Ennek nagyon örülök, akkor remélem, találkozunk is. Debreceni lévén leginkább Erdélyben tervezem a legtöbb túrát. Voltunk Torockón - igaz, kocsival - egy hónapja a kollegákkal... hmmm gyönyörű a környezet, az út is nagyon szuper (E60)!
nem sajnos... megsajnáltam és egy kis kártérítés után továbbálltunk... őszintén Erdélyből vagyok, Kolozsváron tanulok, de nem tudok márkaszervízt... asszem nincs is. Pedig meg szeretném nézetni.
Egyszer találtam egy oldalt csupa xj600n-nek való alkatrészekkel, de képtelen vagyok megint megtalálni. De még keresem.
Köszi mindenkinek a sok hasznos infot. Szuper ez a forum.
B@sszus, remélem, egyben maradtál... :( Remélem, valamilyen jegyzőkönyv, betétlap készült... A helyedben simán megnézettetném márkaszervízben a telót - persze a mókus pénztárcájára...!
A vészvillogó érdekes téma. Az indexed müxik? Levizsgázik a gép a hét végén, megpillázom, hogy merre leledzik a megszakító, hátha ki tudunk 5leni valamit. Egyébként az enyémet is 2000-esnek hittem, a gumis világosított fel, hogy biztony az eredeti Dunlop gumikban 98-as év volt... jah az olasz papíron pedig francia exportra utaló bejegyzések... hmmm ;)
Apropó: a kérdés még aktuális... tud valaki olcsón bukócsövet? :)
Vilmannak annyit valamit raktam az oldalamra néz meg hátha tudod használni.
Végig turtam a nettet de XJ900 manualt csak fizetősben találtam de kitartó vagyok keresem tovább.
Na ma sikerült felhelyezni az "új" műszeregységet a épemre, de dolog nem stimmel most a masinán. az olaj nyomás visszajelző nem ég amikorrákapcsolom a gyújtást. Ha indítózok kigyullad, ah abbahagyom elalszik. (Ennek asszem így kell működnie). Na szóval tehát amikor csak gyújtás van akkor elvileg világítania kellene,de nem eszi. Mi ilyenkor a teendő? Esetleg az olajnyomásmérő gomba hibásodott meg? Ha igen, akkor azt le lehet cserélni olaj leeresztés nélkül? Friss az olaj a gépben, az olajszűrő is teljesen új, szinte 0 kilóméteres(kb 10km-t mentem vele az olajcsere óta).
Jó az a cső biza... pl ma is használtam , mert egy autó kiugrott elém, volt kb 6 m helyem fékezni, de a vége egy nagy ütközés lett...(nem látta, h jövök egy kukától) Leszakadt az ütközője, de az xj-mnek semmi baja legalábbis remélem, mert ilyenkor álítólag változik a szöge a teleszkópnak... hogy lehet azt leellenőrizni?
foldijo köszi a sok doksit.
Hol kezdjem el keresni a vészjelző hibáját?
Ügyeljetek másoknak a hibájára is :(
Amúgy az xj-m talán 99-es kiadás, de amikor vettem a német 2001-et irt a hirdetésben.
Sziasztok! A féktárcsát megrendeltem, sajna 3 hét mire ideér :(
Viszont lenne benzincsap problémám is. Ezt most vettük csak észre, de úgy néz ki elöregedtek a csapban a membránok, átereszti a benzint. Nem tudja vki, hol lehetne felújító szetett szerezni hozzá? (1984-es Yamaha XJ600 51J) Yamahánál érdeklődtem, de ehhez nincs náluk felújító cucc, csak új csap 23ezerért. Na most én azért ennyiért nem akarok új csapot venni...
Most regisztráltam magam az oldalon, üdvözlök mindenkit.
Motor vásárlás elött állok mint látjátok yamaha mellett tettem le a voksot.
Arra lennék kiváncsi mi a véleménytek yamaha xj600s-ről.
Ha valaki tud eladot az is érdekelne.
Az oldalamra felraktam pár dolgot a yamahával kapcsolatban ha érdekel nézd meg szedjétek
bátran. www.foldijo.mlap.hu
Annyit magamról nem vagyok a legfiatalabb korosztály 1985 óta van nagymotorra jogsim.
Motorjaim Riga 16, Jawamustang, MZ ETZ, továbbá több éven keresztül jártam Yamaha XJ650P-vel.
Talán ezért is választottam ezt a típust.
Eggyenlőre talán ennyit magaról.
A vészjelző Nekem allright. A Hondás barátom ki van akadva, hogy nekem ilyen is van... :) Az én gondom az - megjegyzem: VOLT :) - hogy az első lámpában levő ízzók közül a pici 5w-os helyzetjelző, ami a lámpakapcsoló 1-es fokozatában gyullad ki, nem ég(ett).
Tegnap este sikerült kifejtegetni, hogy bizony a helyzetjelzők vezetéke még az elágaztatás előtt áthalad az első lámpa búrájában (műszeres rövidzármérés a hátsó helyzetjelző drótjával -- sípol), így csak egy pici blankolás, pici forrasztás, alapos szigetelés kérdése volt és a lámpa ismételten pillázik. :)
Apropó, tényleg nagyon egyformák a gépeink... tied mikori évjárat? Neked még perecelőcső is van a blokkon... azt árulnak valamerre olcsóbban? ;-)
jók biza, amúgy én is Vilman-tól kaptam.
Most hogy mondjátok ... a helyzetjelzőnél a vészjelzőre gondoltok? Tehát amikor az egész kanyarjelző pillog? Mert az nekem sem mükszik. Egy pillanatig kigyúl mind a négy, de utána semmi. Egy dolgoról beszélünk?
Amúgy eszes, mintha az én mocimat néztem volna... , de az enyém nem 6000 hanem 17ezerben van. http://www.geocities.com/lacaf...
Érdekes, nekem is jelentkezet ez a hiba. Olaszból hozott Xj900. Az első és a hátsó helyzetjelző nem égett sehogy máshogy, csak parkoló álásban. Én azt hiszem, hogy inkább a gyújtáskapcsoló lehet a ludas, azt kellene kimérned. Én nem sokat foglalkoztam vele, hátul volt egy relé, ami jól halhatóan behuzott, amikor gyujtásra raktam. Arra rákötöttem a helyzetjelzőt. Igaz, némi kokány van a dologban, mert parkoló álásban gyújtáson van a gép, de azt életemben egyszer sem használtam. Vagyis teljesen jó nekem így.
Mauser, Vilman, nagyon köszi a könyveket. Sztem még ma este átnyálazom... ha minden kötél szakad, szerintetek a műszerfalvilágításra ideiglenesen rá lehet biggyeszteni a helyzetjelzőt (el fogja bírni?, végülis csak egy 5w-os ízzó)... ?
Apropó, képek a mociról, amikor még olaszban volt, hazaszállítás előtt:
Tényleg, helyileg hol van ez a fejidom, mert ha nincs túl messze akkor azt is le lehetne ügyezni hogy rápróbáljuk az én gépemre, csak hát az nem kis meló, mert most egy körlámpa van rajta, megy egy másik műszer. Hej de bonyolult ez a eredetire alakítás.
Én úgy látom hogy a tied máshogy van megoldva mint az enyém. Nálad a fejidom fogja a lámpát, nálam meg a keret.
Rakok fel egy hasonló gépe min az enyém, arról hiányzik az idom, de azon van egy plusz darab ami az enyémen nincs. Hihetetlen hogy mennyit változik a felfogatás ennyi idő alatt.
A fejidomot tartó keretről esetleg tudnál pár képet készíteni? Az alapján talán el tudom dönteni hogy felmegy-e az enyémre.
Az enyémről feldobok 2 képet.
Ennek nagyon örülök, akkor remélem, találkozunk is. Debreceni lévén leginkább Erdélyben tervezem a legtöbb túrát. Voltunk Torockón - igaz, kocsival - egy hónapja a kollegákkal... hmmm gyönyörű a környezet, az út is nagyon szuper (E60)!
S.