerült beszerezni a Yamaha worldnél, 800Ft-ért. Egész korrekt a társaság 3-4 nap alatt szállítanak mindent.
Semmi gond. Egyébként nekem 2 deklim van. (Az egyik ettől kezdve felesleges.) Valaki keresett kuplung visszahúzó rugót, olajbetöltő sapkát, meg ilyenek vannak.
A felfúrást nem annyira javallanám A zörgés ellen meg nagyon célszerű lenne műanyagos perselyezés. Siklása is jobb meg minden. Még 1 gondolat. A kihúzó pöcök se teljes kör keresztmetszet, mégcsak nem is 2/3 kör, úgyhogy rendesen gáz ez az egész. Hameg nagyon szoros, akkor a kuplungolás lesz kemény.
Még annyit megtudnál tenni, hogy a dekliről további képeket raksz be? Mert szerintem én fogok venni egyet és megpróbálom a furatot felfúrni,majd megdörzsárazni, majd egy persely bele és hátha jólesz. Csak erről kellene egy két kép nekem, hogy meglehet e csinálni. Köszi
Csak pár szóban: Műanyagot fogok felvinni a felületre, vékony rétegben, majd kap egy lehelet teflont azt kész. Kb. 1-2 tizedes réteget tudok létrehozni, és igen jó a tpadása, bírja az olajat, és a mechanikus nyúzást. A teflont, meg kiszilárdulás előtt megkapja, úgyhogy össze fognak gyógyulni. Ha lejön az se túl nagy baj, mert nem fog semmit tönkretenni. Bár nem hiszem.
Nem lehetne a fedél furatán tágítani? Akkor már meglenne a falvastagság egy megfelelő perselynek.. Érdemes lenne egy tartalék fedéllel kipróbálni. Én is most olajcsere alkalmával ki szeretném iktatni ezt a hibát és én is arra jutottam, hogy csak ott kottyanhat.
Sajnos elsaccoltam magam. A tengely 14,95 mm A luk meg 15,5-nél kisebb mm. Tehát persely szóba sem jöhet. (etalonokkal tudtam csak próbálkozni, mert 60mm mélyen van, és a subler nem viszi.)
Kb. 20 mm-t beül a fogasléc a lukba, tehát szinte megvezetettnek kellene tekintenem. A kupplungfedél meg aluból van, úgyhogy úgy kopik ahogy akar.... nem tudom mit kéne tennem. Szétszedtem a teljes kuplungot, hogy nem e tévedek, de nem leltem más okot.
Szerintem a japó is pont így vakarta a bubját annó. ~0,45~0,55 mm-es résben nincs ami megfogja ezt a szart, ezért aztán csak zörögni tud. Ha határozott lenne a helyzete....
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
ennyiért
láttam már divit is...