Nem tudom hogy tud az a cső lefelé állni. Nézd meg a képet amit beraktak, nem is engedi lefelé elfordulni a csövet. Csak felfelé állhat. Nem kétlem, hogy az valamiféle szellőző túlfolyó, de a légszűrőházban ki van alakítva két mélyedés, aminek szerintem zárt az alja, tehát nem tud belefolyni a légszűrőházba. De a két csőnek pontosan felfelé kell állni, és amikor a légszűrőházat felhelyezed, ezek pontosan abba a két mélyedésbe esnek. De lehet ezt csak én gondom így....
Biztos hogy NEM megy a légszűrőházba! Ebből kettővan a két-két szélső karbicsek között és lefelé áll. Ebből 2-van a (37)-es! Az másik cső ami a légszűrő házba megy. Ez szellőző és túlfolyó cső. Punktum.
Ne légy annyira biztos abban hogy a légszűrőházba megy ! Az én XJ900-asomon és az FJ-n is megy a légszűrőházba cső, de az ennél sokkal nagyobb átmérőjű !
Szerintem ez túlfolyócső. Megnézném a szervizkönyvet, de Veszprémben vok a babámnál és az ő gépén nincs XJ szervizkönyvem...
köszönöm a válaszokat
nem vágtam le belőle, nem is fújkodtam..
miután elővettem a légszűrődobozt rájöttem, hogy azon van 2 luk amibe csak ugy lazán belemegy..helye tehát megvan, bár a célját nem igazán vágom..
Valószínű zselés aksid van, az szokott ilyet csinálni, egyik percről a másikra kipurcan a töltést sem veszi fel. Egy jó akkumulátor 4-5 indítási kísérletet biztos kibír.
Természetesen az ilyem KO, de sokat lehet diagnosztizálni egy olcsó multiméterrel és bika kábellel
Természetes hogy ilyenkor nehezebben indul, nincs olaj a hengereken ezért kisseb a kompresszió.
Fiúk.
Múltkor irtam, hogy tudok egy ilyen fékbetét felragasztós dologot. Annyi a probléma, hogy épp most mikor vinni akartam a betéteket, az öreg meghalt aki csinálta volna.
Szóval írjátok már le ki honnan szokta rendelni, mert néztem a bikerworld -ön 16e körül van a szett.
Köszi
Ha már indításnál tartunk, én is megpróbáltam ma, pontosabban már 3 napja próbálkozok, kevés sikerrel. Az akksi először lemerült, bár 5-6 mp intenzív tekerésnél nem is bírta tovább. Töltöttem egy napig, és ugyaneddig bírta megint. Ez után öltöttem egy pár órát, de mintha nem is vett volna fel áramot, alig forgatta. Most a töltő ment gallyra, vagy az akksi? Szerintetek? Én is átfordítottam a csapot, de se füst, semmi jele az ébredésnek. Valamiért mégsem kaphat kaját?
Hosszabb pihenő után én úgy indítom a mocit, hogy tele legyen a tank, átfolyóra állítom és várok pár percet így feltöltődik a karbi.
Öreg mocinál ne csodálkozz a gyertyakábelen, én is most vágtam vissza, tiszta grüspan volt a gyertyapipánál.
Sajnos az öreg masinák elektromos rendszerében az elektrolízis a legnagyobb probléma, az eltérő ötvözetű fémek között törvényszerűen kialakul főleg ha nedvesség és elektorosság is jelen van egyszerre.
Időnként ét kell forrasztani a csatlakozókat, megtisztítani az érintkező felületeket.
Sziasztok!
Lenne egy nagy kérdésem!
Ma beindítottam a gépemet!
Az akksit levettem a töltőről, és megpróbáltam vele beindítani!
Ekkor meg se pöffent!
Bikakábellel bebikáztam és az első átforgatás után beindult!
Ez a gyenge akksimnak köszönhető, vagy csak pont akkorra szívta fel a benyát?
Igaz, hogy csak 3 henger indult be nagyon sokáig!
Mikor a gyertyapipámat levettem arról a hengerről amelyik nem ment, félig visszadugva beindult , viszont mikor teljesen rátoltam akkor már megint nem járt!
Levettem a gyertyapipát a kábelről, és a kábel végében nem volt kanóc! Most levágtam addig, hogy legyen, összeraktam, így most jó"de most még meleg a motor"
Lehetett ez a baja, vagy csak én akarok magamra büszke lenni?
Kissb, az vagy benzincső, vagy az 1-es és 2-es karbik közös túlfolyója.
Alapból ilyen rövid, vagy vágtál le belőle esetleg ?
Fújj bele, akkor mi történik ?
Most hogy cseréltem az FJ 1200 karbisorját, ugyanígy nem tudtam, de az egyik haverom besegített.
Nekem Metzeller Roadtech Z6 -os van 150/70. Ez lesz a 3. szezonja, már látszik, ohgy kopott, de még ezt a szezont kihúzza. Hogy felrakd-e a 160 -ast nem tudom, mert nekem mindig 150-es volt, így nincs összehasonlítási alapom. Én úgy gondolom, hogy a túramotorozáshoz -nekem- ennél nem kell szélesebb, bár lehet, hogy ha kipróbálnám másképp nyilatkoznék, de én olyan vagyok, hogy amit egyszer kipróbáltam és jó akkor annál maradok, minthogy belemenjek bizonytalan jobba.
Hello bapity
Neked milyen gumid van hátul? Continentalt akarok,a Cinti Motion,Conti Force és a Raceatack között vacillálok! Szerinted maradjak a 150/70 nél vagy rakjak 160-at.
Sziasztok!
Ha Valaki tud még az országban kallódó új XJ 650 Police alkatrészeket kérem szóljon.
Jelenleg egy új 1-es könyökre lenne szükségem és egy közösítőre (ebből akár bontott is).
Köszönöm!
Ne akarjuk eláztatni a légszűrőházat...
Szerintem ez túlfolyócső. Megnézném a szervizkönyvet, de Veszprémben vok a babámnál és az ő gépén nincs XJ szervizkönyvem...
nem vágtam le belőle, nem is fújkodtam..
miután elővettem a légszűrődobozt rájöttem, hogy azon van 2 luk amibe csak ugy lazán belemegy..helye tehát megvan, bár a célját nem igazán vágom..
Természetesen az ilyem KO, de sokat lehet diagnosztizálni egy olcsó multiméterrel és bika kábellel
Természetes hogy ilyenkor nehezebben indul, nincs olaj a hengereken ezért kisseb a kompresszió.
Múltkor irtam, hogy tudok egy ilyen fékbetét felragasztós dologot. Annyi a probléma, hogy épp most mikor vinni akartam a betéteket, az öreg meghalt aki csinálta volna.
Szóval írjátok már le ki honnan szokta rendelni, mert néztem a bikerworld -ön 16e körül van a szett.
Köszi
Az a cső, a légszűrőháűzon megfelelő nyílásba csatlakozik bele, de nincs egyéb funkciója.
Az valami szellőző vagy tólfolyó cső lehet ,nekem is van a 900-as Divin és pont ilyen hosszú. Jól tudod nincs bekötve sehova!
Öreg mocinál ne csodálkozz a gyertyakábelen, én is most vágtam vissza, tiszta grüspan volt a gyertyapipánál.
Sajnos az öreg masinák elektromos rendszerében az elektrolízis a legnagyobb probléma, az eltérő ötvözetű fémek között törvényszerűen kialakul főleg ha nedvesség és elektorosság is jelen van egyszerre.
Időnként ét kell forrasztani a csatlakozókat, megtisztítani az érintkező felületeket.
Lenne egy nagy kérdésem!
Ma beindítottam a gépemet!
Az akksit levettem a töltőről, és megpróbáltam vele beindítani!
Ekkor meg se pöffent!
Bikakábellel bebikáztam és az első átforgatás után beindult!
Ez a gyenge akksimnak köszönhető, vagy csak pont akkorra szívta fel a benyát?
Igaz, hogy csak 3 henger indult be nagyon sokáig!
Mikor a gyertyapipámat levettem arról a hengerről amelyik nem ment, félig visszadugva beindult , viszont mikor teljesen rátoltam akkor már megint nem járt!
Levettem a gyertyapipát a kábelről, és a kábel végében nem volt kanóc! Most levágtam addig, hogy legyen, összeraktam, így most jó"de most még meleg a motor"
Lehetett ez a baja, vagy csak én akarok magamra büszke lenni?
Alapból ilyen rövid, vagy vágtál le belőle esetleg ?
Fújj bele, akkor mi történik ?
Most hogy cseréltem az FJ 1200 karbisorját, ugyanígy nem tudtam, de az egyik haverom besegített.
emlékeim szerint a képen a cső nincs sehova bekötve. vagy tévedek?
Neked milyen gumid van hátul? Continentalt akarok,a Cinti Motion,Conti Force és a Raceatack között vacillálok! Szerinted maradjak a 150/70 nél vagy rakjak 160-at.
Vilman király lett a gép.
A tegnapomat elpolíroztam kissebb sikerrel.
Mégis szétszedtem annyira amennyire nem akartam.
Ha Valaki tud még az országban kallódó új XJ 650 Police alkatrészeket kérem szóljon.
Jelenleg egy új 1-es könyökre lenne szükségem és egy közösítőre (ebből akár bontott is).
Köszönöm!