Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, nem aggódom, csak megemlítek minden olyan élményt ami XJ dejavus. Jól alakulnak a dolgok! Tankhorpadás javítót találtam, ujrafestés nélkül megoldja. Csak ha valakinek lenne efféle problémája.
Berber a kuplung hangon ne parázz.. az enyémnek is volt hangja..
FAndi!
gart a géphez! ha Berber rendberakja nagyon jo kis gép lesz
Köszike, nekem már van Divim!
Az lessz . Nincsenek egy síkban. Ez könnyen javítható, csak egy 1,5" colos cső kell hozzá... Most azon agyalok, hogy az eltérés mijen geometriai változást von magaután. Bár lényegtelen, mert ha rendbeteszem, magától visszaáll a régi rend.
Sziasztok!
Sajnos eladásra kerül szertett 600-as Divi-m. KÉpek adatlapon.
Érdeklődni: msn. attila81(kukac)vipmail.hu
Azért a motor se csúnya!
Waaww ! Nagyon szép !
Itt a legújabb cirokseprűm a Nimbusz 2000 gorgó morgó
Gratulálok az új motorokhoz! Szélesebb utat és gumifákat!

Olvastam egy cikket talán szolgál némi tanulsággal az első futó mű szereléshez.
http://sebessegoltara.blog.hu/...
Aha egyre gondolunk aszem, az alsó csésze amibe a teló szár bele vagy át csúszik az szokott görbülni, nagyobbat akar, mármint Andi cm3-ben?
Azt néztem. A villaszár szépen körbeforog, szorulás nélkül, tehát semennyire sem görbe. A villasíkokat fogom megnézni, hogy párhuzamosak e. Ott lesz a kutyaság elásva. Az alsó tengely is símán átforog, és közben nem imbolyog a kerék. Sajna a szerszámaimtól messze vagyok, így elég korlátozottan tudok hozzányúlni. A hátsó korrekten fut. Azzal nem lesz baj. Ja, új a lánca, olaja, ~fékbetétje is. Nagyszervíz után van.
Nő most szólt, hogy nagyobbat akar...
Így elsőre azt gondolnám hogy az első villa nem stimmel,és esésnél dőlésnél az megy el először,de azért nézd meg a hátsó villát is silentek,csavar, nem lóg-e valami.
Szerinted, miért, mitől lehet ferde az első kereke? A kerék síkja nem egyezik a hátsóéval. Be van ültetve persze rendesen, kb 4 cm felhúzva a villa, (valszeg. női lehetett eleve) nem görbe, szépen körbeforog, de a kerekek sem egynyomban, sem egysíkban nincsenek, és a bal kormánycsutka is előrébb áll ~2cm (Váz OK.). Nem tetszik ahogy fut. A kis VTZ-t élmény volt nézni hátulról. Ez valahogy mintha nem lenne egyben.
Arra gondolok, hogy a kormány nyak kiflik, meggörbülhettek valami padkázástól talán. Vagy mi határozza meg az egytengelyűséget még? Lent a keréktengelynek ez nem dolga ha jól gondolom. Nagy esés nincs rajta, csak sok kicsi. Balfék lehetett a tulaja.
Mondjuk az enyém sokkal szarabb volt, azt mijen jó lett. Csak ott nem volt kérdés, hogy mi a rossz.
Amúgy az első benyomás annyira nem pozitív, mármint Honda. Szerelve belefutottam jópár gagyi megoldásba. Nem az a végtelenül precíz megoldások halmaza mint a Yamaha. Most fetisizmus nélkül tényleg. pl.: A villaszárakhoz nyúltam csak hozzá, a befogó bilincsek csavarjai, keréktengelyy, stb.Hondán 6szög fejű csavarok, alacsony szakítószilárdsággal. Azonnal el is kenődött a feje, mert nem volt csillagkulcsom . Yamaha= Nagyszilárdságú imbusz kötőelemek. És ez csak a jéghegy csúcsa. Rém precíz, persze minden, de költségre optimalizálva. Azthiszem, a Yamaha a minőségre gyúr. Amúgy baromi kezes. Csodás vátó, Brembo fék (bár gyengébb mint a VTZ , kb. mint XJ), és KUPLUNG HANG (bár messze nem akkora mint XJ)! Szóval vannak rajta érdekes dolgok.
Ahoj,nos Berber akkor a télen te sem unatkozol,amúgy tényleg azt mondják hogy a Hondáknak nagyon erős a motorjuk.
Yóreggelt motorosok!
Kemény napunk volt. Megint bevállaltam egy kemény téli munkát. Ez a CB500 a jó blokkján, (amin számtalan esés nyom láccik) és a brutál kipufogódobon kívül (ami télleg durvább mint lupus XJ-én ) csak két novi csentó (olasz gép volt, valami Andrea tulajdona ) Metzelez Lasertech papusszal rendelkezik, valamint az esésekhez tartozó összes húzás nyommal. Horpadt a tank, csúszott a bukócső (merthogy azt is kaptunk)gagyi indexek, randa GIVI placc , és valami rettenet kormányállással, amit elsőre egyenesíteni is csak 50%-ban tudtam. Szóval meló lesz, rendesen, de ezt a gépet megéri rendbe rakni.
Húz mint az ökör. Rendesen tátva maradt a szám.
gratu mindkettötöknek a mocikhoz
Andi gyors nevezd el én ki se jöttem a elözö tulaj uccájábol mig nem volt neve a vasnak
Én is csatlakozom az előttem szolokhoz ! Sok örömet és baleset mentes gurulást kívánok ! gratula
Köszi srácok, én is örülök neked Andi és tessék vigyázni magadra,ja és a" brutált" megtartom magamnak ha nem haragszol ugyanis az enyémen egy YOHSIMURA dob van, na ennél szebb és brutálisabbat még nem hallottam de az AKRA sem kutya az tuti.
Grat srácok és lányok az uj gépekhez...
Szia Fandi és Lupus!

Gratulálok az új szerzeményeitekhez!
Örölök, hogy örültök, tudom milyen érzés!
Sok-sok balesetmentes kilométert kívánok mindkettőtöknek!
És persze képeket várunk...

Üdv.:XJ750
Ja igen bocsi Lupus!
Annyira örülök, hogy Neked el is feljtettem gratulálni!
Gratulálok az új mocidhoz! Biztos te is ilyen boldog vagy most mint én!
Lupus és Mindenki!

Nekem is meg van az új mocim!
Annyira boldog vagyok! Nem bírtam leszállni róla, rendszám nélkül is muszáj volt vele mennem....
Egy órát dacolva a hideggel, és a jéggé fagyott hátsóm sajgásával, élveztem vele a motorozást! Nagyon nagyon nagyon nagyon brutálisan erős, és szép hangja van! Eztán ezt hívjuk brutál hangúnak! Nyitott Akrapovics kipufogó van rajta, dörög, durrog, hörög mindent csinál ami szép és jó! Berberkének meg van a téli estéire a foglalkozás, mire olyan lesz a gépem, amelyinre szeretném! Nagyon boldog vagyok neki!
Kis harcimacimat bevette a kereskedő annyiért, amennyiért vettem, amit megbeszéltük telefonon. Nem volt vele gondom.
Minek lehetne becézni egy világ legszebbje Honda cb 5OO-at? Durrogó vipera? Nos még nem tudom. De reggelre lesz neve!
Sziasztok,köszike mindenkinek valamelyik nap teszek fel képet nektek,állapotra olyan mint aki nem ismeri a víz fogalmát és mandínerből áll be a garázsba szóval tele van esztétikai hibával,de ez mind orvosolható. Az xj meg valószínű eladó lesz ha netán valakinek gusztusa támadna rá.