Berber látom mégis csak nyeregbe pattansz ha az idő is úgy engedi,folyamatosan melegszik és ez jó hír. Gondoltam hogy átmegyek hozzátok és onnan megyek Füredre de annak is örülök ha az égiek velünk lesznek,úgy hogy inkább indulok Vp-ből és remélem találkozunk oda lenn !
Sziasztok!
Óra szerint 55e km van benne, a német adásvételin 53e volt, amikor behozták 2009-ben.
Minden csapágy (5 db-ot mondott a szerelő) és szimmering cserélve lett. Azt nem tudom, hogy ebből mennyi volt az anyag. Kiszedve elvittem a kereket és készen visszakaptam, a kiszedett cuccokat pedig zacsiba.
Tegnap néztem a szerelésit, ma teszem vissza kereket. A tengely a lánckerék, vagy a féktárcsa oldaláról megy be? Nekem mintha fordítva lenne a szerelési rajzához képest.
Szia!
Ma lett kész a hátsó kerékcsapágy csere (még a gyári volt benne), 13,5e Ft volt, Koyo csapágyakkal. Az elfogadható ár amúgy?
Olaj és szűrőcseréken kívül egy szelephézag állítás lesz + karbiszinkron. Más úgy tűnik rendben van, nem talált rajta egyéb hibát a szerelő.
Szerintem Berber a motorozz.hu-n meghirdetett évadnyitóra gondol. Én meg is feledkeztem róla hogy az ilyenkor szokott lenni ezért gyorsan átnyálaztam a túrákat és ott bukkantam rá erre
Én még nem iratkoztam fel rá. Hozzám nagyon közel lesz a végállomás és még meggondolom, hogy felmenjek-e fehérvárra, hogy utána a többiekkel visszajöhessek.
Ki lett adva utasításba, hogy menjek pár száz km-t a géppel mielőtt visszamegyek siránkozni a nagy szelepzaj miatt a szerelőhöz. Azzal máris összejönne kicsit több mint 100 km. Alszom rá még párat.
Délelőtt úgy kellett kimelegíteni a szénkefetartó csavarjait a generátor fedeléből. Ezt sajna a szénkefetartó bánta meg. Sajnos erre volt szükség hogy az új Biti-félét be tudjam tenni. A szénkefék anyái pedig egyszerűen darabokra törtek amikor megpróbáltam lelazítani őket. A Yamaha szerelő spanom mondta később hogy gyárilag mind a 4 csavar be van ragasztva a helyére...
Mind1, a lényeg hogy holnap már lesz töltés a csapásmérőn .
én úgy emlékszem, hogy a féktárcsa felől megy be a hátsó tengely...
Óra szerint 55e km van benne, a német adásvételin 53e volt, amikor behozták 2009-ben.
Minden csapágy (5 db-ot mondott a szerelő) és szimmering cserélve lett. Azt nem tudom, hogy ebből mennyi volt az anyag. Kiszedve elvittem a kereket és készen visszakaptam, a kiszedett cuccokat pedig zacsiba.
Tegnap néztem a szerelésit, ma teszem vissza kereket. A tengely a lánckerék, vagy a féktárcsa oldaláról megy be? Nekem mintha fordítva lenne a szerelési rajzához képest.
Köszönöm
akkor nem sok munka lesz rajta
Ma lett kész a hátsó kerékcsapágy csere (még a gyári volt benne), 13,5e Ft volt, Koyo csapágyakkal. Az elfogadható ár amúgy?
Olaj és szűrőcseréken kívül egy szelephézag állítás lesz + karbiszinkron. Más úgy tűnik rendben van, nem talált rajta egyéb hibát a szerelő.
kell valamit faragni rajta? vagy motorozható?
Ezt a talit elvitte a cica...
Köszönöm szépen!
Rendes kép nincs még, ez elhozatal után, még mosás előtt készült:
xj
Megvettük, de a hóban és -5 fokban vasárnap nem tudtuk kipróbálni a végsebességet. :-)
Én még nem iratkoztam fel rá. Hozzám nagyon közel lesz a végállomás és még meggondolom, hogy felmenjek-e fehérvárra, hogy utána a többiekkel visszajöhessek.
Ki lett adva utasításba, hogy menjek pár száz km-t a géppel mielőtt visszamegyek siránkozni a nagy szelepzaj miatt a szerelőhöz. Azzal máris összejönne kicsit több mint 100 km. Alszom rá még párat.
Ha igen, akkor mondtam, hogy ki kell próbálni a végsebességét, és az elárulja.
(4 BR 085197)
Köszönöm
Ha jól tudom a porlasztónál lévő gumi karmantyúkban van a szűkítés, de szerintem a fúvókákat is cserélni kell.
(német motor, 25 kw)
XJ600S 4BR
Van rajta cserélhető benzinszűrő(vagy bármilyen)?
Webes boltokban nem találok.
Köszönöm
én a Wéberékhez mentem(Megamotors) ott vettem utángyártottat kb 2500 volt...
Mind1, a lényeg hogy holnap már lesz töltés a csapásmérőn .
Szeretnék üzemanyagszint jelző műszert és kijelzőt szerezni a 94-es XJ-hez!
Tudna esetleg valaki ajánlani valami jó occcsóót?