Lenne egy kérdésem. Nekiláttam végiggondolni a téli karbantartási teendőket és a karbi membránok javításán/cseréjén kívül olyan gondom is van, hogy elég zajos lett a vezérműláncom. Mivel kb. 3500 km-el ezelőtt cseréltem, így nem akarnám ismét cserélni. Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e állítani a feszességén valahol és ha igen, akkor hol és hogyan? Elvileg úgy hallottam, hogy automata feszítős, de hátha... Észrevételeket előre is köszi és üdv mindenkinek.
Mindenki most szóljon ha az Erdélyi kirándulás időpontja 2010.07.11-2010.07.16 nem jó! Nem kell vacakolni, szólni kell! Rengeteg módosítás lehetséges, de ha egyszer lefixálom, nem szeretek segget csinálni a számból!
A másik: Mindenki nézze meg a szállás 1 175lei/5pers, és szállás 2 13€, hogy megfelelnek e kényes izlésének. Ez is szabadon változtatható! (egyenlőre.) Az ellátásról írtam már!
Ha valamelyik nem teccik, nézzétek meg pl. Gyergyón is a helyeket, mert nagyon szépek vannak, 10-25€ ért, de elférjen 25 ember!
Ha a térképen az egyes pontokra böktök, infó ablak nyílik, ahonnan ujabb linkek vezetnek.
Jó lenne ha a résztvevők bejegyeznék magukat a félreértések elkerülésére!
hf 303-as hiflofiltro (kb 1300forint a pink motorsnál)
és egy jobb fél vagy full szintetikus 10w30 (castrol gtx,actevo, ezek olcsóbbak, de én motult használok:) )
Ma feldobbant szívem egy újabb N-est láttam a városban szép ezüst színűt, 13.40 körül kanyarodott a hotel felé,tényleg ha itt vagy a fórumon jelezzél már!
Végülis embere válogatja kinek mi a hosszú, megvallom nekem 700km volt a leghosszabb távom egy nap alatt még Jugoszláviában/ Makó- Dubrovnik/ távon 150-es ETZ-vel. Fárasztó volt, de akkoriban csak ekkora motorom volt sajnos/23 éve/.De megérte nagyon szép volt!
Az idén Makó-Köflach /Ausztria/ 550 km 10,5 óra alatt, sajnos a forgalom nagyon megfogott, meg a sok település.Szóval szerintem azért a napi 600 km kényelmesen teljesíthető táv .
A fénykép még Dubrvonik előtt készült a tengerparton.
Hát gurultam 1et az öcskös darazsával. kb pár 100 m-t De 160 -nál hideg volt, szal visszabújtunk a garázsba. Nem baj, minél többet telelünk, annál közelebb van a tavasz!
wao!
Jaj de jól tetted!
Hát ha ez így marad, én is rövidest motorra ülök!
Január elején fényező, futás az új indexekért stb.
És már iratom is be a mocit vizsgára!
Aztán.......hmmmm!
Lenne egy kérdésem. Nekiláttam végiggondolni a téli karbantartási teendőket és a karbi membránok javításán/cseréjén kívül olyan gondom is van, hogy elég zajos lett a vezérműláncom. Mivel kb. 3500 km-el ezelőtt cseréltem, így nem akarnám ismét cserélni. Az lenne a kérdésem, hogy lehet-e állítani a feszességén valahol és ha igen, akkor hol és hogyan? Elvileg úgy hallottam, hogy automata feszítős, de hátha... Észrevételeket előre is köszi és üdv mindenkinek.