Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esztergályosban tudok segíteni, de a fal vastagság miatt talán jobb lehet a bronz persely.
Talán elsőre egy gagyi kuplung fedéllel kéne próbálkozni.
Téves. A fedélben nem forog, tehát nem koptat. A kuplung fedélben kopik szét, mert ott pörög. Aztán lötyög.

Kezdeti elképzelés:
Hát Berber koma így elsőre azt mondom nem lehetetlen hogy ez okozza a zajt. Tehát a fedélben lévő perselyt koptatja ki kb. 20ezer km után?
Az XJ 600 kuplung zakatolásról egy kis értekezés. A megoldást majd később nyomom, ha eszembe jut valami faintos.

Kupplung video

Ebbe a lukba kéne egy persejt tenni, ami stabilizálná a kuhúzót. Lehetőleg müanyag, olajálló, jó siklási tulajdonságú. A pöcök nem forg, csak csúszkál, nincs mechanikailag igénybe véve. Natúr 15 mm-es csőbe belefér, ragasztva, kevés perem, és a kiemelő fogaskeréknél egy henger metcettel gondolom. Hogy miből az még nem jött be...
Ajha... Nem tok hozzászólni sajna, Adrienn az iktatási osztályon dolgozik, így nem tud bővebb tájékoztatást adni. Ő is csak azt mondhatja ami mindenre jellemző : Minél nagyobb pénzeket behívni bármilyen ürüggyel, a lehető legtöbb ügyféltől, mindenáron, majd ezeket a pénzeket szépen tolni felfelé a csúcs felé...szerintem innen már te is érted.

Lassan már csak arra tudok gondolni hogy a cél itt már nem a hatalom fenntartása, hanem egyenesen a nép elszegényítése.
Többiek bocs az OFF miatt.
Vilman!
Nem kispályások ezek az apechnél. Egyszerűen lekopasztották a számláimat, minden figyelmeztetés és határozat nélkül. Valami homályos pótlék-pótlékolást magyarázott a picsa. Még a devizát is vitték, és nem tudom miért! Úgyhogy nem a túrával, hanem az ehavi fűtésszámlával is meg vagyok lőve!
A Divié esőáramú, ez nem lehet az...
Tegnap bandáztam a Puzsdi családnál és vázoltam a túrával kapcsolatos tudnivalókat.
A családfő nem engedi a fiukat a vad kelet meghódítására, inkább nyugat felé veszik az irányt a labancokhoz családosan.
Emlegetett valami sasfészket, amit szeretnének megnézni.
A 2011-es túrát talán a tapasztalataikra építve lehet megszervezni.
Nézd meg a service manualt, abban volt benne a kép, csak nem tudtam jobb minőségben kifényképezni a pdfből.
Oké, nekem ez nem jött le, Domi képéből nem sok lók*kit tudtam kivenni. De ha ti biztosak vagytok benne akkor nem szóltam....
jaja, csak nekem az a gumi takaró nincs rajta,azt azé nem mondtam..
jóreggelt!
domi köszönöm a képet. ezzel teljesen biztossá váltam a dologgal kapcsolatban.
és köszönöm mindenkinek aki hozzászólt. nem akartam ekkora lavinát elindítani
a felfelé állás mellett szól az is (a képen elég homályosan látszik), hogy van egy gumi takaró elem a karbik és a légszűrőház között, amin ki van alakítva átmenő hely(luk ) annak a két csonknak.
majd ha újra a motorom közelében leszek csinálok képet róla.
A fedélből kiindulva asszociáltam erre.
Jelenleg egy XJ 650 P-n teszi a dolgát.
Szerintem régebbinek látszik.
Sziasztok!
A képeitekből ítélve ez lehet egy Divi karburátor?
Üdv.: Biti
Nah még egy utolsó hozzászólás a cső helyzetével kapcsolatban, amelynek az állása tényleg teljesen valóban lényegtelen, de gyárilag így van...
A WD 40 semmire se elég. Használj Contactspray-t! Tacskó-ból jó. Azt ha szuper precíz akarsz lenni, gyertyázd le.
Oopsz! Én voltam félreérthető! Meg is ugrott a fogyasztásom annó, vagy fél literrel! Mehát nem állhattam meg az ucca alján szerelni... Megha megállok, ráfolyhat a hengerre is... Tehát pergetve hazajöttem, hogy jól szellőzzön, azt le a gyufát!
Át kell fújkodnom az FJ csokijait valamilyen kontaktsprével. Mit javasoltok ? A WD40 elég vagy használjak komolyabbat ?
Jaaaj bocs rosszul értelmeztem a mondatot... A morcosság a hengerre folyó benyának szólt...
Most amúgy ennyire idegesítettelek a kérdéssel?
Mind1 fogtam a lényegét...
Hát már hogyne tudna Domi ! Forgatható a csöcse !

XJ 900 és FJ 1200 detto...
Nekem átvan hajtva a másik oldalra, (mert könnyedén forog) és amikor az úszó fennakadt (a tisztítás után!) akkor itt folyt kifelé a benya, rá a hengerekre is... Lényegtelen! = szellőző! Alacsony(abb) nyomású térbe, (~légszűrő) nem köthető!