Ebbe a lukba kéne egy persejt tenni, ami stabilizálná a kuhúzót. Lehetőleg müanyag, olajálló, jó siklási tulajdonságú. A pöcök nem forg, csak csúszkál, nincs mechanikailag igénybe véve. Natúr 15 mm-es csőbe belefér, ragasztva, kevés perem, és a kiemelő fogaskeréknél egy henger metcettel gondolom. Hogy miből az még nem jött be...
Ajha... Nem tok hozzászólni sajna, Adrienn az iktatási osztályon dolgozik, így nem tud bővebb tájékoztatást adni. Ő is csak azt mondhatja ami mindenre jellemző : Minél nagyobb pénzeket behívni bármilyen ürüggyel, a lehető legtöbb ügyféltől, mindenáron, majd ezeket a pénzeket szépen tolni felfelé a csúcs felé...szerintem innen már te is érted.
Lassan már csak arra tudok gondolni hogy a cél itt már nem a hatalom fenntartása, hanem egyenesen a nép elszegényítése.
Többiek bocs az OFF miatt.
Vilman!
Nem kispályások ezek az apechnél. Egyszerűen lekopasztották a számláimat, minden figyelmeztetés és határozat nélkül. Valami homályos pótlék-pótlékolást magyarázott a picsa. Még a devizát is vitték, és nem tudom miért! Úgyhogy nem a túrával, hanem az ehavi fűtésszámlával is meg vagyok lőve!
Tegnap bandáztam a Puzsdi családnál és vázoltam a túrával kapcsolatos tudnivalókat.
A családfő nem engedi a fiukat a vad kelet meghódítására, inkább nyugat felé veszik az irányt a labancokhoz családosan.
Emlegetett valami sasfészket, amit szeretnének megnézni.
A 2011-es túrát talán a tapasztalataikra építve lehet megszervezni.
jóreggelt!
domi köszönöm a képet. ezzel teljesen biztossá váltam a dologgal kapcsolatban.
és köszönöm mindenkinek aki hozzászólt. nem akartam ekkora lavinát elindítani
a felfelé állás mellett szól az is (a képen elég homályosan látszik), hogy van egy gumi takaró elem a karbik és a légszűrőház között, amin ki van alakítva átmenő hely(luk ) annak a két csonknak.
majd ha újra a motorom közelében leszek csinálok képet róla.
Oopsz! Én voltam félreérthető! Meg is ugrott a fogyasztásom annó, vagy fél literrel! Mehát nem állhattam meg az ucca alján szerelni... Megha megállok, ráfolyhat a hengerre is... Tehát pergetve hazajöttem, hogy jól szellőzzön, azt le a gyufát!
Nekem átvan hajtva a másik oldalra, (mert könnyedén forog) és amikor az úszó fennakadt (a tisztítás után!) akkor itt folyt kifelé a benya, rá a hengerekre is... Lényegtelen! = szellőző! Alacsony(abb) nyomású térbe, (~légszűrő) nem köthető!
Talán elsőre egy gagyi kuplung fedéllel kéne próbálkozni.