Sikerült kiszedni az önindítót. Szétszedése után észrevettem, hogy az egyik szénkefe teljesen elkopott, már nincs sok hátra neki. Hol tudok szénkefét szerezni hozzá, és mennyibe fog kerülni?
Misii
Vedd le róla a vezetéket, amit egy hatos csavar fog. Ez után kalapács nyelével egy kicsit kocogtasd meg oldalirányba. Aztán erős kézzel kissé oldal irányba mozgatva húzd ki a helyéről. Ennyi.
Lupus Köszönöm a segítséged. Igazán remek érzés hogy ismét csatasorba és bevethető állapotban tudhatom a kis zöld cirkálót
Ui: a hátsó fék már nem nyávog.
Üdv:L
O.K Berber meglátjuk, a poén hogy az asszony jobban akar menni mint én ( innen tudom hogy nem sok kell és ő is saját lovon fog ülni) ha megyünk hívlak!
Tegnap újítottam egy 97-es XJ600S-t. Mivel kezdő motoros vagyok, jól jönne rá egy bukócső. Újonnan elég borsos az ára. Van esetleg valami tippetek, honnan lehetne jóárasítva szerezni? Esetleg nincs valakinek eladó?
Szia Józsi!
Balról jobbra mondanám hogy mik azok:
1. (kis hengeres kütyü): karburátorfűtés hőkapcsolója
2. Vészvillogó reléje
3. Indexrelé
4. Karburátor fűtés reléje
5. Na erre nem jut eszembe megfelelő magyar szó, tulajdonképpen ebben több relé van, pl. ezen keresztül jelez vissza az olajszint-mérő, az üresjárat visszajelzője is itt kapcsolódik, a benzinpumpa is innen kapja a villanyt, a vészkapcsoló itt bontja a motorelektronika körét stb...
Ma én is kerültem egyet, de a sisak és a kabát közötti fél centis helyen jéghideg levegő jött, az ujjaim meg rendesen fáztak a hiper-szuper kesztyűben. Mindösszesen 16 km-t mentem, volt egy-két 120-as tempó is. Maradok a sörnél egyenlőre.
Oké Lupus !
Reggelre begyulladt a jobb fülem. Fáj, meg van dagadva és kb 70%-os vele a hallásom. Szegény motorost még az ág is húzza ezen a "tavasz"-on...
Ha összemegy ma a generátor, meg ha hétfőig rendbe jön a fülem akkor jövök.
Hát ha úgy lesz hogy hát ha mégis akkor lehot csatlakozom Lupus komához Veszprémből. Addig még fel kell raknom a generátor fedelét, mert idáig sajna nem volt rá időm. De holnap délelőtt ráugrom a témára.
Vedd le róla a vezetéket, amit egy hatos csavar fog. Ez után kalapács nyelével egy kicsit kocogtasd meg oldalirányba. Aztán erős kézzel kissé oldal irányba mozgatva húzd ki a helyéről. Ennyi.
Ui: a hátsó fék már nem nyávog.
Üdv:L
Autóval ugyan, do ott leszünk!
Az önindítót hogy tudom kiszedni a helyéről? Fogja 2 csavar, azt kiszedtem, lötyög de tovább nem sikerült jutnom.
Tegnap újítottam egy 97-es XJ600S-t. Mivel kezdő motoros vagyok, jól jönne rá egy bukócső. Újonnan elég borsos az ára. Van esetleg valami tippetek, honnan lehetne jóárasítva szerezni? Esetleg nincs valakinek eladó?
Ha valaki elindul annak jó utat és időt kívánok !
Balról jobbra mondanám hogy mik azok:
1. (kis hengeres kütyü): karburátorfűtés hőkapcsolója
2. Vészvillogó reléje
3. Indexrelé
4. Karburátor fűtés reléje
5. Na erre nem jut eszembe megfelelő magyar szó, tulajdonképpen ebben több relé van, pl. ezen keresztül jelez vissza az olajszint-mérő, az üresjárat visszajelzője is itt kapcsolódik, a benzinpumpa is innen kapja a villanyt, a vészkapcsoló itt bontja a motorelektronika körét stb...
Már jó régen felvettelek MSN-re, még nem jeleztél vissza.
Esténként a gépnél vagyok.
Elnéztem valamit a régi kefetartó csavarjainál, de sikerült megoldani.
Majd szóban elmondom mert leírva hosszú lenne.
Sikerült összetolnod?
Reggelre begyulladt a jobb fülem. Fáj, meg van dagadva és kb 70%-os vele a hallásom. Szegény motorost még az ág is húzza ezen a "tavasz"-on...
Ha összemegy ma a generátor, meg ha hétfőig rendbe jön a fülem akkor jövök.
TEHÁT még egyszer : Hát ha úgy lesz hogy mégis, akkor lehet hogy én is csatlakozom Lupus komához...