Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sikerült kiszedni az önindítót. Szétszedése után észrevettem, hogy az egyik szénkefe teljesen elkopott, már nincs sok hátra neki. Hol tudok szénkefét szerezni hozzá, és mennyibe fog kerülni?
Nagyon szívesen Lacibá,kicsit meg vasaltad? szép az a kis Divi és jó is sok esemény mentes km kívánok neked!
Köszi a gyors választ, délután megpróbálom! Ki akarom puculni, mert hol müködik, hol nem
Misii
Vedd le róla a vezetéket, amit egy hatos csavar fog. Ez után kalapács nyelével egy kicsit kocogtasd meg oldalirányba. Aztán erős kézzel kissé oldal irányba mozgatva húzd ki a helyéről. Ennyi.
Lupus Köszönöm a segítséged. Igazán remek érzés hogy ismét csatasorba és bevethető állapotban tudhatom a kis zöld cirkálót
Ui: a hátsó fék már nem nyávog.
Üdv:L
Meg jegyzem süt a nap !
O.K Berber meglátjuk, a poén hogy az asszony jobban akar menni mint én ( innen tudom hogy nem sok kell és ő is saját lovon fog ülni) ha megyünk hívlak!
Szolgálati közlemény!
Autóval ugyan, do ott leszünk!

Helló!
Az önindítót hogy tudom kiszedni a helyéről? Fogja 2 csavar, azt kiszedtem, lötyög de tovább nem sikerült jutnom.
Köszi !
Sziasztok!

Tegnap újítottam egy 97-es XJ600S-t. Mivel kezdő motoros vagyok, jól jönne rá egy bukócső. Újonnan elég borsos az ára. Van esetleg valami tippetek, honnan lehetne jóárasítva szerezni? Esetleg nincs valakinek eladó?
A fülem még mindig nagyon fáj, valszeg én sem motorozom holnap.

Ha valaki elindul annak jó utat és időt kívánok !
Szia Józsi!
Balról jobbra mondanám hogy mik azok:
1. (kis hengeres kütyü): karburátorfűtés hőkapcsolója
2. Vészvillogó reléje
3. Indexrelé
4. Karburátor fűtés reléje
5. Na erre nem jut eszembe megfelelő magyar szó, tulajdonképpen ebben több relé van, pl. ezen keresztül jelez vissza az olajszint-mérő, az üresjárat visszajelzője is itt kapcsolódik, a benzinpumpa is innen kapja a villanyt, a vészkapcsoló itt bontja a motorelektronika körét stb...
Sziasztok! Mondja meg nekem valaki lécci ,hogy ezek mire valók? A jobb oldalon az idom alatt vannak.
Oké, felveszlek de én meg 3 műszakban nyomom, meg mostanában sokat vagyok távol a géptől. De azért szakítok rá időt.
Vil!
Már jó régen felvettelek MSN-re, még nem jeleztél vissza.
Esténként a gépnél vagyok.
Ma én is kerültem egyet, de a sisak és a kabát közötti fél centis helyen jéghideg levegő jött, az ujjaim meg rendesen fáztak a hiper-szuper kesztyűben. Mindösszesen 16 km-t mentem, volt egy-két 120-as tempó is. Maradok a sörnél egyenlőre.
Én feladtam 15.-ét. Pedig ha valaki el alkart menni az én voltam. Még autó se jár arra.... -1~5 fok esővel nekem nem megy....
Igen ! Már megvan.
Elnéztem valamit a régi kefetartó csavarjainál, de sikerült megoldani.
Majd szóban elmondom mert leírva hosszú lenne.
Szia Vilman!
Sikerült összetolnod?
Oké Lupus !
Reggelre begyulladt a jobb fülem. Fáj, meg van dagadva és kb 70%-os vele a hallásom. Szegény motorost még az ág is húzza ezen a "tavasz"-on...

Ha összemegy ma a generátor, meg ha hétfőig rendbe jön a fülem akkor jövök.
O.K Vilikém bár úgy lenne, telefonon addig még értekezünk,megyek mert vár ma egy Divi szét-össze szóval nem unatkozom!
Megszívat ez a UPC állandóan.

TEHÁT még egyszer : Hát ha úgy lesz hogy mégis, akkor lehet hogy én is csatlakozom Lupus komához...
Hát ha úgy lesz hogy hát ha mégis akkor lehot csatlakozom Lupus komához Veszprémből. Addig még fel kell raknom a generátor fedelét, mert idáig sajna nem volt rá időm. De holnap délelőtt ráugrom a témára.
Persze hogy az de még is hátha......