Pedig jó lett volna ha látom az "okoskodásodat"!
Gondolom észrevetted, hogy nyúzom véleményért a topikot, és azon kívűl is mindenkit aki arrafelé járt.
Rengeteg vélemény olvasok, fogadok, és nem félek használni!
hogy lehetne másként ha még nem jártam arra!
Szerintem idén tele lesz Erdély Magyar túristákkal. Az is arrafelé fog kanyarodni, aki eddig vágyottmegnézni, de inkább tengerpartra ment hűsölni, de most betett neki a válság. Csendben kimondatlanul, az olcsóbb megfizethetőbb kirándulás lesz a cél.
Nagy örömmel olvasgatom milyen élet zajlik, mindenhol csörög a villáskulcs, szépülnek a vasak. Gratulálok az összes új xj tulajnak, emeg az ex-xj tulajoknak is új gépeikhez.
Az erdélyi túrához egyszer írtam egy hosszabb kommentet ami elszállt a "hozzászólás elküldése" gomb megnyomásakor. Akkor azt gondoltam, és azóta látom, hogy simán megoldjátok okoskodásom nélkül is. Respect for Berber!
Egy dolgot írok csak le, picit off-topic, hogy azt azért vegyétek figyelembe, hogy amikor átmentetek a határon akkor az de facto Balkán! Nem székelyországról beszélek, de addig nagyon. Én jövök-megyek Románnnyában, mert a Kézdivásárhelyi Színházzal is van szakmai együttműködésünk, van, hogy két nap alatt oda-vissza le kell zavarnom, de a tapasztalataim, hát nem szépek. Mindenki autóversenyző, visszapillantót nem használ, csak előre megy, előz ha van hely - ha nincs. Szóval arról inkább lefele beszélném a társaságot, hogy majd cipzár alakzatban lazán hömpölyögve a tájat csodálja. Inkább még a túloldali leállósávot is fürkésszétek, mert simán támad onnan is a Ro-Man dízel index és körülnézés nélkül átlósan, mert arra jut eszébe menni. Nem paráztatás, de nem is vicc.
Végül, de nem utolsó sorban ha Nagyszebenben mentek a főtérre az egyik sarkon van egy ötablakos egy emeletes polgári ház. Nagyapám még ott volt gyerek, mivel a családé volt mittomén száz éve, mivel könyvkötő céh volt a családi vállalkozás. Aztán a világháború kicsit átrendezte az ügyeket, de tessék integetni a családi fészkünknek, ha kérhetem. Örülni fog a magyar szónak, azt a kirelejzumát neki.
Végezetül, múltkor Kézdivásárhelyen (ami a legkeletebbre fekvő színmagyar település) ahová szállítottunk technikát, hogy a helyi magyar színház újraindulhasson, megállított egy öreg székely. Azt mondta: - Ti ugye magyarkák vagytok? (Mert az ottani szemben nem mi vagyunk ám a magyarok!) Hát, mondom: - Azok. Az öreg elgondolkodott, bátorítólag megveregette a vállamat, azután így szólt: - Nem baj, minket is csúfolnak a csángók!
bapity!
2006 os motorkatalógust vettem elő (abban az addig megjelent összes teszt ideje benne van ami a katalógusokban és a revűkben megjelent)..szóval a lényeg:
94/8-as Motorrevűben van XJ 900 S teszt
sajnos 95-től vannak csak meg nekem.
Kicseréltem a teljes karbisort, aztán miután kisakkoztuk a haverokkal hogy melyik cső hova megy és mire szolgál, 3 visszabontás és mérhetetlen mennyiségű simaszofi elszívása után, az FJ feléledt. Simán, tökéletesen veszi a lapot, semmi durrogás, hörgés. Holnap szinkronállítás, aztán a héten olajcsere, a balos kipuffogó összekötőcsövének befoltozása, a kürt megjavítása, aztán műszaki vizgsa.
Köszönöm. És nem is kellett messzire mennem még kari elött beestem ide a kipuffos fórumba és ott leltem rá. A rokonok + elhozták .
Paragraf engem a deszka érdekelne húúúúúú de rég gurultam már.
Én 9E-ért vettem, de 7E + postáért odaadom ... nálam csak porosodik.
Amit tudni érdemes erről a plexiről, hogy egy bukott motorról van, és a fejidomból ez az egyetlen megmaradt alkatrész. Nem tom hogy észrevetted-e, de a plexit szemből nézve a jobb oldali utolsó furatnál van egy kisebb repedés, illetve 1-2 másik furatnál, apró hajszálrepedések vannak.
Egyébként ha az én fejidomomra jó lett volna, akkor magam is feltettem volna. Esztétikailag rendben van.
Azért van nálam, mert 2 külön helyről lett összerendelve a fejidom és a plexi és miután mind2 megérkezett, csak utána derült ki hogy nem passzolnak.
nagyon szép. gratulálok hozzá!
én is nézegettem most kipuffokat csak nem tom hogy mi lehet jó rá. A kiszemelt példányok egy 750es ducati monster carbon sport kipuff lenne csak nem tudom még hogy méretben megfelelőek e.
Találtam rá gyárit ami állítólag kb 2000 km-t futott, csak az a bajságom vele, hogy a srácnak vmi suzuki cb 1000-en volt és +furkálta hátul. Brutális hangja lett, menet közben még tom mennyire zavaró.
Így raktam el a jó időre és most jöhet a másik.
Nem a szinkontól nőtt meg, hanem végig tisztítottuk a fuvókákat és attól válhattak nagyobb, gyáribb méretűvé! Viszont hidegen már nem akart annyira menni... extrém esetben 4 alatt (3,8) is evett, de nem volt jó az alapjáratom, és a hidegindítás. Nyáron is szivatóztam! Amennyire meg "ugrott az 4,2-4,5 lett.
Amitől a gutaütést kaptam, az az ára (szinkron, szelephézag ellenőrzés(!), karbipucc=25 eFt) és hiábavalósága volt a dolognak, hogy miért nem magam álltam neki....
Üdv:
Feri