Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szélvédőről tudzs nekem egy képet adni?

Másik dolog. Nem akarlak elkeseríteni, de nyáron nekem is két gumi repedt volt. Kicseréltem, és bíztam benne, hogy lecsökken a fogyasztása. Le is csökkent mondjuk 7,8-ról 6,8-ra. De hallva a fórumtársak fogyasztási adatait, nem voltam nyugodt. Ezért membránok vissza a vásárolt sorba, és felraktam a motorra. Eredmény: 5,2 fogyasztás, ha nagyon kenem akkor 5,8, de az már elég extrém, alul sokkal nyomatékosabb, egyenletesebb alapjárat. De azért még egy karbi szinkront meg fogok csináltatni, reméljük az még lejebb tornázza, bár berber-ből okulva lehet hozzá se kellene nyúlni.
Helló!

Nem feledkeztem meg rólad, most szedtem szét és raktam is össze azonnal a karbit. Számodra rossz hír hogy mind a 4 membránom repedt, mind ugyanazon a helyen. Nekem rossz mert te így nem veszed meg
Viszont nekem jó, mert így biztosan kiküszöböltem egy tényezőt a saját vasamon az új karburátorsorral és nem volt kidobott pénz részemről ... bizakodó vagyok nagyon a fogyasztási adataim javulását illetően.

Sajnos keresned kell tovább azokat a membránokat.


Fórumtársak ... ezennel eladósorba került egy 92-es évjárajú műanyagfedeles karburátor, hozzávaló szívócsonkokkal, repedt membránokkal illetve hiányzó szivató karral (ez nem kormányszivatós kivitel) ...

És amim van még:
-1 db jobbos utángyártott kipufogó, gyárival szinte megegyező hangtartománnyal, Divire azonnal felszerelhető állapotban
- 1 db 95-ös évjáratú Divi műanyag szélvédő

Keressetek bátran, ha valamelyik bővebben érdekel.
milyen kipuffokat raktál rá?
mindenki új kipufogót szerzett a gépre vagy mivan?:D énis most fabrikáltam fel egy arrow dobot:D csak megrövidült vagy 10centit:D
na ja ma én is felpattintottam az ujjonan szerzett két dobot és passogtam ki a hóra hogy "mily jó is lenne kint is meghallgatni menet közben".
Mielőbbi motorozható időt Mindenkinek!
nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én ma ismét kimentem a műhelybe, beindítottam a gépet, bemelegítettem, és...
aszittem bőgök:D mostmár nagyon kéne motorozni:(
hát kinek mi a célja és mi mennyit ér meg neki...
köszönöm a választ.. nem szoktam sűrűn felétek járni, így nem csoda hogy nem tudtam. De mint látom felejtős amíg ilyen "sok" pénzért adják..
üdv!
már kitárgyaltuk 8887. hsz nél és környékén...
Sziasztok XJ-sek!

Szerintetek ezt a motort mennyi pénzből lehetne talpraállítani? Egyáltalán érdemes-e?
Köszönöm a segítséget
Szívemből szóltatok
sok gyik meg bálványozza hogy mekkora arc azt csak kacsázik ]összevissza
Egyet értek,balfék és még vezetni sem tud a kigyorsításoknál is kiderül stb. de ha jól láttam 1-2 piroson is át zörgött na én az ilyenért kicsit zabos vagyok, pusztuljon meg egyedül de másokat ne veszélyeztessen,és ha baj van mindíg az ilyen suttyó ússza meg a védtelen meg ott marad.
Szerintem ez a srác egy balfasz! Semennyire se érzi a motort, rángatja, össze vissza. Nem suhan, és nem tervez, csak megold. Akárki kivégezheti, de ha szerencsénk van nem egy gyalogosban fog elakadni!
Bapity !

Böszmék, ennyi.
A videók között van egy http://www.sportmotor.hu/motor... aminek a néhány hozzászólásán azt hittem, hogy dührohamot kapok.
Aham, azóta is problémamentesen megy. 700 km ment bele azóta. Jah, meg nem égett ám ki az a hátsó izzó ... kimaradt egy biztosíték (pótoltam a parkolóban)

1000 köszi
Bakker! A Google rendberakta Romániát! Lehet egy osztálytársam szólt nekik, hogy nincsenek arrafelé utak, hát rendbehozták! Szép a térkép!
Pari! Megy a Skoda? Még mindíg?
Az nem CSAK a karbitól van! Igaz kegyetlenül kényes vagyok a fogyasztásra, ennélfogva a karbisor állapotára, de ami még beleszól azrengeteg tényező!
-Gördülési ellenállás, gumik állapota, keménysége, minősége, csapágyak
-Erőátvitel, lánc, kenőolaj, kupplung, fogaskerekek
-Fékek, fognak e, visszacsúsznak e rendesen a dugattyúk.
-Gyujtás helyzete állapota, gyertyák, elektromos ellenállások
-Fogyasztók mennyisége, terhelése, generátor állapota
-Kipufogó, légszűrő tisztasága, olajmentessége, szelepek beállítása, vezérlés állapota
-Karbicsek, beállításai, működőképessége

Belegondoltok, mi minden határozza meg az hihetetlen!
Neken a 900 -as Xj-m átlag 5,5 -et eszik. Szélső értékek 4,5-6,5, ebbe benne van minden. Szerintem ez egy 89 lovas kb ugyanennyi Nm-es motortól normális.
Én az angol Ebay-en szereztem be. Ugyancsak 20E köröli áron (házhozszállítással), de akkor jobb áron ment a font. Erre nekem még rájött a beszerelés és beállítás költsége, ami 8E Ft-ba került még.
Ha tényleg olyan mértékű fogyasztáscsökkenést eredményez a karbi csere, mint a hasonszőrű fórumtársaknál tapasztalható, akkor 1 szezon alatt visszajön a csere ára.
Remélem így lesz, ha meg nem akkor sem fogok túl nagyot csalódni. Nagyon jól húz 120as tempóig a motor (tovább nem próbálkoztam, taknyos volt az tesztkor).
sugo motors. 20as
Én soha nem foglalkozok a gázkar állásával,vagyis nem vezetek spórolósan, de nekem soha nem ment fel a fogyasztásom 5 liter fölé. Szerintem ez az érték a reális, vagy még kevesebb. A 6 liter sok! Annyit egy négy szelepes eszik, mármint karbis.
Kedves Vilman! Ezek a fogyasztási adatok RETTENETESEK. Ezért is beszélünk róla, hogy hogyan lehetne csökkenteni... Többeknek sikerült is, így problémakeresés zajlik jelenleg. Amennyiben viszont az 5,5-6 litert sokallod (Berbernél ez 4 körüli érték ), azin csodálkoznék, mert egy 600 gépnél szerintem ez normálisnak mondható...