Másik dolog. Nem akarlak elkeseríteni, de nyáron nekem is két gumi repedt volt. Kicseréltem, és bíztam benne, hogy lecsökken a fogyasztása. Le is csökkent mondjuk 7,8-ról 6,8-ra. De hallva a fórumtársak fogyasztási adatait, nem voltam nyugodt. Ezért membránok vissza a vásárolt sorba, és felraktam a motorra. Eredmény: 5,2 fogyasztás, ha nagyon kenem akkor 5,8, de az már elég extrém, alul sokkal nyomatékosabb, egyenletesebb alapjárat. De azért még egy karbi szinkront meg fogok csináltatni, reméljük az még lejebb tornázza, bár berber-ből okulva lehet hozzá se kellene nyúlni.
Nem feledkeztem meg rólad, most szedtem szét és raktam is össze azonnal a karbit. Számodra rossz hír hogy mind a 4 membránom repedt, mind ugyanazon a helyen. Nekem rossz mert te így nem veszed meg
Viszont nekem jó, mert így biztosan kiküszöböltem egy tényezőt a saját vasamon az új karburátorsorral és nem volt kidobott pénz részemről ... bizakodó vagyok nagyon a fogyasztási adataim javulását illetően.
Sajnos keresned kell tovább azokat a membránokat.
Fórumtársak ... ezennel eladósorba került egy 92-es évjárajú műanyagfedeles karburátor, hozzávaló szívócsonkokkal, repedt membránokkal illetve hiányzó szivató karral (ez nem kormányszivatós kivitel) ...
És amim van még:
-1 db jobbos utángyártott kipufogó, gyárival szinte megegyező hangtartománnyal, Divire azonnal felszerelhető állapotban
- 1 db 95-ös évjáratú Divi műanyag szélvédő
Keressetek bátran, ha valamelyik bővebben érdekel.
na ja ma én is felpattintottam az ujjonan szerzett két dobot és passogtam ki a hóra hogy "mily jó is lenne kint is meghallgatni menet közben".
Mielőbbi motorozható időt Mindenkinek!
nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én ma ismét kimentem a műhelybe, beindítottam a gépet, bemelegítettem, és...
aszittem bőgök:D mostmár nagyon kéne motorozni:(
Egyet értek,balfék és még vezetni sem tud a kigyorsításoknál is kiderül stb. de ha jól láttam 1-2 piroson is át zörgött na én az ilyenért kicsit zabos vagyok, pusztuljon meg egyedül de másokat ne veszélyeztessen,és ha baj van mindíg az ilyen suttyó ússza meg a védtelen meg ott marad.
Szerintem ez a srác egy balfasz! Semennyire se érzi a motort, rángatja, össze vissza. Nem suhan, és nem tervez, csak megold. Akárki kivégezheti, de ha szerencsénk van nem egy gyalogosban fog elakadni!
Aham, azóta is problémamentesen megy. 700 km ment bele azóta. Jah, meg nem égett ám ki az a hátsó izzó ... kimaradt egy biztosíték (pótoltam a parkolóban)
Az nem CSAK a karbitól van! Igaz kegyetlenül kényes vagyok a fogyasztásra, ennélfogva a karbisor állapotára, de ami még beleszól azrengeteg tényező!
-Gördülési ellenállás, gumik állapota, keménysége, minősége, csapágyak
-Erőátvitel, lánc, kenőolaj, kupplung, fogaskerekek
-Fékek, fognak e, visszacsúsznak e rendesen a dugattyúk.
-Gyujtás helyzete állapota, gyertyák, elektromos ellenállások
-Fogyasztók mennyisége, terhelése, generátor állapota
-Kipufogó, légszűrő tisztasága, olajmentessége, szelepek beállítása, vezérlés állapota
-Karbicsek, beállításai, működőképessége
Belegondoltok, mi minden határozza meg az hihetetlen!
Neken a 900 -as Xj-m átlag 5,5 -et eszik. Szélső értékek 4,5-6,5, ebbe benne van minden. Szerintem ez egy 89 lovas kb ugyanennyi Nm-es motortól normális.
Én az angol Ebay-en szereztem be. Ugyancsak 20E köröli áron (házhozszállítással), de akkor jobb áron ment a font. Erre nekem még rájött a beszerelés és beállítás költsége, ami 8E Ft-ba került még.
Ha tényleg olyan mértékű fogyasztáscsökkenést eredményez a karbi csere, mint a hasonszőrű fórumtársaknál tapasztalható, akkor 1 szezon alatt visszajön a csere ára.
Remélem így lesz, ha meg nem akkor sem fogok túl nagyot csalódni. Nagyon jól húz 120as tempóig a motor (tovább nem próbálkoztam, taknyos volt az tesztkor).
Én soha nem foglalkozok a gázkar állásával,vagyis nem vezetek spórolósan, de nekem soha nem ment fel a fogyasztásom 5 liter fölé. Szerintem ez az érték a reális, vagy még kevesebb. A 6 liter sok! Annyit egy négy szelepes eszik, mármint karbis.
Kedves Vilman! Ezek a fogyasztási adatok RETTENETESEK. Ezért is beszélünk róla, hogy hogyan lehetne csökkenteni... Többeknek sikerült is, így problémakeresés zajlik jelenleg. Amennyiben viszont az 5,5-6 litert sokallod (Berbernél ez 4 körüli érték ), azin csodálkoznék, mert egy 600 gépnél szerintem ez normálisnak mondható...
Másik dolog. Nem akarlak elkeseríteni, de nyáron nekem is két gumi repedt volt. Kicseréltem, és bíztam benne, hogy lecsökken a fogyasztása. Le is csökkent mondjuk 7,8-ról 6,8-ra. De hallva a fórumtársak fogyasztási adatait, nem voltam nyugodt. Ezért membránok vissza a vásárolt sorba, és felraktam a motorra. Eredmény: 5,2 fogyasztás, ha nagyon kenem akkor 5,8, de az már elég extrém, alul sokkal nyomatékosabb, egyenletesebb alapjárat. De azért még egy karbi szinkront meg fogok csináltatni, reméljük az még lejebb tornázza, bár berber-ből okulva lehet hozzá se kellene nyúlni.