A csúnya az volt az egészben h mire kesz lettem 8-10 munkaóra + 6-7E ft-ba került a mutatvány (maradt még saru meg vezeték)
rákérdeztem a komplett kötegre véletlenül egy bontóban és amire a válasz ez volt: Ott van polcon kettő választhatsz 5ezerért!
Akkor volt vele melód bőven. Én most pont ezen agyalok az FJ 1200-esemnél. Lehet hogy a télen szétburítjuk a haverokkal mert a 10 év állás biztosan megtette a hatását néhány helyen...
Kicsit rosszabbul jártam. 2006 09 hóban került hozzám a vas, és mivel elötte még nem láttam ilyet nem is sejtettem hogy is néz ki a műszerfala. Volt rajta Yamaha felirat és kész. Az idők folyamán kezdtekeltünni róla dolgok. Ford számmérő, müsz fal világítás, visszajelző lámpák, stb. Tavaj év végén összetört és elkeztem szétszedni hát amit ott találtam . Levágták a régi stekkereket + tőbe az alsó kifli alatt a vezetékeket és toldozgatták össze hol forrasztva hol nem. Csoda hogy némelyik le volt szigetelve. Kapcs rajz elő-átkábelez. Jó lett. Azóta működik. Találtam gyári müszerfalat is.
Jah én eccer 4 Km-t toltam a 250-es ETZ-met mire véletlenül észrevettem hogy a gyújtáskapcsolóról lecsúszott egy saru. Pont az amelyik a trafóra ment...
Sziasztok,hát én is elaltattam a vasat viszont neki estem az XJR-nek holnap viszem fényezőhöz a cuccokat természetesen fekete lesz a mocit meg dirib-darabra szedem,asszem elkapott a hév..Ja és nem tudjátok hol krómoznak,léci,léci,léci
Hali! Én valami hasonlóképpen jártam amikor megvettem és akkor álltam neki az átnézésnek.Nekem a helyzetjelzőről tört le a vezeték és csinált ilyesmi galibákat,ott is hol jó volt,de volt hogy teljes sötétségbe borított, majd a szerelő srác nem rakta vissza a kürtömről lekötött testvezetéket a kormánycsapágy cserénél és mintha az is több hibát generált volna.
Így van, 4 bizti. Most pontosan ezt tettem, illetve kicseréltem mindet. Ezek már évek óta benn voltak, lehet hogy eloxidálódtak az érintkező felületek. Holnap felcsiszolgatom kissé az érintkezőket. Most elindítottam a motort, minden jónak tűnik. Pöcc-röff. Remélem így is marad.
Szia!
Neked is 4 biztid van? Ha igen akkor a jobb szélső és a mellette lévő felel ezekért a dolgokért. Lehet hogy csak át kell mozgatni őket. (már jártam így).
Amire a napokban gyanakodtam sajna bejött. Valahol zárlat lehet az XJ-n. Amikor ráadom a gyújtást (a kulccsal) az óra kijelzője nem mutat, a nincs gyújtás, és a műszerfalon sem történik semmi.
Nincs üresjelző, világítás, semmi. Az akksi is gyengén teker, holott jó állapotban van és draft is volt benne rendesen amikor utoljára leállítottam a gépet. Megnéztem a biztosítékokat, a jobb oldali legszélső meg volt olvadva.
Hát nahát.
Itt az ígért bowdwnes elérhetősége Bp. XXI Lakatos-Központi u. sarok, 70-7022091
Cseke Rt-vel szemben.
Ha már a reklámnál tartunk, ajánlanék motoros barát csavarboltot Adrianus 2001 Kft. 061-4204625 Bp. XXI Szent István út 251. Rozsdamentes, sűrű menetes, nagy szilárdságú csavarok, kötőelemek, zárak, szerszámok. Motorral érkezőknek 10% kedvezmény!
Egyedi csavarok legyártatása is megoldható. Marcsika egy tündér! Nem véletlen a feleségem.
Létezik utólag beszerelhető hidraulikus kuplung az http://www.rmcmotor.hu/ találkoztam ilyennel. Nem tudom hogy melyik típusokhoz lehet felszerelni.
A kérdés még megoldható, mert mintha láttam volna vagy a Louisban, vagy valamelyik reklámkönyvben ilyesmit. Ráadásul mintha gyári bowden árban lett volna!
Ez volt az elgondolás, de a pénzhiány, és az ajánlatok szűkössége, és minősége, valamint a motor és a fejidomok kereszt árfolyama NEM találkoztak. (Irrealitásba vonult a projekt)
Berber.
Ezt a fejidomos játékot azért játszátok, hogy ne legyen annyira szélzajos? Mert ha igen akkor semmiképp ne a gyári plexit használjátok, mert egyáltalán nem lesz sok változás. Valami magasított cuccot javasolnék rá. Mindezt azért mondom mert a nyáron szaladgáltam pár 100 ast egy ilyen fejidomos géppel. De 80 felett, izomláza lett a nyakamnak.
Üdv
rákérdeztem a komplett kötegre véletlenül egy bontóban és amire a válasz ez volt: Ott van polcon kettő választhatsz 5ezerért!
Neked is 4 biztid van? Ha igen akkor a jobb szélső és a mellette lévő felel ezekért a dolgokért. Lehet hogy csak át kell mozgatni őket. (már jártam így).
Nincs üresjelző, világítás, semmi. Az akksi is gyengén teker, holott jó állapotban van és draft is volt benne rendesen amikor utoljára leállítottam a gépet. Megnéztem a biztosítékokat, a jobb oldali legszélső meg volt olvadva.
Hát nahát.
Itt az ígért bowdwnes elérhetősége Bp. XXI Lakatos-Központi u. sarok, 70-7022091
Cseke Rt-vel szemben.
Ha már a reklámnál tartunk, ajánlanék motoros barát csavarboltot Adrianus 2001 Kft. 061-4204625 Bp. XXI Szent István út 251. Rozsdamentes, sűrű menetes, nagy szilárdságú csavarok, kötőelemek, zárak, szerszámok. Motorral érkezőknek 10% kedvezmény!
Egyedi csavarok legyártatása is megoldható. Marcsika egy tündér! Nem véletlen a feleségem.
Létezik utólag beszerelhető hidraulikus kuplung az http://www.rmcmotor.hu/ találkoztam ilyennel. Nem tudom hogy melyik típusokhoz lehet felszerelni.
Ezt a fejidomos játékot azért játszátok, hogy ne legyen annyira szélzajos? Mert ha igen akkor semmiképp ne a gyári plexit használjátok, mert egyáltalán nem lesz sok változás. Valami magasított cuccot javasolnék rá. Mindezt azért mondom mert a nyáron szaladgáltam pár 100 ast egy ilyen fejidomos géppel. De 80 felett, izomláza lett a nyakamnak.
Üdv
Ha érdekel szólj. Nyilván occsóé'...