Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Először megpróbálom a membránokat cserélni, mert elvileg minden más át lett nézve és rendben volt. Ha akkor is magas marad a fogyasztás akkor gondolkozom tovább...
Te hol vettél karbit? És mennyiért?
Divisek, ezek a fogyasztási adatok szerintem rettenetesek. Igaz a 900-as Seca 100 lóerős és jóval nyomatékosabb is, de ettől függetlenül is jóval kevesebbet eszik. Vagy ennyit számítana az a 300 köbcenti ?

Nem okoskodásból, csak beszélgessünk...
Nekem 6,5-7,2 l-es fogyasztásaim voltak. Sokszor város. Ha meg nem város, akkor meg rendesen felpakolva. Üresen 6,5 l körüli.

Meglátjuk, hogy milyen állapotban leledzenek azok a membránok. És egyeztetünk a továbbiakról.

Egyébként nem kell annyira félni az újabb évjáratú karbisortól sem.
Én mondjuk teljesen analfabéta vagyok az ilyen dolgokhoz, ezért kértem meg egy ismerősömet, hogy cserélje le nekem.
Amire figyelni kellett, az a légszűrőhöz csatlakozó szívócsonkok belső felülete (ledobálta a légszűrő csatlakozót egy kiálló perem miatt, ami le lett köszörülve precízen), valamint a gázbowdent és a szivatót kell elintézni hogy jó legyen. Karbi fűtéssel szerintem nem nagyon érdemes szórakozni. Melegíteni kell egy kicsit a motort indulás előtt és utána már szépen megy vele.
Új fogyasztási adataim sajnos még nincsenek, nagyon nem motorozós az idő most.

Remélem nem túl nagyok az elvárásaim a fogyasztás csökkenésével kapcsolatban. Nagyon örülnék neki, ha a 6l-t alulról súrolgatná innentől.
Azért bízz azokban a membránokban, mert nem szokott mind a 4 egyszerre kirepedini. Én is karbisort cseréltem a nyáron, mert nekem is istentelül sokat kajált, ilyen 7,5-8 liter, a csere után ez 5,3-5,5 lett az eredmény.
Ha karbit akarsz venni, akkor arra figyelj, hogyha műanyagag fedeles van akkor azt is vegyél szerintem.
Ajjaj, akkor lehet, hogy a tiédben is ki volt repedve a membrán?

Azért köszi, ha megnézed, majd küldök emlékeztetőt . Nekem eleve rengeteget zabált, szóval nem tudom, hogy mi lett volna normális. Kb 10 literről indultam (ez csak város) Elvittem szervízbe, fúvókacsere, karbiszinkron... utána 7,5-8 l lett (szintén város...), Hosszú úton, autópályán 130-140 tempóval 7-7,5 l. Azt is olvastam, hogy ha kireped a membrán, akkor a teljesítmény is csökken + nő a fogyasztás. Más hibát nem találtam ezért gondolok erre.
Oksa. Ha esetleg nem jelentkeznék szombat késő délutánig, akkor vedd fel légyszi velem a kontaktot (sanjos nagyon feledékeny vagyok). Az adatlapomon találsz telszámot és mail címet is.

Egyébként csak kíváncsiságból ... mennyit eszik a te vasad (illetve mennyit evett mielőtt gond lett volna a membránokkal) ?
Nálam most volt karbi csere és ezért van elfekvőben egy régebbi darab
Hát ettől féltem egy kicsit, mert még nem kaptam szét a karbit, így nem tudom azonnal belepróbálni 1-2 hónap múlva meg nem fogadják szívesen a reklamációt a bontósok....

Ez a komplett karbisor nagyon jól hangzik.... Ha jók benne a membránok, akkor gondolj ki egy árat (engem csak a membránok érdekelnek, de ha egyben akarsz túladni rajta, akkor úgy) és remélem meg tudunk egyezni Várom a hétvégét, ill. a fejleményeket.
Azt hiszem, hogy a membrán az ugyanaz mind2-ben, de csak maga a gumi. A többi részében mintha lenne pár mm eltérés.

Nem mellékesen éppen van elfekvőben egy komplett 92-es karbisorom (műanyag fedeles). A szivató nincs rajta és a membránokat sem néztem még meg. Hétvégén tudom leghamarább szétkapni, hogy belelessek.
Szerintem ne erre költs sokat. Van ennél lényegesebb + használhatóbb dolog is.
Nekem szószerint ez a tapasztalatom!
A Lidl-is rádió kb 4 km-ről vesz a mezőn, de a1-2 km re lévő kertvárosban már nem hallom az ismerősöm. A ciki az, hogy az ő hipi szupi kütyüje is pont ezt tudja. Ennél csak a telepített n-méteres antennákkal ellátott készülékek jobbak. Azt fogom mint atom, de azt se a város tulfeléről. Mondjuk Szfvár széle-Csala falu bejön. link
Ha jól tudom a PMR szabványosítva van, tehát hatótáv különbségek nem nagyon lehetnek, inkább a körülmények befolyásolják a távolságot
Idézem egy szakértő tapasztalatait.

A személyes tapasztalatokkal, illetve más forrásokból szerzett adatok összevetése alapján a PMR adó-vevő készülékekkel elérhető, a használati környezetre jellemző maximális hatótávolságok a következők lehetnek (tájékoztató adatok, 0,5 W ERP-re):

*
– épületen belül: 200 m, illetve 15 emelet;
– vasbeton épületek között: 0,2...0,5 km, ha nem látják egymást a rádiók;
– városban, ill. autók között: 0,6...1,5 km;
– külvárosi környezetben: 1,5...2,5 km;
– nyílt terepen, sík vidéken: 2,5...5 km.
Ha le tudnád fényképezni az is jó lenne. A népítéleteket olvastam már, magam is írtam. ..... ja, köszi
helo
Ez a lidlis rádió mekkora távolságig jó? Én 17000 körül néztem de az már elég jó, 8 km sík terepen.
Megosztanám veletek, a motoros kommunikációval végzett kísérleteimet és tapasztalataimat!
Tavaj vettem a Lidibe PMR rádiót 7000ft körül egész jó szolgáltatásai vannak, a hozzá adott headset alkalmatlan a motoros használatra.
Vettem hozzá egy sisakba építhető MHS-300-as headsettet, a csatlakozót átalakítottam 2,5 jack csatlakozóra.
Így alkalmas a PMR rádió, GPS, és MP3-as halhatására. Sajnos a szintén Lidlis Intercommal nem működik.
http://nepitelet.hu/motorok/ya...
ha már olvastad ezeket akkor bocs
bapity!
nekem 95 ös évtől megvan az összes szám..
Apámnál vannak begyűjtve.. de szkennelni nem tudok sajnos...
hétvégén előkeresem majd
Volt ha jól emlékszem egy '95 -ös Motorrevü amiben az XJ900S-t tesztelték. Ezt keresem már mióta, az nincs meg valakinek véletlen?
Néhány érdekesség még 1992-ből!
Ez nem jött össze, a pdf-et nem szereti!
Néhány érdekesség még 1992-ből!
Sziasztok!
A karburátorban membránt kéne cserélnem. Körülnéztem és rájöttem, hogy egyszerűbb (na és persze olcsóbb) komplett karbisort venni. Találtam egy '98-as gépből származót kedvező áron, de az enyém '94-es. Szerintetek a membrán környékén lehet eltérés a kettő között? Kívülről eléggé eltér a kettő, mert a '98-as már fűtött, ill. a szivató is ki van vezetve a kormányhoz, meg, ha jól látom a felfogatási pontjai is máshol vannak. Ugyanakkor a '98-as membrán biztos jobb állapotban van, mint egy hasonszőrű '94-esből kiszerelt... Szóval elbizonytalanodtam, hogy érdemes-e ezt megvenni, vagy keressek mást.
Megérkezett a visszaigazolás a 2. szállásról is.

A kért időpontban, azaz – jul 12 –jul 16 között tudok helyet ajánlani, a Küküllő panzióban 25 fő számára.
A szallas felpanzioval 4200 ft/fo (szallas 2500ft/fo +vacsora 1000 ft/fo +reggeli 700ft/fo) . A félpanziós ellátás egy kiadós reggelit - (hidegfelvágott, miccs, puliszka, és egyéb más helyi jellegzetességek) illetve egy est ebédet tartalmaz - (leves, második és desszert.). Kulon konyhas szobank nincs!
Függetlenül hogy milyen időpontban érkeznek meg egy esetleges kirándulásról mi meleg vacsorával várjuk vendégeinket.
Az iden panzionkat felujitottuk, uj ablakok, jatszoter es egyeb massal bovultek szolgaltatasaink.Zart parkolasi lehetoseg van.
Amennyiben ajánlatunk érdekli Önöket kérem minél hamarabb jelentkezzenek.

Azthiszem nagyon kellemesen alakul. Gyakorlatilag kint olcsóbb lesz az élet mint itt! Szinte mindenütt kapunk félpanziót 5000 alatt, benne némi piával akár! A bengáról nem is beszélve ami még most sem éri el a 250 Ft-ot! Nem csodálom, ha jövőre ott tekereg Magyarország összes motorosa, foglalva minden lehetséges szállást.... úgyhogy siessetek, mindenki regeljen be szakszerűen, hogy pontosat tudjak én, és Petya is!

Transz(XJ)szilvánia guriga

Lehet forszírozni a Jeli Cooltúra II.-t is!

Lehet szervezek még egyet Szlovákia felé az Alacsony Tátrába a Szlovák paradicsonyba is. Vagy inkább Ukrajna? 175 Ft/liter?
XJRike és Petya!
köszi a választ
Ez a kézi készülék elvileg lenyomja a liftert amiben a lapka van,és egyben ki is löki a lapkát a helyéről.
Vagy ha nem is löki ki, -csak a liftert nyomja le- de akkor úgy már ki lehet piszkálni kis hegyes csavarhúzóval a lapkát.
Mi amúgy csavarhúzóval nyomtuk le a liftert és úgy sikerült kipiszkálni a lapkát a helyéről.
Egyedül kicsit macerás, de megoldható.
Hát fotóm az nincs, és csak hasonlót sem találtam a neten.
Lerajzoltattam a szerelőmmel, valami ilyesmiként néz ki: