Heló
Arra van egy célszerszám hogy lenyomd a tuskót majd egy mágnessel vagy csipesszel ki lehet horgászni. Mi a célszerszám hiányába voltunk ezért óvatosan csavarhúzóval nyomtuk le a tuskókat és támasztottuk ki.
ahogy terveztem szögelgetem az xj-t. ahogy irtam teloszimmeringcserén (olaj is) tul vagyok..
szelephézag ellenörzésen is.. szívók rendben..de az 1. és 4. henger kipuf szelepénél talán picit kicsi a hézag..(kis eröfeszítéssel azért éppen be tudom tuszkolni a 0,20as hézagmérőt) a négyesén erösen meglepődtem, mert hidegen onnan jött kis kattogás.. arra számítottam ott nagy a hézag... vajon mi lehet akkor?
a hézagoló korongok cseréjéhez le kell venni a vez mű tengelyt? vagy van valami okos célszerszám amivel ki lehet lökni a bütyök alól a korongot?
Ajánlanám a tavaszal a Lidl-t 7000,- volt bukófülessel+mic, és kormánykapcsolóval. Igaz alig használom (nincs kivel). A bukós részt viszont rengeteget, intercommal, telóval headsettnek... Biztos lesz megen.
Basszus! Megint a kisebb gomb!
Szóval kevesebb mint 2000 km az össz táv, a jobb logisztika miatt!
Benyakutakat leellenőriztem.
Beraktam egy 3. napot Torockóra, mert volt akinek 840 km jött ki hazafelére! Jobb is így.
Megyünk eleget a Transzguriga
Nekem nyáron az xj akkor csinált ilyen durrogós hörgős dolgot, amikor a vákum szivattyúnak meglazultak a csavarjai, és a benzin rendszer levegőt szívott. Rossz alapjárat, alacsony fordulaton durrogás volt a tünet. Mikor a csavarokat meghúztam, egyszeriben olyan sima finom alapjárat lett, mintha sose lett volna semmi baj.
Dehogynem ki lett takarítva, méghozzá elég rendesen . Teljesen átnéztük a motort akkoriban. Ezért is gondoltuk hogy a membránprobléma okozza a behörgést is. Most meg kiderült hogy mégse. Persze a membránokat ígyis-úgyis cserélni kellett volna.
A Biti által jelzett probléma nem áll fent, de Berber ötletének utánanézek.
Visszarakom a síbereket az eredeti karbisorába, és megpróbálom azzal is.
Laza 6 évet nyílt, fedett fészer alatt... berohadt a tank bellülről, de a fuvókáknak baja nem volt. Sok bogár befészkelt, de oda nem jutottak. Én arra gondolnék, hogy az állás + a sós levegő az elektrónikai csatolásokat intézte el...
Végülis, ha szikra és nafta van, a motornak mennie KELL! Esetleg gázállás érzékelő, ha van?
Amúgy nem tisztítottad ki a karbicseket hamár kinn volt?
Szia!
Ismét nem szeretnék butaságot írni, nekem kb 6-7 évet állt a Police a karbi sor lebontásával kezdtem az úszóház felől megbontottam, mindene tele volt odaszáradt benzin maradványokkal, az összes fúvókát átmostam-beáztattam nitro higítóba összeraktam majd vissza a helyére és kb az volt a tünet amit írtál.
Erre mindenki azt mondta biztos valami vákum probléma.
Igazuk volt. A végén kiderült, hogy a hengerfej és a szívogumik között szinte át lehetett "köpni". Lebontottam újra, gyártottam alá tömítést és így sikerült egy jó 1000-es csörgés mentes alapjáratot belőni.
Remélem ez segít. Sok sikert.
Üdv.
Namármost az FJ kicsiket durrog, csattog, néha kihagy egy-egy henger, viszont alapjáraton semmi baja. Pöccre indul, ha néha fel tudom tornászni 3-4000-ig, akkor érdekes módon valamivel finomabban jár. Viszont, ha alapjáratról egy pici gázt adok neki, akkor meg fullad mint állat.
Kívánom minden motorosnak, hogy az új évben naponta molesztálja a szerencse, az egészség vegye üldözőbe, menjen az agyára a gazdagság, s nyugton ne hagyja a boldogság ! BÚÉK
Mi szereztünk célszerszámot, ami kiderült, hogy csak a 600-asokhoz jó, így végül mi is csavarhúzóval (óvatosan) nyomtuk le a perselyt.
Hja, és BÚÉK Mindenkinek
Arra van egy célszerszám hogy lenyomd a tuskót majd egy mágnessel vagy csipesszel ki lehet horgászni. Mi a célszerszám hiányába voltunk ezért óvatosan csavarhúzóval nyomtuk le a tuskókat és támasztottuk ki.
boldog új évet mindenkinek!
ahogy terveztem szögelgetem az xj-t. ahogy irtam teloszimmeringcserén (olaj is) tul vagyok..
szelephézag ellenörzésen is.. szívók rendben..de az 1. és 4. henger kipuf szelepénél talán picit kicsi a hézag..(kis eröfeszítéssel azért éppen be tudom tuszkolni a 0,20as hézagmérőt) a négyesén erösen meglepődtem, mert hidegen onnan jött kis kattogás.. arra számítottam ott nagy a hézag... vajon mi lehet akkor?
a hézagoló korongok cseréjéhez le kell venni a vez mű tengelyt? vagy van valami okos célszerszám amivel ki lehet lökni a bütyök alól a korongot?
Idén hova mész? Van még fehér folt a térképeden?
Csernobil?
Szóval kevesebb mint 2000 km az össz táv, a jobb logisztika miatt!
Benyakutakat leellenőriztem.
Beraktam egy 3. napot Torockóra, mert volt akinek 840 km jött ki hazafelére! Jobb is így.
Megyünk eleget a Transzguriga
Felvettelek mint találkozási pontot azoknak akik ott akarnak aluni nálad, hogy tudd kikre, és hányra számíts. Jólenne ha beregelnének.
Vannak letölthető, kinyomtatható itinerek is! Még módosulnak.
Az össz táv CSÖKKENT(!)
Székelyudvarhely és környékén is jók az utak Fenyéd-Zeteleka-Gyergyószentmiklós útvonal is most már le van aszfaltozva.
A Biti által jelzett probléma nem áll fent, de Berber ötletének utánanézek.
Visszarakom a síbereket az eredeti karbisorába, és megpróbálom azzal is.
Köszi urak !
Végülis, ha szikra és nafta van, a motornak mennie KELL! Esetleg gázállás érzékelő, ha van?
Amúgy nem tisztítottad ki a karbicseket hamár kinn volt?
Ismét nem szeretnék butaságot írni, nekem kb 6-7 évet állt a Police a karbi sor lebontásával kezdtem az úszóház felől megbontottam, mindene tele volt odaszáradt benzin maradványokkal, az összes fúvókát átmostam-beáztattam nitro higítóba összeraktam majd vissza a helyére és kb az volt a tünet amit írtál.
Erre mindenki azt mondta biztos valami vákum probléma.
Igazuk volt. A végén kiderült, hogy a hengerfej és a szívogumik között szinte át lehetett "köpni". Lebontottam újra, gyártottam alá tömítést és így sikerült egy jó 1000-es csörgés mentes alapjáratot belőni.
Remélem ez segít. Sok sikert.
Üdv.
Berber, mennyit állt a Divcsid mielőtt felújítottad ?